..: DB v roce 2012 investovala 100 milionů eur do snižování hluku :..

Protihlukové stěny v Německu, foto: Deutsche Bahn Konzern Berlín — Trend a snahy snižovat hluk od projíždějících vlaků se řeší už od nepaměti v řadě států, nejen v Česku. Občas kritizované protihlukové stěny jsou však mnohdy jedinou, či hojně rozšířenou variantou. Nejinak tomu bylo i v loňském roce, kdy DB Netz pokročila při opatřeních ke snižování jízdního hluku na svých trasách a vynaložila téměř 100 milionů eur na příslušná opatření podél stávajících tratí. Vybudováno tak bylo zhruba 55 km protihlukových stěn a zároveň 2200 bytů přilehlých k tratím vybaveno patřičnými hluk tlumícími prostředky. Otázka snižování hluku je pro DB ústřední téma. Cílem je integrovaným celkovým konceptem snížit hluk kolejového provozu v období mezi roky 2000 až 2020 na polovinu. Jde však o dlouhodobou koncepci a z plánovaných 3700 km bylo dosud sanováno 1200 km tratí a postaveno celkem 442 km protihlukových stěn.

Zdroj: Aktuelle Bahnberichte


stoupa Poslat mail autorovi | 25.1.2013 (13:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu Německo


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel tarten 
28.01.2013 (22:49)  
stoupa:
Co by na tom článku mohlo být hlavně zajímavé je právě rozdělení, kolik km se toho řešilo protihlukovou zdí a kolik jiným protihlukovým opatřením. Z opatrných formulací nevysvítá pro druhý případ vlastně nic (0-978 km), je to téma, za kterým by se mohlo jít.
registrovaný uživatel Kakov 
26.01.2013 (8:11)  
Honza: to je prosím kde?
registrovaný uživatel Honza  mail  
25.01.2013 (20:16)  
Josef Petrák : a hlavně taky v místech kde to z principu prostě nepomůže!
25.01.2013 (18:49)  
Honza: Klid, to, že u nás staví PHS v lese, neznamená, že to samé dělá DB Netz. :-)
registrovaný uživatel Honza  mail  
25.01.2013 (18:02)  
Stoupa: protihluková opatření ano, ale ne protihlukové stěny.
registrovaný uživatel Nechic  mail  
25.01.2013 (17:36)  
A pak se cesta vlakem promění v open-air metro
registrovaný uživatel Sim 
25.01.2013 (14:16)  
V tom pripade mi to trochu nesedi s tvrzenim "kritizované protihlukové stěny jsou však mnohdy jedinou, či hojně rozšířenou variantou"

Pokud mam odhlucneno 1200km trati, znamena to, ze minimum zdi je 0 a maximul 2400 km. V realu tedy byla zed jakozto prostredek k odhlucneni pouzita v mene nez 20% pripadu. V ostatnich pripadech to bylo mozne resit jinak.
registrovaný uživatel Keprt 
25.01.2013 (13:57)  
2 km
registrovaný uživatel Sim 
25.01.2013 (13:55)  
Pokud se na 1 km trate postavi steny po obou stranach, jedna se o 1 nebo 2 km steny?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko