..: Plzeň, Hradec, Morava levněji. ČD rozšiřují promo jízdenky :..

Lokomotiva řady 362 právě přivezla rychlík z Plzně a Chebu, foto: Aleš PetrovskýPraha — Obyvatelé a návštěvníci Plzně a několika moravských měst budou moci od 3. září absolvovat své dálkové cesty vlakem levněji. České dráhy totiž k tomuto termínu rozšiřují nabídku zvýhodněných jízdenek ČD Promo, jež byly dosud určeny pouze pro zákazníky na trasách Praha – Ostravsko/Zlín a Praha – Brno. Na mapu akčních relací tak od září přibudou linky Brno – Zlín, Brno – Prostějov – Olomouc, Brno – Uherské Hradiště, Praha – Hradec Králové a Praha – Plzeň. Akční jízdenky bude možné zakoupit jako jednoduché nebo zpáteční, a to včetně levnější varianty pro držitele zákaznických In-karet. Stejně jako u dosavadních promo-lístků se cena za zpáteční cestu bude rovnat dvojnásobku jednoduché jízdenky pro 2. vozovou třídu. Pro cestující ČD, zejména ty příležitostní, nová cenová akce znamená na některých vytížených trasách zlevnění až v řádu desítek procent. Ze struktury vybraných relací je přitom patrné, že tento krok je zejména v reakci na rostoucí autobusovou konkurenci, která už dnes rychlíky významně ohrožuje jízdní dobou i cenou.

Nové nabídky ČD Promo jsou platné od 3. září 2012 do odvolání při cestě ve 2. vozové třídě všech kategorií vlaků ČD po vyznačené trase. Použití 1. třídy je možné výhradně s časovým doplatkem na In-kartě, přičemž jednorázový doplatek, případně využití vyšší třídy pouze v části trasy, není možné. Nákup jízdenek je možný přes eShop ČD, zákaznickou linku TeleTiket a na určených pokladnách se zařízením UNIPOK. Případné specifické podmínky jsou uvedeny pro každou trasu zvlášť v komplexním přehledu, který vám přinášíme jako první.

ČD PROMO Brno – Zlín

Specifické podmínky
  • Ze stanice Brno hl. n. do stanic Zlín střed nebo Otrokovice
  • Prodej ve stanicích začínajících názvem Brno a ve stanicích Chrlice, Zlín střed a Otrokovice
Platí pro trasy
  • Brno hl. n. – Břeclav – Otrokovice – Zlín střed
  • Brno hl. n. – Bzenec – Moravský Písek – Otrokovice – Zlín střed
  • Brno hl. n. – Kojetín (Kroměříž) Přerov – Hulín – Otrokovice – Zlín střed
ČD Promo obyčejná ČD Promo zákaznická SA běžná SA kreditová
Cestující 15+ 110 Kč 90 Kč 165 Kč 140 Kč
Důchodce 90 Kč - 147 Kč 122 Kč
Žák 15 – 26 80 Kč 65 Kč 123 Kč 110 Kč
Dítě do 15 let 55 Kč 45 Kč 82 Kč 75 Kč
ZTP, ZTP/P 30 Kč 25 Kč 41 Kč 35 Kč

Poznámka: Pro autobusy SA neexistuje přímé spojení, pouze s přestupem v Olomouci

ČD PROMO Brno – Olomouc

Specifické podmínky
  • Ze stanice Brno hl. n. do stanice Olomouc hl. n. přes Prostějov hl. n.
  • Prodej ve stanicích začínajících názvem Olomouc, Brno a v železniční stanici Chrlice
ČD Promo obyčejná ČD Promo zákaznická SA běžná SA kreditová
Cestující 15+ 100 Kč 80 Kč 105 Kč 80 Kč
Důchodce 80 Kč - 105 Kč 80 Kč
Žák 15 – 26 75 Kč 60 Kč 78 Kč 65 Kč
Dítě do 15 let 50 Kč 40 Kč 52 Kč 45 Kč
ZTP, ZTP/P 25 Kč 20 Kč 26 Kč 20 Kč

ČD PROMO Brno – Uherské Hradiště

Specifické podmínky
  • Ze stanice Brno hl. n. do stanic Uherské Hradiště nebo Staré Město u Uherského Hradiště
  • Prodej ve stanicích začínajících názvem Brno a v železničních stanicích Chrlice, Uherské Hradiště a Staré Město u Uherského Hradiště
Platí pro trasy
  • Brno hl. n. – Břeclav – Staré Město u Uherského Hradiště – Uherské Hradiště
  • Brno hl. n. – Veselí nad Moravou – (Kunovice) – Uherské Hradiště – Staré Město u Uherského Hradiště
  • Brno hl. n. – Bzenec – Moravský Písek – Staré Město u Uherského Hradiště – Uherské Hradiště
Kategorie ČD Promo obyčejná ČD Promo zákaznická SA běžná SA kreditová
Cestující 15+ 90 Kč 75 Kč 125 Kč 105 Kč
Důchodce 75 Kč - 125 Kč 105 Kč
Žák 15 – 26 65 Kč 60 Kč 90 Kč 80 Kč
Dítě do 15 let 45 Kč 40 Kč 62 Kč 62 Kč
ZTP, ZTP/P 25 Kč 20 Kč 31 Kč 31 Kč

ČD PROMO Brno – Prostějov

Specifické podmínky
  • Ze stanice Brno hl. n. do stanice Prostějov hl. n. přes Vyškov na Moravě
  • Prodej ve stanicích začínajících názvem Prostějov, Brno a v železniční stanici Chrlice
ČD Promo obyčejná ČD Promo zákaznická
Cestující 15+ 80 Kč 70 Kč
Důchodce 70 Kč -
Žák 15 – 26 60 Kč 55 Kč
Dítě do 15 let 40 Kč 35 Kč
ZTP, ZTP/P 20 Kč 20 Kč

Neexistuje spojení autobusy SA.

ČD PROMO Praha - Hradec Králové

Specifické podmínky
  • Ze stanice Praha hl. n. nebo Praha-Vysočany do stanice Hradec Králové hl. n. přes Poděbrady
  • Prodej ve stanicích začínajících názvem Praha nebo Hradec Králové
ČD Promo obyčejná ČD Promo zákaznická SA běžná SA kreditová
Cestující 15+ 100 Kč 80 Kč 100 Kč 80 Kč
Důchodce 80 Kč - 100 Kč 80 Kč
Žák 15 – 26 75 Kč 60 Kč 75 Kč 65 Kč
Dítě do 15 let 50 Kč 40 Kč 50 Kč 50 Kč
ZTP, ZTP/P 25 Kč 20 Kč 25 Kč 25 Kč

ČD PROMO Praha - Plzeň

Specifické podmínky
  • Ze stanice Praha hl. n. nebo Praha-Smíchov do stanice Plzeň hl.n.
  • Prodej ve stanicích začínajících názvem Praha nebo Plzeň
ČD Promo obyčejná ČD Promo zákaznická SA běžná SA kreditová
Cestující 15+ 100 Kč 80 Kč 100 Kč 90 Kč
Důchodce 80 Kč - 100 Kč 90 Kč
Žák 15 – 26 75 Kč 60 Kč 70 Kč 65 Kč
Dítě do 15 let 50 Kč 40 Kč 50 Kč 50 Kč
ZTP, ZTP/P 25 Kč 20 Kč 25 Kč 25 Kč

Zdroj: České dráhy, Rezervační systém SA, PTV


Aleš Petrovský | 27.8.2012 (14:44)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 11      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Sim 
02.09.2012 (21:51)  
kave > naucte se cist bez diakritiky, mimo jednu malou zemicku, oznacovanou za pupek sveta, se vam to bude hodit ;-)

Nijak nezpochybnuji, ze pro nekolik malo relaci to vliv ma ... ovsem je minimalne si vhodne pripustit, ze relaci, kterych se to tykat nebude, je podstatne vice. Vzdyt se zde bavime o dvou, slovy dvou relacich, na kterych plati sleva. A kdyz se do ceniku podivate poradne, zjistite, ze napriklad uvazovana varianta Brno - Zlin stoji pri vyuziti vcasneho sporotiketu dokonce o 20 kacek mene, nez pokud pouzijeme CD promo => tech relaci, kde by skutecne byla pri pravidelnem cestovani (a o to by melo jit predevsim, jednorazovi cestujici to nevytrhnou) takova uspora, ktera by dokazala lidi do vlaku pritahnout, je fakt minimum.

I ta vami zminovana relace Brno - UH s vystoupenim ve Veseli vychazi stejne pri vcasnem sporotiketu, jako pri CD promo ... takze kde je ta uspora?

Jedine v tom, ze muzu nechat nakup listku az na posledni chvili. Coz netvrdim, ze neni prijemne, ale financni uspora jako takova z toho je pouze neprima.
dopisovatel nebo člen ŽP IR  mail  
02.09.2012 (19:30)  
jregent, gaston.g: A když si zadáte neděli 2.9. (či 9.9.) 17:00, tedy čas, kdy jezdí z Brna do Zlína a UH nejvíce studentů (obvykle plný autobus), tak najdete HousaCar, 1h 45 min (i se zastávkou v UH, Napajedlích a Otrokovicích)... :-)
02.09.2012 (18:21)  
Rozhodně si myslím, že ač s dvěmi přestupy má spojení s dvěma soupravama v EC kvalitě a když je štěstí, tak i Regionovou (která je podle mě většinou nešotouší společnosti vnímána jako fajn vlak), co nabídnout. Nemluvě o ušetřených 25 minutách. Nějaká wi-fi na tom moc nevytrhne a o komfortu v autobuse bych pochyboval, sedět víc jak dvě hodiny v jakémkoliv autobuse není nic příjemného.
registrovaný uživatel kave 
02.09.2012 (17:47)  
Sim: Naučte se napřed psát s diakritikou a potom přestaňte hlásat bludy. Není žádná pravda, že ČD Promo se spojení měst po trase vůbec netýká. Na př. pokud si zakoupím jízdenku ČD Promo zákaznickou Brno - Uherské Hradiště za 75 Kč, tak klidně mohu z přímého vlaku vystoupit i po cestě kdykoliv dříve třeba ve Veselí nad Mor., Uherském Ostrohu, Ostr. Nové Vsi nebo Kunovicích a nikdo mně v tom nezabrání. A tímto postupem samozřejmě vždy ušetřím.
02.09.2012 (17:20)  
Sim: spravny potencial tehle linky bude podporen prave akci CD promo, ktera je vzdy jen mezi dvema konkretnimi misty (v nasem pripade Brno - Zlin, resp. Otrokovice), pricemz spojeni mest po trase se vubec netyka.

Když se nepravidelný cestující podívá do IDOSu např. na pondělí 3.9 na Brno-Zlín po 17 hodině, dostane:
CD 1 hod 56 min, vzdálenost 142 km, cena 110 Kč / IN50 90 Kč / IN25P 90 Kč , odjezd 17:19, 3 přestupy
CSAD Vsetín Celkový čas 2 hod 20 min, vzdálenost 108 km, cena 110 Kč, odjezd 17:30 přímý

Pokud zvolí bez přestupu ČSAD Vsetín zjistí že tam má kvalitní CDMA WIFI, čisto, pohodlné sedačky
Který dopravce zaujme a udrží potencionálního nového cestujícího? :-)
registrovaný uživatel Sim 
02.09.2012 (12:17)  
KK > ja nikde nepisu, ze je to spatna nabidka. Pouze je naprosta blbost pocitat s tim, ze - jak pise M " je to velmi dobra moznost pro spojeni mest po trase" - spravny potencial tehle linky bude podporen prave akci CD promo, ktera je vzdy jen mezi dvema konkretnimi misty (v nasem pripade Brno - Zlin, resp. Otrokovice), pricemz spojeni mest po trase se vubec netyka.

MU > jenze to je pouze jedna strana pohledu - strana uzivatele. Ktera rika, ze je uplne fuk, jak si to dopravce zaridi, hlavne kdyz nabidne zakaznikovi prijatelnou cenu. Ano, v principu je tohle samosebou v poradku a presne podle tohodle by mely byt sluzby nabizeny ... ale, pokud jako protiklad tohodle postavite "zdrazovani statnich sluzeb", je nutne na to pohlizet i z druhe strany.

Takze, zakladni otazka zni: bude po sleve zisk pro firmu vetsi, nebo mensi, nez bez slevy? Nikoliv obrat, ale zisk! Dokud si na tuhle otazku nedokazeme odpovedet (coz nedokazeme, muzeme mit leda modelove priklady - viz vase babicka - ale jaka bude realita, netusime), nemuzeme jednozacne rict, jestli je to pro narodniho dopravce pozitivni, nebo negativni vyvoj.
registrovaný uživatel Jugy  mail  
02.09.2012 (11:11)  
Martin Utajený: to s tou babičkou (proč s velkým B? je myšleno dílo Boženy Němcové?) je dojemné, ale i kdybych připustil tento hypotetický příklad, tak ten, kdo dlouho svoji babičku neviděl, ji neviděl asi proto, že ji vidět nechtěl, ne proto, že nemá na vlak. A pokud mu teď sleva dovolí se za ní jet podívat (ok, připusťme tu možnost), tak pojede jednou a pak zase dlouho nic. Takže sice ČD získají jednorázově jednoho cestujícího, ale pak zase šmytec. Je fajn, že ta sleva je, ale nečekal bych od toho zázraky.

A ještě jedna věc: pokud chtějí České dráhy získat NOVÉ cestující, musí je oslovit. Takový potenciální nový cestující ovšem nechodí na nádraží (necestuje, nemá důvod), nechodí na www.cd.cz a už vůbec nečte Želpage. Takže nestačí jen vymyslet nový produkt, je taky potřeba, aby o něm potenciální klienti věděli.
02.09.2012 (10:19)  
SIM

Jak lidi přimět k tomu, aby jezdili autem? Tím že jim zdražíte benzin?

Ti co musí, budou jezdit autem dál - nebo začnou koketovat s alternativou, ti co nemusí budou jezdit alternativou ...

Pokud Kalousek zdraží, jen ožebračí lidi, to nemá jiný smysl ... tady nejde o žádnou přidanou, ale čistě ubranou hodnotu ... Nafta stojí v Rakousku 1,405 - 35,10 a benzin 1,469 = 36,70, pořád míň než u nás ... a tak u nás nikdo ze zahraničí nenakupuje naši naftu ( 10% bio naftu ) ani nekvalitní benzin ...

Tudíž nemůže Kalousek z ničeho ... - myšleno z žádné přidané hodnoty subvencovat nic a už vůbec ne České dráhy.

Za to České dráhy svým slevněním mohou oslovit někoho ,kdo dlouho neviděl třeba - příkladově Babičku na druhé straně naší republiky, nebo rodina se rozhodne jet na výlet vlakem a tudíž České dráhy získají nové klienty ... a mají přidanou hodnotu ... obsadili víc míst.

Psychologie ... a tak když to stojí jen tolik, tak pojedu za bábou do Zlína ... Chtěl jsem vidět Zvíkov ... , dlouho jsem nebyl v Praze, Ostravě, KarlsBad ... za stovku? to beru ... (příkladově)

Sime ... nemyslíte?
registrovaný uživatel Kakov 
02.09.2012 (9:43)  
Sim: tak zkuste prosím napsat, co je dle Vás na těch podmínkách špatného, mě to přijde docela dobrý tah, samozřejmě je problém v nerovnosti vůči majitelů slevových aplikací, jak už tu bylo zmíněno, ale otázkou je zda opravdu chceme mít z železnice místo, kam je bez karty vstup zakázán, protože pak se zříkáme spousty zákazníků, také by řešením bylo poskytovat prostě pro držitele IN50 slevu i z proma
registrovaný uživatel Sim 
02.09.2012 (9:15)  
Martin Utajený > mno, nic neni cernobile ... aby to nahodou nakonec nebylo tak, ze Kalousek zdrazuje aby CD mohly zlevnovat :-P
  1 2 3 4 5 ... 11      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko