..: Železniční veletrh Trako 2011 :..

Siemens Vectron, Trako 2011, foto: Aleš Lieskovský Gdaňsk — (Doplněno) V polském Gdaňsku probíhá na výstavišti MTG ve dnech 11. - 14. října již devátý ročník nejprestižnějšího polského železničního veletrhu Trako 2011. Na něm se představují největší evropští dopravci z Německa, Slovenska, Španělska, Velké Británie a chybět nemohou ani zástupci z České republiky. Přítomní jsou také výrobci kolejových vozidel, jako jsou firmy PESA, Siemens, Bombardier, nebo české firmy LEGIOS a CZ Loko. Nejlepší vystavované produkty získají cenu ing. Ernesta Malinowskeho. Součástí veletrhu jsou také semináře, přednášky a demonstrační ukázky produktů. Třetí den veletrhu proběhne veřejná politická debata "Výstavba a provoz vysokorychlostní železnice - stav a perspektivy". Česká republika má na veletrhu svůj vlastní národní pavilon.

EN96.002a Elf, Trako 2011, foto: Aleš Lieskovský SA137.001a, Trako 2011, foto: Aleš Lieskovský EN76.015d Elf, Trako 2011, foto: Aleš Lieskovský

Zdroj: Trako 2011; foto: Aleš Lieskovský


Vojtěch Beran Poslat mail autorovi | 12.10.2011 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Pozvánky

Další z regionu Polsko


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Honza  mail  
17.10.2011 (17:25)  
quido.speedy: Mně so u RS1 líbí ta zvláštní lichoběžníková okna (možná až s tím pojedu a bude mi to vadit ve výhledu, změním názor), čelo je docela jednoduchého designu, ale záleží na nátěru, jak to bude v konečné fázi vypadat. stačí se podívat na tyto fotky: http://de.wikipedia.org/wiki/Stadler_Regio-Shuttle_RS1

A je vidět, že může být moc hezký i moc ošklivý.

Edit: když jsem viděl někde v ŽM první verzi najbrt na RS1, byl super, pak se objevil druhý a to byl otřes, to tmavé čelo s bílými kruhy kolem světel!!
17.10.2011 (11:57)  
Na Traku byl: Elf Spalinowy, Elf Elektriczny :-), Newag SA 137, Traxx Kolejí Mazowieckich + řídicí vůz k témuž (chudák fíra, řídičák je šoupákové ovládání "čím víc pák, tím víc modrozelená", Traxx je integrační ovládání přidat-ubrat-nechat tak :-), Gravidní mašina Lotosu, Vectron, Dragon, vůz 1. třídy PKP IC, 380.020, SuperMUV a remotorizované prase (CZ Loko), a to je asi tak všecko.
17.10.2011 (1:04)  
Já už viděl RS1 pro ČD dvakrát. V Ostravě a v HavlBrodě. Je to můj názor, ale vůbec se mi nelíbí. Nedokážu vysvětlit proč, ale ten design mi hrozně připomíná Wartburg. Ten "novej", hranatej, vošklivej :)
registrovaný uživatel Honza  mail  
16.10.2011 (17:10)  
Martin Keppert: dík za odkaz, ale na tom obrázku to vždycky vypadá mnohem hůř než pak ve skutečnosti, takže podle toho bych to nesoudil. Možná si vzpomenete, jak jsem tady nadával, co je to zase za moderní hnus, když se objevil obrázek tohoto motoráku, ale ten elektrický co vidím už skutečný, se mi líbí.

Nebo 380 když byla jako návrh, tak jsem si říkal, že to snad ani nemůžou myslet vážně a jaká je pěkná, akorát nám tu nikde poblíž nejezdí :-(

Akorát to Regiošuple vypadá moc zajímavě i na obrázku, doufám, že bude pěkné i v reálu (nevím teda kdy se mají objevit).
registrovaný uživatel Honza  mail  
16.10.2011 (13:18)  
Martin Keppert : a budou vzhldově stejné?? Při nejmenším díky najbrtiźaci nebudou.
registrovaný uživatel Keprt 
16.10.2011 (12:53)  
Honza: 31 (minimálně) motorových analogů toho panťáku na obrázku u nás jezdit bude, je to součást nákupu z ROPů.
registrovaný uživatel Honza  mail  
16.10.2011 (1:51)  
Ten panťák na fotce (předpokládám že je to panťák, má tam cosi jako sběrač) vypadá fakt dobře, škoda že nebude jezdit u nás. Že by konečně moderní věci začaly být taky pěkné???
12.10.2011 (22:17)  
Tomáši, nevím, ale na CRD si nic švýcarského nevybavuju. :-) tohle je z InnoTrans 2010.

Ad Koleje Czeskie - nedávno dostaly v Polsku certifikát pro přeshraniční přepravu, tak uvidíme, nakolik je to papírové zlepšení, nebo s tím chtějí něčeho dosáhnout.
registrovaný uživatel bugear 
12.10.2011 (22:13)  
@Finrod Felagund: Zbylo z toho nic, neb se ještě PKPC neprivatizovalo. Ale ani nic vzniknout nemohlo, PKPC je strategický podnik, a takové MSP cizincům zásadně neprodává (byť to samozřejmě oficiálně nesmí přiznat). KC rozhodně nejsou konkurencí Lotosu, ba naopak, účel jejich existence je čistě politický.
Z Veselí do Cmuntu jsou dráty? Kde se tam najednou vzaly?
Přibylo 7 lokomotiv, ubyla jedna. Navíc na uvedené úseky jsou potřeba vícesystémové.
Připravované čtyřosé lokomotivy ZNLE i Pesy mají být i vícesystémové.
@Tomáš Kraus: Mám za to, že Pesy budou jezdit i na Moravě.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko