..: RegioJet pokračuje v prezentačních jízdách :..

Jednotka Desiro společnosti RegioJet, foto: bazala68 České Budějovice — Ačkoliv léto nastane již zítra, žluté jaro na železnici ještě zdaleka nekončí. Po mnoha jízdách v Ústeckém, Jihomoravském, Plzeňském či Olomouckém kraji se nyní RegioJet rozhodl s jednotkami Siemens Desiro Classic prezentovat v jižních Čechách. Na trať České Budějovice – Český Krumlov tak vyjedou v pondělí 21. června 2010 dva páry mimořádných vlaků, z nichž první bude určen zejména pro pozvané hosty. Přeprava ostatních cestujících je zde omezena kapacitou soupravy. Cena zpáteční jízdenky mezi libovolnými stanicemi činí 5 Kč. V současné době vypravuje RegioJet také 4 páry spěšných vlaků na západočeské trati Plzeň – Domažlice, kde provoz potrvá až do 31. července tohoto roku.

Jízdní řád vlaků České Budějovice – Český Krumlov
12.3515.22České Budějovice14.2818.08
|15.26ČB jižní zastávka|18.03
12.5015.33Boršov nad Vltavou14.2017.56
13.0515.52Křemže14.0317.40
13.0815.56Holubov13.5017.30
13.1916.13Zlatá Koruna13.4017.18
13.2516.22Český Krumlov13.3217.08

Zdroj: RegioJet


Dominik Jaroš | 20.6.2010 (16:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Jízdní řád

Weitere aus ČR Jihočeský


  1 2 3 4 5 ... 15      Zpráv na stránku:   
22.06.2010 (17:33)  
tarten: Když se podaří vlaky co nejvíce zaplnit, tak budou moct něco vydělat i s ne příliš vysokým jízdným. U busů SA se to celkem daří, třeba se to podaří i u vlaků... Obsazenost je základ. Kdyby se podařila třeba 75% (vím, že je to hodně velká hodnota), myslím, že by neměl být velký problém... Uvidíme.
Registrierter Benutzer tarten 
22.06.2010 (17:25)  
strejcekms:
Bavme se raději o "komerční a výdělečné", ne o "komerční ale ztrátové". O žádné záruce státu, že zatáhne ztrátu pendolina, jsem neslyšel.
Registrierter Benutzer tarten 
22.06.2010 (17:23)  
doomlukas:
"Kolik bude stát komerční IC"?
Ne, v nejbližším březnu rozhodně neuvidíme, jakou ztrátu vyrobí. Tedy neuvidíme, jaké by muselo být jízdné, aby to komerčně vydělalo, a tedy aby bylo nastavené jízdné dlouhodobě udržitelné.
Registrierter Benutzer strejcekms  mail  
22.06.2010 (17:13)  
domlukas - SC jsou komereční, nebo snad ne? Jen stát dal garanci že se to bude splácet- asi..
22.06.2010 (17:11)  
tarten: Tak to snad uvidíme v březnu, kolik budou stát komerční IC... A v dobách 60 Kč příplatku byly EC/IC taky teoreticky komerční. Dnes jsou teoreticky komerční SC...
Registrierter Benutzer strejcekms  mail  
22.06.2010 (17:10)  
Tak lidi, uvědomte si že bez dotace to v dnešní době už příliš nepůjde, buď to bude předražené a nikdo si ten produkt nekoupí a nebo to zadotujeme my všichni, jako školství, armádu, atd.. Ještě že tu nejsou lidé typu " ještě že nejezdím vlakem, hlavně že to musím platit" - takový mívají podprůměrné IQ :)
22.06.2010 (17:08)  
tarten: No, to nejsou, primární určení peršingů ani není pro takovou dálkovou dopravu... Za takovým účelem byly vyráběny krysy a jejich škodováckými nástupci v této kategorii jsou až 380.
Registrierter Benutzer tarten 
22.06.2010 (17:07)  
tomino151: Dotace na vlaky IC/EC je blbost.

A kolik byste dal za lístek na komerční IC? Němci dávají za komerční přeci nějaký tří-čtyřnásobek toho co Češi za dotované.
Registrierter Benutzer M.Za  mail  
22.06.2010 (17:02)  
Když jsme u těch Desir, tak nikomu nedoporučuju jet maďarským Desirem ve velkých vedrech, kdy místo klimatizace funguje topení, pak je opravdu lepší 843 s otvíratelnéma oknama bez klimatizace
22.06.2010 (17:01)  
Dotace na vlaky IC/EC je blbost. Sám bych souhlasil s jejich zrušením, ale také také se zrušením všech zastávek kromě Olomouce a Pardubic. Ty ostatní by totiž měly obsluhovat vlaky nižší kategorie. Bohužel vlaky IC/EC zde suplují klasické rychlíky a proto jdou na ně také dotace. Stačilo by polovinu vlaků přesunout do nižší kategorie a bylo by to v pořádku. Jen by se snížila obslužnost některých míst. Pak tady ale polovina z vás, kteří teď nadávají na dotace, budou nadávat na tuto nižší obslužnost.
Umělé brzdění vlaků kvůli Pendolinu je nesmysl. Jak ty obyčejné vlaky, tak i Pendolino má časovou rezervu. Oboje se dá v současné době zrychlit. Časy jsou dělané na různé okolnosti a snad to tady není nutné popisovat. Také cílová skupina cestujících pro Pendolino je trochu jiná a tak polovina z pravidelně jezdících lidí by normálním vlakem vůbec nejela a použila auto. Jiná situace je pouze ve dnech, kdy jezdí studenti mezi Prahou a Ostravou. Ty by samozřejmě ten normální vlak použili.
  1 2 3 4 5 ... 15      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko