..: PKP IC nabízí k prodeji 52 osobních vozů :..

Modernizace polských rychlíkových vozů, foto: PKP Przewozy Regionalne Varšava — Polský dopravce PKP Intercity ohlásil záměr prodat celkem 52 osobních vozů ze svého vozového parku. Součástí nabídky jsou kromě vozů k sezení nabízeny například i lehátkové vozy řady Bcdu, jejichž některé kusy byly u PKP IC díky jejich podvozkům umožňujícím jízdu rychlostí 160 km/h přestavovány na klasické osobní vozy, nebo klimatizované vozy řady Bnopuvz (dříve Brdhnu). Součástí nabídky jsou také 3 vozové skříně. Kupující se bude vybírat na základě předložených nabídek, které mohou být podávány do 15. května tohoto roku. Výherce soutěže bude muset navíc kromě ceny za jednotlivé vozy zaplatit také DPH a dopravu těchto vozů. V podmínkách prodeje je také stanovena podmínka na nutný souhlas ministra infrastruktury, při prodeji každého vagónu, jehož cena překročí 50.000 eur.

Zdroj: Rynek Kolejowy


JiříK. | 5.4.2011 (16:15)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from Polsko


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
06.04.2011 (9:59)  
Není tam nutný ten souhlas ministerstva proto, že byly pořízeny se státní dotací? To by pak znamenalo, že budou upřednostněni polští regionální dopravci.
06.04.2011 (9:10)  
To opravdu są super vozy ale moc droche.
06.04.2011 (3:22)  
4Jiří Kocurek
Kdepak, na rowdies jsou nejlepší vozy Sgnss. Přirozenou metodou odfiltrují ty nejaktivnější *******, kteří budou moci maximálně šotit z pangejtu u Ohnerecht Haltestelle :)
06.04.2011 (2:32)  
4Tomáš Palíšek, Jiří Kocurek
Mně napadají minimálně dva důvody:
1. levné posilové vagóny – stokrát raději budu sedět v kožence, nežli stát na chodbičce v emzákovi.
2. levná economy class, pro lidi, kteří chtějí jet hlavně co nejlevněji a na komfortu jim tolik nesejde (že takoví lidé nejsou? No když si představím lidi kupující salám za super hyper akční cenu 29 Kč/kg, nebo Ryanair, který chtěl zavést letadla s místy na stání, tak si myslím, že podobných šetřilů bude docela dost :))
05.04.2011 (21:00)  
nikde jsem se nedočetl, proč to Poláci vůbec prodávají - to jsou na tom tak dobře s novými vagony, nebo končejí s železnicí?
Registered user bugear 
05.04.2011 (20:55)  
@Tomáš Palíšek: Co se na ten seznam podívat? Bnopuvz je jenom příklad jaká rekonstrukce z těch vozů vznikla, PKPIC je samozřejmě neprodávají.
05.04.2011 (20:25)  
zdenek84: To jo. Pokud by Poláci nabízeli aspoň 20 Bnopuvzů, doufám, že ČD tyto ojetiny koupí!
05.04.2011 (19:54)  
ty Bnopuvz vypadají dobře http://www.youtube.com/watch?v=V24XexJC12U
Registered user SYN 
05.04.2011 (18:49)  
Zdá se že je to hodně směska, nevím jestli by to někdo bral celé, ale některé kousky se zdají být použitelné... Asi taky hodně bude záležet na konkrétním stavu. Ale obecně vagón na 160 za milion, jako základ pro středně rozsáhlou přestavbu... ČD takových větších reko dělala donedávna hodně, ale žádné vagóny jí tak nepřibyly, jen se zlepšil stav, tady by nějaké přibýt mohly...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko