..: LEO Express převzal od výrobce první jednotku FLIRT :..

LEO Flirt, foto: LEO Express Bussnang/Praha — Švýcarský výrobce kolejových vozidel Stadler Rail předal nastupujícímu soukromému dopravci LEO Express první z objednaných jednotek FLIRT pro nasazení na dálkovou linku Praha - Ostrava. Produkce pokračuje výrobou zbývajících 4 z 5 objednaných souprav. Jednotka typicky určená pro regionální dopravu prodělala na objednávku dopravce přeměnu na vlak pro dálkovou dopravu. V interiéru najdete mj. sedadla českého výrobce Borcad a to ve všech třech třídách - Economy, Business i Premium. Jak se adaptace pro dálkové cestování povedla, můžete posoudit z následujících fotografií. Jednotky uvidíme během jara na okruhu ve Velimi. Oficiální představení se plánuje na mezinárodním veletrhu InnoTrans 2012 v září v Berlíně. Více informací o projektu přineseme v připravovaném rozhovoru s předsedou představenstva Leošem Novotným.

Economy třída, LEO Flirt, foto: LEO Express Business třída, LEO Flirt, foto: LEO Express Premium třída, LEO Flirt, foto: LEO Express

Zdroj: LEO Express, Stadler Rail


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 5.2.2012 (15:19)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Dopravci Vozidla

Ďalšie z regiónu Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7 ... 16      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ happy 
07.02.2012 (16:43)  
Joska Holibajda
Váš problém je v tom, že za každou cenu chcete Leo Ex z nějakého neznámého důvodu nachytat na švestkách... Já taky nevyčítám Škodě, že koupila zbytky Ganzu v Maďarsku a určité důležité komponenty sem tahá....
07.02.2012 (16:36)  
Dále.... nikde jsem zatím nezaznamenal žádnou zastávkovou strategii. ČD i RJ se rvou o zákazníky z Prahy do Ostravy , ale na této trase jsou i jiná zajímavá místa k zastavení.

Zastávková strategie je zcela nevýhodná. Na této asymetrické trase (cíl Praha silnější než cíl Ostrava, za Pardubicema povezete sotva půlku lidí) tuplem. Naopak vozit cestující po celé trase a mít sedadla stále plná (a na ostatní cestující se vykašlat) je nejvýhodnější strategie, proto se Jančura takto zaměřil.

Pro pokud by už někdo chtěl komerčním vlakem obsloužit Pardubice, tak jedině vlakem z Prahy, který by zde KONČIL.

Biti na tom budou všichni ostatní cestující, protože zastavování po trase bude postupně omezováno i ze strany ČD, pokud se budou snažit na této trati udržet. Zůstanou jim jen rychlíky, dokud je bude MD dotovat.

Ovšem to je nutný důsledek neřízené konkurence. Totéž by se stalo i po hypotetické privatizaci silniční sítě. Dálnice mezi velkými městy by prosperovaly a silnice III. třídy postupně rozpadly.
07.02.2012 (16:31)  
TomasKat1: Ja fakt nevím co pořád máte. No co tak jsou jednotky vyrobeny v Polsku!! A co?

Já jsem vůbec nekritizoval skutečnost, že je to vyrobené v Polsku. Nelíbí se mi, že je to prezentováno jako "švýcarský vlak" (LeoExpress) nebo "vlak ze Švýcarska" (Lidovky).
Ještě jednou ta paralela s pivem: Když někdo z ČR pošle do Ruska chmel a slad a vysvětlí ruským pivovarníkům, jak ten Pilsner Urquell mají "zkompletovat", stejně nebudu výsledný produkt považovat za "české pivo" nebo za "pivo z Česka".
Netroufám si hodnotit kvalitativní rozdíl mezi českým/ruským pivem nebo mezi švýcarským/polským vlakem. Jen si myslím, že by se věci měly nazývat pravým jménem.
07.02.2012 (16:08)  
ze zakazky Skoda Transporting jsou podporou domaciho prumyslu a ekonomiky ...

A nejsou ? ŠKODA Transporting nemá žádného českého dodavatele ? ŠKODA Transporting nemá žádného zaměstnance , který by utrácel svoje peníze v ČR ?
registrovaný užívateľ happy 
07.02.2012 (15:35)  
Tak ono jde taky o to, kde má výrobce volnou kapacitu. Toto je prostě maloseriovka, takže záležitost montáže je prostě podružná. Navíc LE to potřeboval celkem rychle...
registrovaný užívateľ Turbik 
07.02.2012 (15:30)  
komín: Myslím že se mýlíte, zde jsou v Economy třídě také sedačky (Borcad) Comfort, akorát v provedení pro druhou třídu, tedy užší s látkovým potahem a pouze jednou područkou mezi nimi. Takže to bude naprosto srovnatelné.
registrovaný užívateľ Raquac 
07.02.2012 (13:39)  
Sim: "problematika" mista montaze neni problem realny, ale psychologicky

Pro vyrobce to, prinejmensim zpocatku, byva problem velmi realny. Ale v kontextu clanku je to (a ma byt) uplne jedno. Mrzet nas muze akorat to, ze Stadler nema fabriku misto v Polsku treba na Zlicine. Ale to je zase jiny pribeh...
registrovaný užívateľ Komín  mail  
07.02.2012 (12:54)  
ČD budou mít v komfortu ale možná po vyjetí novejch Bmeeček trochu navrch, pokud tam budou opravdu sedačky Comfort, jelikož tady sou až v 1. třídě.
registrovaný užívateľ Sim 
07.02.2012 (12:25)  
Flexaretista, TomasKat1, danz, Raquac > "problematika" mista montaze neni problem realny, ale psychologicky - tim, ze jsou najednou Svycarske vlaky montovany v Polsku spadly hracky do kanalu tem, co jsou ochotni se bit za to, ze zakazky Skoda Transporting jsou podporou domaciho prumyslu a ekonomiky ...
registrovaný užívateľ Raquac 
07.02.2012 (10:07)  
Současný business je takový, že jde vesměs o montáž nakupovaných komponent (v tomto Stadler doopravdy dělá asi víc než ostatní).

Jestli tim ostatni myslite Siemens, Bombardier, Alstom a treba i Skodu, tak je to presne naopak, Stadler toho dela mene. Nema vyrobu komponentu trakcni vyzbroje, pomocnych pohonu, pokud vim ani nadrazene rizeni, mobilni cast zabezpecovaciho zarizeni. Je to zatim relativne mala firma, byt roste fascinujici rychlosti.
  1 ... 3 4 5 6 7 ... 16      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko