..: ČD vypsaly výběrové řízení na modernizaci 62 vozů Bp :..

Bp najbrt, foto: Aleš PetrovskýPraha — České dráhy znovu vypsaly výběrové řízení na komplexní modernizaci 62 vozů řady Bp. Tento tendr byl již jednou vypsán, ale později došlo k jeho zrušení ze strany Českých drah. Jako důvod ČD uvedly přehodnocení požadavků na rozsah modernizace vozů. Původně se počítalo pouze s revitalizací interiéru, dosazením centrálního zdroje energie (CZE) a zásuvek na 230 V, výměnou zalamovacích dveří za předsuvné a zvýšením provozní rychlosti ze 120 km/h na 140 km/h. Současné požadavky jsou daleko rozsáhlejší. Vozy dostanou navíc klimatizaci, uzavřený systém WC a audiovizuální informační systém. Odhadovaná cena celé zakázky dosahuje 1,1 miliardy korun (18 milionů za vůz). Její součástí je nejen modernizace vozů, ale také dodávka jedné sady náhradních dílů pro každý vagon. Všechny vozy by měly být zmodernizovány do 22 měsíců od podpisu smlouvy. Původní tendr počítal s dokončením modernizace do 30 měsíců. Zkrácení termínu realizace o 8 měsíců by tak mohlo částečně kompenzovat 11 měsíců od vyhlášení původního výběrového řízení. Nově zrekonstrované vozy, jež budou pravděpodobně přeznačeny na řadu Bpee či Bdpee, se nasadí zejména do garnitur s řídicími vozy Sysel řady Bfhpvee a vozy ABpee s oddíly 1. třídy, na jejichž realizaci právě probíhá výběrové řízení.

Zdroj: IS VZ US


JiříK. | 14.12.2011 (14:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
14.12.2011 (16:08)  
Dobré vagony se rekonstruují na lepší. Jestli by nebylo lepší upravit strašné (ve smyslu pohodlí - Bdmtee) a docela solidní Bp by zbyly třeba na osobáky. Navíc by odpadly by výdaje za položku zvyšování rychlosti.
14.12.2011 (15:51)  
Antony: no ale vždyť tohle jsou velkoprostory ne? Mimochodem jedny z těch lepších a mladších, takže pokud už něco modernizovat, tak já jsem pro tyhle. Ideální uspořádání vagonu bych ale osobně viděl jako 2-4 kupíčka a zbytek velkoprostor v každém vagoně. Každý si najde to svoje a je po dohadech.
Registrierter Benutzer Soudce  mail  
14.12.2011 (15:33)  
Antony: No vidíte, a mě se nejvíc zamlouvají právě kupéčka a do velkoprostoru chodím nerad.:-)
Registrierter Benutzer Antony 
14.12.2011 (15:15)  
kdyby radsi koupily novy! nejvic mne stvou kupe a nedostatek vagonu otevrenych
Registrierter Benutzer vbica 
14.12.2011 (14:54)  
Taky to vidím jako správné rozhodnutí. Ovšem hodně bude záležet na sedačkách. To je dle mého polovina úspěchu rekonstrukce. K čemu mně osobně je, že takový Bpee237 je celkem supr vůz, když se v tom stejně moc dlouho sedět nedá? :/ Takže přeju ČD šťastnou ruku při volbě tohoto "komponentu".. :) A možná vůbec nejlépší by bylo, kdyby byla stávající sedadla jen přečalouněna..
Registrierter Benutzer Neonym  mail  
14.12.2011 (14:36)  
Do Plzně na Klatováky nám už je asi nevrátí co, když důvod jejich "odchodu" byl, že nezvládnou 140km/h? Řekl bych, že už teď jsou ty rychlíky jedny z posledních, kde se dosud neobjevil ani jeden reko vagon. Tyhle Bp by byly super:( No nic, abych se vyjádřil k samotné rekonstrukci. Téměř poprvé to vidím jako rekonstrukci, která má smysl. Konečně správné rozhodnutí.
14.12.2011 (14:20)  
JiříK) :-) to jsi si potom spletl redakce asi...
14.12.2011 (14:19)  
M - o časové ose jsem už uvažoval. Ale vzhledem k rozsáhlosti to odmítám dělat bez sponzorských darů zdarma ve svém volném čase. :-D
Registrierter Benutzer M 
14.12.2011 (14:15)  
Posledni dobou je tech vyberovych rizeni opravdu hodne. Zajimava by byla nejaka casova osa, kde by vsechna byla uvedena - co, (do)kdy. Berte to jako tip pro nejakeho silence:-)
  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko