..: Vykolejený nákladní vlak v Lovosicích přerušil dopravu :..

Vykolejení nákladního vlaku, Lovosice, 9. 3. 2010, foto: Drážní inspekce ČR Lovosice – Doprava na I. národním koridoru je přerušena. Na trati 090 Praha – Děčín došlo v půl deváté ráno u stanice Lovosice k vykolejení uhelného nákladního vlaku Pn 66681 dopravce ČD Cargo jedoucího do mělnické elektrárny. Poslední dva vozy z 30dílné soupravy jsou částečně mimo trať a provoz je přerušen obousměrně. Probíhá vyšetřování a odstraňování následků nehody. Drážní inspekce předpokládá, že příčinou by mohla být technická závada na voze, podrobnosti budou předmětem šetření. Odhadnutá škoda je 300 tis. Kč na vozech a 20 mil. na drážní infrastruktuře v délce tří kilometrů. Regionální i dálková doprava je na této trati přerušena. České dráhy odklání mezinárodní spoje EuroCity přes Lysou nad Labem a Mělník – jejich zpoždění po projetí odklonové trasy činí cca. 60 minut. To samé platí pro rychlíky Praha – Teplice – Cheb. Stanice Praha–Holešovice není vlaky EC a chebskými rychlíky obsluhována. Rychlíky Praha – Děčín, stejně jako osobní vlaky, jsou mezi Lovosicemi a Ústím nad Labem nahrazeny autobusy; dopravu ale komplikovala automobilová nehoda, po které byla silnice také uzavřena.

Aktualizace 12.14: také pro mezinárodní vlaky EC 174 a EC 175 Jan Jesenius je zavedena náhradní autobusová doprava mezi Ústím nad Labem a Lovosicemi. Správa železniční dopravní cesty předpokládá zprůjezdnění trati alespoň v jedné koleji mezi 15:30 a 16:30.

Aktualizace 15.40: Upřesněný odhad škody po nehodě činí celkově 37,5 mil Kč, přičemž na trati 37,2 mil. a na vagonech 300 tis. Kč. Provoz po jedné traťové koleji by měl být obnoven kolem 18.00. Opravy poničené trati budou probíhat po dobu několika týdnů.

Aktualizace 23.59: O půlnoci z 9. na 10. března byl obnoven provoz přes stanici Lovosice po jedné traťové koleji. Zejména regionální vlaky mohou jízdou poškozeným úsekem získat 10 až 15minutové zpoždění. Prvním spojem, který místem nehody projel, byl EN 477 Metropol, který vyčkal zprovoznění.

Zdroj: Drážní inspekce ČR, České dráhy


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 9.3.2010 (11:22)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Nehody a mimořádnosti

More from ČR Ústecký


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
Registered user lis 
10.03.2010 (15:41)  
Lze pro obdobné odklony použít trať Lovosice-Úpořiny-Ústí ?
10.03.2010 (11:50)  
AD Randy zajíždění bastardů ř 371/2 se tady oprvdu neřeší do Nymburka (přes Lysou zpět přes Sadskou) jezdí stále,problém je v jízdě Taurusů ř 1216 OBB z Kolína do Lysé. Ale po bitvě řešit co by kdyby je pasé.
Registered user Randy 
10.03.2010 (10:04)  
ad infected.bass: Tyhle debaty o zajíždění Bastardů na 072 a 231 jsou trošku nemístné. Běžně jezdí ucelené náklady z Německa až do Kutné Hory nebo české Třebové (tedy bývalo tomu tak), nebo například v loňském GVD byl spěšný ranní vlak z Nymburka do Prahy přes Poříčany veden Bastardem... Jak by se tam asi dostal, že :-p
Registered user mmr 
10.03.2010 (9:05)  
S těma pojistkama to bude zajímavé :D ono totiž záleží na tom kdo to způsobil. Je potřeba počkat na ukončení vyšetření Drážní inspekce. Mohl to zavinit dopravce špatným stavem vagonů ale stejně tak to mohla zavinit SZDC špatným stavem výhybek, kolejí a bůhví čím ještě. Samozřejmě že dopravce má uzařenu rámcovou pojistku "Odovědnost za škody způsobené provozem drážního vozidla" Je ze zákona povinná a musí ji mít všichni dopravci, kteří mají drížní vozidla (lokomotivy, tramvaje... na trolejbusy se vztahuje "povinné ručení")
Registered user BigDye 
10.03.2010 (8:55)  
Tak to si ČDCargo pěkně vydělalo... Jedna nehoda a můžou přepsat podnikatelský plán.
Registered user Honza  mail  
10.03.2010 (8:37)  
No každopádně něco tak rozsáhlého tady nepamatuji. Akorát asi před 2 rokama někdy v létě se v Lovosicích taky stalo něco s nákladama, protože trať byla taky několik hodin zavřená a zavadená NAD a odklony, také stále zavřené závory v Lovosicích odřízly autobusy do Malých Žernosek, ale nikde jsem se nic nedověděl co to bylo.
10.03.2010 (3:54)  
Některé (neli všechny) odklony byli z/do Lysé taženy jinou Lv.Zorganizovat jízdu mimo Prahu do Kolína(na přepřah) by jistě šlo,většina strojvedoucích co jezdí do Drážďan ještě loni měla seznání po odklonové trase přes Lysou(asi mimo strojvedoucích DB),dále do Kolína by byl třeba pilot,kterého by se možná povedlo sehnat(případně nymburští strojvedoucí mají seznání na ř 371). Ale jetli se celé dopoledne počítalo že provoz bude obnoven ve 12:00 nebo o chvíli později tak bylo jednoduší provádět odklony než složitě zařizovat pilota,náhradní soupravu a další šílenosti okolo.Bohužel obnovení provozu se neustále odkládalo takže to dopadlo jak to dopadlo,dnes ještě bude větší množství přestupů ze soupravy do soupravy v Děčíně aby se soupravy dostali do "svých" oběhů.
09.03.2010 (22:01)  
MZ: Moc jsem teďka nepochopil, co jsi mi chtěl sdělit. Já jsem jen vyjádřil názor, že se mi nějak nezdá tvoje odůvodnění, proč by nemohly bastardi rovnou do Kolína. Vezmu-li teoreticky (já nevím, jak to probíhalo), že Bastard buď z Děčína, nebo z Ústí nad Labem, jeli odklonem přes Litoměřice a Mělník do Lysé nad Labem a tam objeli soupravu a tradá do Prahy, tak tvoje odůvodnění, že jsou ostré obraty v Prazy je k ničemu, neb, tak jako tak ten vlak přijede pozdě a je jedno jestli protijedoucí počká na mašinu od vlaku od Děčína na hlavním v Praze a nebo v Kolíně, ne? No nebo se mezi Lysou a Prahou tahalo peršingama, eventuelně krysama, tak to chápu. Takže jediný problém může být seznání mezi Lysou a Kolínem, a to je právě to co se mi moc nepozdává, že by to ti mašinfíři neměli.
Registered user jeffer 
09.03.2010 (21:37)  
M.Z. nota bene keď by kvôli meškaniam a tým spôsobenej objektívnej strate zisku mala potom SŽDC platiť ČD/Cargo. Takže sa to nejako zametie niekam, alebo formálne vyriešie medzi pár štátnymi molochmi.
09.03.2010 (21:21)  
infected.bass : to není moje logika, to je logika drobátko naznačená ve větičce reagující na Jiřího Hovorku ...
to co funguje v zahraničí (na které z Česka závistivě zíráme) by v našich podmínkách ohrožovalo bezpečnost ... (za tyhle kacířské názory mne nemají mnozí rádi ...), ale ono na to dříve či později stejně dojde ...

kobros : pojistné by bylo tak vysoké, že je levnější nic nepojišťovat ...
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko