Olomouc — (Aktualizováno 14:50) Krátce po jedné hodině odpoledne došlo na výjezdu ze stanice Olomouc směrem na Přerov k nehodě. Do projíždějícího nákladního vlaku zde z boku narazila posunovací lokomotiva. Následkem srážky došlo k vykolejení 8 vozů nákladního vlaku a posunovací lokomotivy s jedním osobním vozem. Veškerý provoz je v místě nehody zastaven. Vlaky SC Pendolino jedou odklonem přes stanice Přerov, Břeclav a Brno a zastavují ve stanici Přerov; ve směru z Ostravy do Prahy i ve stanicích Česká Třebová a Kolín. Rychlíky Olomouc - Přerov - Břeclav (- Brno) jsou v úseku Olomouc - Přerov odřeknuty bez náhrady. Ostatní vlaky osobní dopravy jsou v úsecích Olomouc - Grygov a Olomouc - Blatec vedeny náhradní autobusovou dopravou. Dle prvotního prozkoumání místa nehody je škoda odhadnuta na 5,6 mil. Kč, provoz alespoň po jedné koleji a v nezávislé trakci by měl být obnoven v průběhu nedělního odpoledne.
Aktualizace 4.7.2010 14:50: Provoz je od 13:45 obnoven s omezenou propustností po jedné ze dvou traťových koleji. Všechny vlaky dálkové i regionální dopravy jsou vedeny ve svých pravidelných trasách s možností zpoždění cca 10 minut.
Zdroj: Mimořádnosti ČD, Foto: DIČR
Toto popsal na K-rep. uživatel Honnzin jako reakci na moji poznámku, ze ČD zvládli lepe PLÁNOVANOU výluku než Regiojet: Souhlasím, že ČD tu výluku zvládli lépe - SA bus, na který v Blížejově navazoval vlak RJ, prý odjížděl půl hodiny před pravidelným odjezdem z Domažlic (jenže o tom skoro nikdo nevěděl), bus odjíždějící z Domažlic v čas pravidelného odjezdu jel přímo do Plzně. Podle popisu mé přítelkyně cesta přímým budem SA probíhala následovně: ve 14.01 odjel jeden bus směr Plzeň, hodně lidí ještě zůstalo v Domažlicích s informací, že pro ně přijede další SA bus. Po odjezdu prvního busu zjistili, že druhý bus nepřijede, protože jeho řidič si musí dát povinnou pauzu - první bus se po asi 10 minutách jízdy vracel zpět do Domažlic pro zbytek čekajících cestující = první bus přecpaný k prasknutí = došlo prý i na hodně ostrá slova (hlavně ze strany nevrlých důchodců) na účet stevardky, která se prý v průběhu cesty pořád všem omlouvala...a výsledek: v Plzni 50 minut zpoždění oproti pravidelnému příjezdu
Doplním, že zpoždění osobních = narozdíl od RJ všude zastavujících vlaků ČD v Plzni bylo v průměru kolem deseti minut (zpoždění výlukových autobusů v Plzni systém neevidoval), a v Domažlicích ČD také kolem 10 minut, ale RJ 20-30 minut.
za druhe, ak slusovice NEPROSPEROVAL. bylato slusne postavena potemkinova vesnice, byt na zacatku dobre a sikovne zorganizovana. chybi ti vedomosti, nepoustej se do tematu, o kterym toho vis strasne malo.
tady šlo podstatu, že pendolino se mělo vyrábět u nís a ve velkém, najít si zástupné téma, že ČKD není v Plzni jen svědčí o tvé nadutosti, ale to nevadí, každý je nějaký.
rpet
to chce definovat v čem, shazování druhých je trochu laciné. Podívej, Čuba neČuba, sestřelili ho ... zničili něco co prosperovalo - a to je ubraná hodnota.
jojo, presne to si myslim i ja. takze, pane: precti si po sobe, co a jak pises, nez zacnes navazet do ostatnich.
k tematu: neni mi jasne, kterou kliku mam hanobit, nebo velebit - mam jich doma povicero.
za dalsi. ing cuba je velmi vdecne tema kazde ekonomicke diskuse. ale mel by jsi vedet, ze cuba ma i sve stinne stranky, krom tech verejne znamych kladnych. mimo jine je vseobecne znamo, ze v ak slusovice nebylo vse az zas tak koser, jak se s oblibou tvrdi. toz asi tak. ale jak rikam - takova diskuse patri na uplne jine forum.
nemáš úplné informace, Bohužel.
Možná v Plzni je Škodovka, dobře to ti neberu, ale ty se bavíš o ETR 680 dnešním Pendolinu a já ZDE UVÁDÍM a se zde bavím, že v roce 1989 o ETR 401, které se v Plzni mělo licenčně vyrábět - s tím že Italové se dostanou na trhy RVHP - tím že Pendolino ETR 401 se bude vyrábět v Plzni, Bohužel k tomu nikdy nedošlo a tak až za hlubokého kapitalismu bylo dohodnuta výroba JEN 10 pendolin Řady ETR 680 (podle slovenského zdroje ETR680) a k tomu stejně nedošlo...
Ale touto diskuzí porušujeme pravdila, zkus prosím líp číst - číst v kontextu, pak ti to nebude připadat popletené
víš pane Chce to číst a myslet...
Opravdu pendolino řady ETR 401 se mělo vyrábět v Plzni a chrlit z PLZNĚ do celé RVHP... Psal se rok 1989. Toto vše vyjednávala Komunistická vláda...
Toho léta 1988-1989 už nebyl problém založit AKCIOVOU SPOLEČNOST se zahraniční účastí. Myslím, že první tu byly zapisovány od LEDNA 1989 (nepočítám "státní" a.s. jako koospol, technopol, omnipol apod z roku 1968-1971)
to že se ta výroba nestala, poděkuj panu Havlovi. Tady ta klika udělala vše na zničení naší země, naší výrobní ekonomiky a nahradila ji ekonomikou služeb, obchodu a mikrovýroby.
Klaus měl pravdu - polopravdu, soukromník je nejlepší hospodář - nikoli stát... Čuba ukázal, že nejde u s.r.o. vyměnit ŠPANÉHO VEDOUCÍHO, stejně špatného jako byl vedoucí státní organizační složky ...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.