..: ZSSK připravují soutěže na další nová regionální vozidla :..

071 ZSSK, podvozek, foto: Josef PetrákBratislava — Železničná spoločnosť Slovensko těsně před koncem roku vyvěsila v evropském věstníku veřejných zakázek dvě předběžná oznámení o připravovaných soutěžích na nová vozidla pro regionální dopravu. Obě zakázky mají být spolufinancovány z fondů Evropské unie, konkrétně z Operačního programu Doprava 2007-2013. První poptávka by se měla týkat celkem 25 motorových jednotek pro meziregionální dopravu a druhá 10 patrových elektrických jednotek pro dopravu příměstskou. Kapacita, ani vybavení souprav doposud nebylo nijak specifikováno. Přesto lze předpokládat, že minimálně požadované vybavení souprav se nebude lišit od nyní dodávaných vozidel. V současnosti již Železničná spoločnosť Slovensko odebírá obdobný typ vozidel z předchozích soutěží. Slovenská společnost ŽOS Vrútky dodává 12 třívozových motorových jednotek řady 861 a česká Škoda vagonka 10 třívozových patrových jednotek řady 671.

Zdroj: TED 1, 2


JiříK. | 7.1.2012 (15:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Slovensko (celé)


registrovaný uživatel IC540  mail  
08.01.2012 (2:48)  
No to je všechno fajn a řekl bych, že to i u nás. No kdy se začnou opravovat koleje. Aby ta vozidla po nich mohla jezdit rychleji. Mě také potěšilo, že jezdím na nejmenovaném úseku regionohou místo 810/010. No strašně mě štve, že stále na dvacetikilometrovém úseku 40.minut. Takže pořád o hov...
Ono ten žlutý křáp stejně víc nevytáhne, než starý...
Bohužel. Snad jen nás pár šotoušů nebude díky vozidlu odrazeno od cesty novodobým drahým, krásným prostředkem...
07.01.2012 (20:54)  
Škodovka mohla Slovákům dát vědět, že už mají i toho RegioPantera, takže nemusejí zcela zbytečně požadovat patrové jednotky :-)
07.01.2012 (19:45)  
Bender, ja byt Slovakem tak si pomyslim, ze je skoda davat takove dobre postrehy do ciziny, kdyz doma by take padly na urodnou pudu...

Jak to dopadne, se uvidi - pri takto smesne malych seriich to dava smysl jak z pohledu dopravce (netristit serie), tak dodavatele (homologace 671 je hotova).

Co by me hodne zajimalo je, jaka je dosavadni spolehlivost 671 a jak ji vnimaji cestujici (je tam taky tak priserne hlucna vzduchotechnika a zarivky svitici do xichtu jako ve 471?).
registrovaný uživatel Bender  mail  
07.01.2012 (18:21)  
Soutěž typu: Hele musíme soutěžit, ale nahrneme to "ověřeným" výrobkům, mi potřebujeme unifik (potřebujeme šetřit love, na servisu a náhradních dílech), takže Německo, Rakousko a možná i Polsko ať se jdou podívat na WC co dostanou!! Mě to tak příjde

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko