..: MSV Vagonka jde do konkurzu :..

Gbgkks Studénka — Vagonka MSV Metal Studénka je od pondělí 23. května v insolvenčním řízení a bez výhledu na splacení svých pohledávek. Jedná se o další z firem, patřících do lucemburské skupiny International Railway Systems (IRS), která se dostala do finančních problémů. V minulém roce požádaly o ochranu před věřiteli společnosti Romwag a Meva, letos v lednu pak Astra Vagonae, přičemž MSV Vagonka za některé úvěry těchto společností ručila. Do konkurzu společnost poslala ING Lease, která vyčíslila pohledávku za 40 milionů korun na operativním leasingu. Dalším bankám MSV dluží asi 50 milionů. MSV Vagonka, jež vzešla z krachující Vagonky Studénka podobně jako dnešní výrobce jednotek CityElefant, Škoda Vagonka, dosáhla v roce 2010 obrat 528 mil. korun. V roce 2000 ji koupil americký výrobce nákladních vagónů Thrall Car Manufacturing Company, který ji v roce 2006 odprodal skupině IRS.

Zdroj: E15, Vagonka Studénka (Wikipedie)


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 29.5.2011 (0:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Podniky

More from ČR Moravskoslezský


  1 2      Zpráv na stránku:   
01.06.2011 (22:32)  
Sim:
tyjo metro jo? budu se tam musit zas podívat, už jsem tam dlouho nebyl, a taky si šotnout nějakou tu loko na dálkové ovládání :) to je mi taky věc, dycky sem viděl jet mašinu (asi upravená 742) a bez fíry, si řikam kaj je??? :D
Registered user Sim 
01.06.2011 (9:28)  
Koudy_cz > dovolim si to OT jeste rozvinout ... esus samosebou raritka je, ale jeste divocejsi je potkat tam metro :-)
31.05.2011 (15:31)  
Předpokládám že 843 (nebo dvojky) se vyráběly ještě za "staré" MSV Studénka...jezdím kolem areálu vlakem z Ovy do Olomouce každý týden 2x, vždycky si postesknu kam to mohli dotáhnout...místo regiošrotů mohly jezdit zrovna rakve nebo pak nějaké novější typy, jsou mé nejoblíbenější :( Můžem zajásat aleaspoň nad tou Škoda Vagonkou ve Vítkovicích...přímo v areálu jsem několikrát viděl jezdit ešusy :) je to sranda vidět projet vlečkový vlak se dvěmi cisternami žhavé "lávy" a chvíli po ní projede tažený CityElefant :)
Ale to užje OT sory
30.05.2011 (23:19)  
Co se da uz delat, ale snad neceka ten krasny industrialni areal demolice - pamatkari by meli ihned zakrocit, pokud uz nekonali.
Registered user Kakov 
30.05.2011 (9:03)  
Jirka (TexxO): Jancura .... Kupuje neco ojetyho od OeBB
tedy za tuto info děkuji nějak mi unikla, je zajímavé si vzpomenout, jak uváděl, že nemůže spolupracovat s RT, protože chtějí používat "jen" reko vagony
29.05.2011 (22:04)  
https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?rowid=AAAE1DAAkAAHGR7AC%2B

bugear) Dívám se na to. Takže E15 asi zaměnilo návrh insolvence za stanovení správce.
Registered user bugear 
29.05.2011 (21:56)  
Drobná faktická poznámka, insolvenční řízení bylo zahájeno už 23. 5. A doplním, že věřitel navrhuje řešení reorganizací.
29.05.2011 (18:53)  
Mates: ale Jancura ma jiz co se vagonu tyka rozhodnuto .... osobne me to trochu zklamalo, ale uvidime jak to bude finalne vypadat. Kupuje neco ojetyho od OeBB, stejne jako CD a nasledne je rekonstruuje. Tohle je verejna informace, ktera jiz probehla ceskymi medii asi pred 3 tydny.
29.05.2011 (13:09)  
JB) Přinejmenším krachující a Thrall při privatizaci měl zájem jen o produkci nákladních vozů, takže ešusy se začaly svařovat ve Vítkovicích. Přidal jsem link na článek Wikipedie, který je zpracovaný celkem dobře.
29.05.2011 (12:57)  
Moment, tady asi dochází k určitému zmatení pojmů. Byla nebyla Vagonka Studenka, z níž se vyvedla ta lepší část (osobní vozy), přestěhovala se do Ostravy a dneska se má velmi dobře, neb je součástí Škody Plzeň. A tohle je o té druhé, zadlužené části výroby nákladních vozů.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko