Varšava — Polský dopravce PKP Intercity ohlásil záměr prodat celkem 52 osobních vozů ze svého vozového parku. Součástí nabídky jsou kromě vozů k sezení nabízeny například i lehátkové vozy řady Bcdu, jejichž některé kusy byly u PKP IC díky jejich podvozkům umožňujícím jízdu rychlostí 160 km/h přestavovány na klasické osobní vozy, nebo klimatizované vozy řady Bnopuvz (dříve Brdhnu). Součástí nabídky jsou také 3 vozové skříně. Kupující se bude vybírat na základě předložených nabídek, které mohou být podávány do 15. května tohoto roku. Výherce soutěže bude muset navíc kromě ceny za jednotlivé vozy zaplatit také DPH a dopravu těchto vozů. V podmínkách prodeje je také stanovena podmínka na nutný souhlas ministra infrastruktury, při prodeji každého vagónu, jehož cena překročí 50.000 eur.
Zdroj: Rynek Kolejowy
Kdepak, na rowdies jsou nejlepší vozy Sgnss. Přirozenou metodou odfiltrují ty nejaktivnější *******, kteří budou moci maximálně šotit z pangejtu u Ohnerecht Haltestelle :)
Mně napadají minimálně dva důvody:
1. levné posilové vagóny – stokrát raději budu sedět v kožence, nežli stát na chodbičce v emzákovi.
2. levná economy class, pro lidi, kteří chtějí jet hlavně co nejlevněji a na komfortu jim tolik nesejde (že takoví lidé nejsou? No když si představím lidi kupující salám za super hyper akční cenu 29 Kč/kg, nebo Ryanair, který chtěl zavést letadla s místy na stání, tak si myslím, že podobných šetřilů bude docela dost :))
http://ekonomika.idnes.cz/ombudsman-fejk-neprehledne-tarify-ceskych-drah-se-musi-zmenit-p6g-/eko-doprava.aspx?c=A110329_151111_ekoakcie_spi
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator
Before you insert your comment, you have to log on or register.