Vídeň — Stavební práce na novém nádraží Wien Hauptbahnhof si v období od 13. března do 12. dubna 2010 vyžádají odklonění českých vlaků EuroCity na trase Břeclav – Vídeň. Žádný ze spojů nebude zastavovat v železniční stanici Wien Simmering, budou odkláněny po tzv. Schnellbahn Stammstrecke, vídeňské městské dráze. Končit tak budou v nejnovější stanici regionální dopravy - Wien Praterstern(Nord), popř. pokračovat přes podzemní nástupiště bouraného nádraží Wien Südbf. na Wien Meidling. Vlaky budou ve stanici zastavovat dle níže uvedeného výlukového jízdního řádu.
Vlak | Příjezd | Odjezd |
EC 104 Sobieski | 07:55 | 07:56 |
EC 78 Gustav Klimt | 08:52 | 08:53 |
EC 71 Gustav Mahler | 09:04 | 09:05 |
EC 172 Vindobona | 09:52 | 09:53 |
EC 73 Smetana | 11:04 | 11:05 |
EC 70 Gustav Mahler | 12:52 | 12:53 |
EC 75 Franz Schubert | 13:04 | 13:05 |
EC 102 Polonia | 13:52 | 13:53 |
EC 103 Polonia | 14:04 | 14:05 |
EC 72 Smetana | 14:52 | 14:53 |
EC 77 Antonín Dvořák | 15:04 | 15:05 |
EC 74 Franz Schubert | 16:52 | 16:53 |
EC 173 Vindobona | 18:04 | 18:05 |
EC 76 Antonín Dvořák | 18:52 | 18:53 |
EC 79 Gustav Klimt | 19:12 | 19:13 |
EC 105 Sobieski | 20:04 | 20:04 |
Stejně tak tomu bylo i začátkem léta loňského roku, kdy mimořádná událost ve stanici Wien Süssenbrunn ochromila dopravu na trati Wien – Břeclav.
Zdroj: České dráhy

1 2 | Zpráv na stránku: |
Ono je hezké, že takový Amicus dojede s lůžkem z Vídně od Chopina) do Prahy v půl sedmé ráno, ale co tady. To je pro místního nebo toho, kdo pojede dále ... ale ne pro obchodníka ...
Po minimálně "dvacetiletí" příjezdu EN 466 Wienerwalzer do Zürichu v 6.20 s ubytovacími vozy (co tam) jezdí od změny GVD z Vídně o hodinu později a o stejnou dobu dojede později (7.20) a stejně tak o hodinu později dojíždí EN 464 z Grazu / Villachu. Pozdější odjezd obou EN Rakouska zlepšuje jeich dostupnost ... Takže klidně by mohl jezdit z Vídně "půlnoční" Amicus (návaznost z Villachu [přípoj ICBus z Venezie], Grazu) s lůžkem a volnými jízdními dobami, aby byl kolem 7.30 v Praze ...
Jako ano, ja bych samozrejme take uvital (obvlast v nejakych konkretnich pripadech), kdyby neco jelo pozdeji. ALE nekdy jindy bych zase uvital, kdyby Chopin odjizdel drive (protoze predchozi vlak z Vidne jede v 19).
Ano, uplne nejlepsi by bylo, kdyby jeden vlak jel v 21 a dalsi 23 (24), ale zase jsme u toho, jestli by to nebyly vlaky jenom pro personal (a Starou pani:-)
Nemluve o tom, ze odjezd v 19 by se do Prahy dostal nekdy o pul druhe a nikam jinam asi mirit nemuze
Vlaky z Vidne v 23, 0, 1 a 2 (ono ve Vidni nejsou jen opery, ale taky tam muzou vystupovat treba DJs a ti v 23 asi neskonci) by byly prima a jiste by je tu a tam nekdo vyuzil, jen nevim, jestli by na odvezeni tehle lidi nestacila v prumeru jen jedna lokomotiva...
Bohuzel dva mesice pred zavedenim noveho jizdniho radu se proti tomu postavil provozovatel dopravni cesty, protoze jakekoliv zpozdeni by na extremne vytizene trati Floridsdorf-Praterstern-Meidling zpusobovalo velke problemy. Takze nakonec musi cestujici nastupovat/vystupovat bud na Simmeringu (vychodni konec mesta) nebo po pulhodinove okruzni jizde po meste v Meidlingu (taky ne zrovna centrum).
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
