..: Vykolejený nákladní vlak v Lovosicích přerušil dopravu :..

Vykolejení nákladního vlaku, Lovosice, 9. 3. 2010, foto: Drážní inspekce ČR Lovosice – Doprava na I. národním koridoru je přerušena. Na trati 090 Praha – Děčín došlo v půl deváté ráno u stanice Lovosice k vykolejení uhelného nákladního vlaku Pn 66681 dopravce ČD Cargo jedoucího do mělnické elektrárny. Poslední dva vozy z 30dílné soupravy jsou částečně mimo trať a provoz je přerušen obousměrně. Probíhá vyšetřování a odstraňování následků nehody. Drážní inspekce předpokládá, že příčinou by mohla být technická závada na voze, podrobnosti budou předmětem šetření. Odhadnutá škoda je 300 tis. Kč na vozech a 20 mil. na drážní infrastruktuře v délce tří kilometrů. Regionální i dálková doprava je na této trati přerušena. České dráhy odklání mezinárodní spoje EuroCity přes Lysou nad Labem a Mělník – jejich zpoždění po projetí odklonové trasy činí cca. 60 minut. To samé platí pro rychlíky Praha – Teplice – Cheb. Stanice Praha–Holešovice není vlaky EC a chebskými rychlíky obsluhována. Rychlíky Praha – Děčín, stejně jako osobní vlaky, jsou mezi Lovosicemi a Ústím nad Labem nahrazeny autobusy; dopravu ale komplikovala automobilová nehoda, po které byla silnice také uzavřena.

Aktualizace 12.14: také pro mezinárodní vlaky EC 174 a EC 175 Jan Jesenius je zavedena náhradní autobusová doprava mezi Ústím nad Labem a Lovosicemi. Správa železniční dopravní cesty předpokládá zprůjezdnění trati alespoň v jedné koleji mezi 15:30 a 16:30.

Aktualizace 15.40: Upřesněný odhad škody po nehodě činí celkově 37,5 mil Kč, přičemž na trati 37,2 mil. a na vagonech 300 tis. Kč. Provoz po jedné traťové koleji by měl být obnoven kolem 18.00. Opravy poničené trati budou probíhat po dobu několika týdnů.

Aktualizace 23.59: O půlnoci z 9. na 10. března byl obnoven provoz přes stanici Lovosice po jedné traťové koleji. Zejména regionální vlaky mohou jízdou poškozeným úsekem získat 10 až 15minutové zpoždění. Prvním spojem, který místem nehody projel, byl EN 477 Metropol, který vyčkal zprovoznění.

Zdroj: Drážní inspekce ČR, České dráhy


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 9.3.2010 (11:22)
Related newsopen/close

More on Nehody a mimořádnosti

More from ČR Ústecký


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
09.03.2010 (14:18)  
M.Z. - No jo, já zas zapomněl, že interoperabilita v ČR je sci-fi :(
09.03.2010 (13:33)  
Odklony z Kolína přes Lysou ...

No jo, jenže Taurusí vozidlo jaksi přes Velký Osek nemůže a u netaurusího vozidla je otázka, zda to umí strojvedoucí ... V pražském personálním turnuse je akorát jedna "pohotovost na pracovišti", která by mohla na takový pendl jet - pokud už není někde vyjetá.
09.03.2010 (12:14)  
Josef Petrák: Přepřahat by se dalo třeba v Kolíně nebo v Lysé nad Labem podle toho, kde by to nejlépe vycházelo.
Registered user Laborec425  mail  
09.03.2010 (12:13)  
No, dneska zajímavá cesta do práce. U hlavního nádraží v Ústí plno "ČSAD" autobusů. Při příjezdu na Střekov se taky něco stalo, všude stálo plno aut, autobusů, trolejbusů a nedalo se projet kolem soudu. A na přejezdu u Setuzy vidím projíždět EN 457 Phoenix. Docela jsem nechápal, co se to děje. Díky za informace :).
09.03.2010 (12:07)  
No možná ano, ale pak je otázka, kde budou ČD dělat přepřahy trakce, u EC 378 navíc odpojení přímých vozů z Bratislavy.
09.03.2010 (12:05)  
Nebylo by logičtější vést EC z Lysé přímo do Kolína a cestující do Prahy vozit s přestupem buď v Kolíně nebo Lysé? A mezi Prahou/Lysou zavést pendl k EC.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko