..: Z Plzně do Chebu po dlouhé době opět vlakem! :..

koleje-koridor Cheb — Po dlouhé době bude trať 170 z Plzně do Chebu bez výluk. Poprvé po čtyřech měsících stavebních prací pojedou cestující úsekem Mariánské Lázně – Cheb vlakem. Nepřetržitá výluka v tomto úseku končí 8. 7. v 19.00. Vlaky tak budou moci jezdit celou trasu z Plzně do Chebu. Ne však nadlouho, protože v sobotu 31. 7. v 7.00 začíná další nepřetržitá výluka, tentokrát v úseku mezi stanicemi Pavlovice a Svojšín. Tato část tratě byla při stavbě třetího tranzitního koridoru mezi Plzní a Chebem ponechána na konec z důvodu špatně přístupného terénu a nutnosti opravy tunelů. Skončit by měla ke konci tohoto nebo začátkem příštího roku.

Zdroj: České dráhy


Matouš Vinš Poslat mail autorovi | 8.7.2010 (6:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Plzeňský


  1 2      Zpráv na stránku:   
09.07.2010 (1:10)  
Doomlukas: Díky, takže vozového parku, který tam jezdí, se horní rychlostníky netýkají. :)
08.07.2010 (23:29)  
Cestující: V podstatě všechna novější vozidla a znamená to, že můžou jezdit podle horních rychlostníků, tedy můžou projíždět oblouky o něco vyšší rychlostí než bývalo zvykem, tj. s nedostatkem převýšení 100 mm. Z lokomotiv to jsou 162/163/362/363/263 a 150/151/350. Z vozů jsou to všechny vozy s rychlostí >= 160 km/h. U WRm/WRmee byla rychlost snížena na 140 km/h, tak nevím, jak to s nimi teď je. Jak je to třeba s Bp a Bdt taky nevím, ale ty mají nejvyšší rychlost stejně jen 120 km/h. Řekl bych, že můžou jezdit podle horních rychlostníků, když jim to dovolí jejich max. rychlost. A, B, BDs, Bt a všechny s nimi příbuzné vozy nejsou schváleny pro provoz s nedostatkem převýšení 130 mm a musí jezdit podle dolních rychlostníků.
08.07.2010 (20:56)  
Když už jsme u těch rychlostí, mohl by někdo vysvětlit, co jsou ta "vozidla vyhovující provozu s nedostatkem převýšení 130 mm."?
08.07.2010 (20:37)  
Rychlosti uvedené na k-reportu odpovídají maximálním možnostem. Zda jsou pravdivé je otázka. Věřím tomu jen zčásti. Například u Dolního Žandova budou-li použity u výhybek PHS (pohyblivý hrot srdcovky), tak je rychlost o 10km větší. Přitom nedostatek převýšení Ik je povolen jen o 20mm větší. Pokud si dobře vzpomínám, tak v Žandově byl poloměr 500m. Jestliže projektant z toho vyždímal cifry uvedené na K-reportu, tak má u mne flašku Fernetu.

K Svojšín - Planá. Ano trať je prakticky přístupná pouze po tělese až do Brodu nad Tichou. Jediná silnička s asfaltem je do žst. Pavlovice. K některým mostům, vyměněným před 40 lety vedou panelky. Co se týče peněz, tak toto je jeden z levnějších úseků. Jde pouze o klasickou obnovu s minimálními úpravami tělesa a hlavně bez protihlukových stěn. Připraveny jsou až na pár výjimek patky TV, nyní běží denní výluky.
08.07.2010 (20:26)  
Dyť tam bude jezdit 160 Jančura. A jednokolejka výhradně pro provoz meziregionálních rychlíků a dvě desira o víkendu z Němec úplně stačí.
registrovaný uživatel lukes4.zs  mail  
08.07.2010 (20:20)  
Se nabízí otázka jestli to není zbytečně.Co mají čd naklápějícího je jedině Pendolino a to tam nebude jezdit ani za deset let :-/ Takže se tam bude stejně jezdit maximálně stovkou...
08.07.2010 (18:07)  
lukes4.zs: Rychlosti jsou tady:
http://www.k-report.net/koridory/rychlosti3k.htm

Ale nevím, jak moc to odpovídá realitě. V každém případě zvýšení rychlosti moc výrazné nebude.
registrovaný uživatel lukes4.zs  mail  
08.07.2010 (17:37)  
No mě by zajímalo o kolik se zvýší ta rychlost.A je docela škoda,že většina této tratě je jednokolejná....
08.07.2010 (11:31)  
Jugy: Ona jedním z důvodů bude asi i finanční náročnost této části. Kdyby se na ni z počátku vyplácalo moc peněz, nemuselo by zbýt na nějaký delší snažší úsek. Takhle už je (skoro) jistota, že na tuto část peníze jsou.
registrovaný uživatel Jugy  mail  
08.07.2010 (10:53)  
Tato část tratě byla při stavbě třetího tranzitního koridoru mezi Plzní a Chebem ponechána na konec z důvodu špatně přístupného terénu a nutnosti opravy tunelů.

Co je to za logiku? To jako že se jim to bude opravovat líp, když si to nechali až nakonec? To si zase někdo z PR ČD seděl na vedení, když to psal...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko