..: Požár v příměstské jednotce zastavil dopravu na Beroun :..

nehody_a_mimoradnosti_uni, foto: MG ČernošiceAktualizováno 21.58 Dnes již podruhé je zkomplikován provoz na trati Praha – Beroun. Dopoledne došlo k pádu trolejového vedení v úseku Praha–Smíchov – Praha–Radotín, což mělo za následek nahrazení osobních vlaků autobusy a nasazení přípřeží lokomotivy nezávislé trakce na rychlíky do Plzně. Nyní je doprava zcela zastavena kvůli požáru jednotky řady 451 u Černošic–Mokropsů. Nejezdí se v celém úseku Řevnice – Praha–Smíchov a autobusy pro náhradní dopravu jsou teprve zajišťovány. Ve vlaku cestovala čtyřicítka cestujících; všichni byli bez zranění evakuováni.

Zasaženým vlakem byl spoj Os 8853 jedoucí z Berouna do Prahy. Na místě zasahovaly 4 sbory profesionálních i dobrovolných hasičů. Jeden člen sboru dobrovolných hasičů Mokropsy byl lehce zraněn a ošetřen na místě. Provoz byl zastaven mezi 18.30 a 20.30. Nyní je provoz obnoven v jedné koleji. Na místo nehody míří nehodový vlak; po ohledání technici odtáhnou poškozenou jednotku buď do nejbližší stanice nebo v případě menšího poškození až do domovské provozní jednotky. Předběžná škoda na vlaku je odhadnuta na asi milion korun.

Za tuto dobu bylo ovlivněno 20 spojů, kdy jeden spoj byl odřeknut, jeden osobní vlak a jeden rychlík byly odkloněny přes Rudnou, ostatní získaly až stominutové zpoždění. Nyní přechází zpoždění na obratové vlaky, některé jsou operativně odříkány. Náhradní dopravu komplikoval menší počet autobusů a také špatná dostupnost některých zastávek na trati.

Zdroje: České dráhy, iDnes, SDH Mokropsy, POŽÁRY.cz; námět: Domin


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 10.3.2010 (21:24)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
11.03.2010 (15:57)  
AŽD) Vám to může být stejně jedno, když jezdíte autem a vlak vidíte jen při serfování na ŽelPage, ne?
11.03.2010 (15:49)  
Vážení, když někdo zachází s něčím, o čem má povrchní, nebo vůbec žádné vědomosti, tak to vždy dopadne špatně a pokud je tím dotyčným konstruktér, tak je to naprostá tragédie, o tom není nutno diskutovat. Bohužel problémů s novou technikou je víc, než je únosné. Srovnávat vlakovou soupravu s metrem je nesmysl, u metra nafoukání sněhu do elektriky nehrozí, trakční napětí je, proti DC ešusům čtvrtinové, svršek neporovnatelně kvalitnější a max. rychlost skoro poloviční, jinak řečeno požadavky na blbuvzdornost mnohem nižší. Talenty jezdí v Německu a silně pochybuji o tom, že by se tamní dopravci smířili s poruchovostí na úrovni ešusů, takže pokud s nimi někdy problémy byly, tak byly vychytány už dávno. Letos v zimě klekly masivně ešusy a eurostary. Jsme zvědav, jak to bude vypadat příští zimu, a jsem si jist, že eurostary budou jezdit a ešusy opět ne! No nic, tohle všechno už, naštěstí, není můj problém a cestujícím, utíkajícím z hořícího vlaku, nebo čekajícím na další přípoj místo neschopné soupravy můžu jen popřát svatou trpělivost a hodně štěstí.
registrovaný uživatel Sim 
11.03.2010 (14:45)  
Ážetďák > "V článku se mluví zcela jasně o ešusu."

Ja si nejak nemuzu pomoct, ale v clanku vidim:

"Nyní je doprava zcela zastavena kvůli požáru jednotky řady 451 u Černošic–Mokropsů." ... pripadne o kousek dal je zminka s klikacim odkazem "Zasaženým vlakem byl spoj Os 8853 jedoucí z Berouna do Prahy." ... po jehoz rozkliknuti je patrne, ze ve vsedni dny zde jezdi sestivozove "Hopsajdo".

S ohledem na dosavadni hazeni spiny na esusy v ostatnich diskusich "kdykoliv je to mozne" je mi naprosto jasne, ze jste temer zajasal, kdyz na ve vetsine neodbornych medii probehla zprava o horicim esusu. Nadseni bylo zjevne tak velike, ze vam to ani nestalo za to si precist clanek cely, pripadne se na jinem webu podivat na fotky. Proc taky, kdyz by se vam to nehodilo do kramu. Mohlo by to preci narusit vasi teorii, ze jakykoliv pokrok je pruser a proto by se mel vyvoj techniky zakazat.

Pokud tohle bude adminum pripadat jako osobni utok, je to tak - uz me zveda ze zidle, jak Ážetďák nahrazuje argumentaci demagogii. Bohuzel se najde spousta tech, co mu to zerou ... a co hur, vychazeji z toho pri dalsi prezentaci.

Nijak timto nehodnotim esusy nebo zaby, jen si stojim za tim, ze je vhodne vyvracet famy.

Ohledne pozaru ... je mozne predpokladat zkraceni sestivozovky na ctyrvozovku, nebo se nekde poflakuji nevyuzite vlozaky, diky kterym by bylo mozne delku soupravy zachovat?
11.03.2010 (14:45)  
Ážetďák: Už je tu zase to zobecňování o té zbytečně složité poruchové elektronice a starých dobrých technologiích, které se bez ní obešly. Co třeba takový Talent, přecpaný elektronikou, ten je taky symbolem poruchovosti, stejně jako RegioShuttle a Desiro? A do těch krásných brejlovců se doplňují elektronické kontroléry proto, aby byly ty mašiny nepojízdné? Jo, takový sergej elektroniku neřešil, sice nafta do toho dvouválce tekla proudem a chladicí voda se musela dolévat kýblem, ale všichni byli spokojení, protože elektronika se pokazit nemohla. Podobně pražské metro - nové vozy Siemens mají spoustu naprosto zbytečné elektroniky, a když se na těch starých dobrých 81-71 pokaždé celou noc v depu makalo, taky to ráno mohlo vyjet na trať - na několik hodin, do další revize (u vozů M1 se jen po pár týdnech přečtou diagnostická data).
Takže prosím rozlišovat, co je opravdu zbytečné a složité, a co je naopak dobré k tomu, aby to optimalizovalo a diagnostikovalo průběh jízdy apod. Jednotky 471 vážně moc spolehlivé nejsou, ale většinou za to můžou výkonové měniče, ať už trakční nebo pomocné (o výhodách asynchronního pohonu oproti stejnosměrnému snad není pochyb), a ne nějaká elektronika kolem.
11.03.2010 (13:58)  
To Rybízek:
Velmi jednoduše. Stačí pilka na železo, nasazená na dostatečně dlouhé dřevěné násadě, spodek ještě dodatečně zaizolovat obalením izolační páskou a můžeš řezat i dráty pod napětím 25 kV, zejména, když nad tou doatečnou izolací namotáš kolem té tyče kus drátu, který uzemníš. A když k tomu připočteš nemožnost sehnat práci a reálné krácení sociálních dávek, máš i motiv. Protože jíst se musí a bez peněz jídlo neseženeš.
11.03.2010 (13:53)  
To Jonáš: Hliník hoří velmi ochotně, pokud se zahřeje na správnou teplotu, stejně, jako hořčík a v práškovém stavu, smíchán s vhodným okysličovadlem, funguje i jako kvalitní třaskavina. Z hliníkových pilin a hypermanganu jsme vyráběli kvalitní dělbuchy.
To J.P: V článku se mluví zcela jasně o ešusu. A vzhledem k tomu, jak dlouho ešusy jezdí a kolik mají naběháno, se postupem času opravdu je na co těšit. Stále totiž platí, že poruchovost jakéhokoli zařízení je přímo úměrná jeho složitosti a nepřímo úměrná jeho věku, neboli stavu vychytanosti konstrukčních prohřešků. Bohužel je to o tom, že jednoduchý systém se do stavu maximální spolehlivosti a blbuvzdornosti dostane mnohem dřív a levněji, než krabice, přecpaná spoustou z 80% zbytečných elektronických výmyslů.
11.03.2010 (13:25)  
to M.Z. mužu se zeptat jako laik co je to propojovaci lano? mě totiž hlava nebere jak muže v poledne zmizet z nadraží 120 metru lana předem děkuji
11.03.2010 (12:47)  
Hliník hoří jen za zcela zvláštních okolností. To taková vysušená žába ..
11.03.2010 (11:44)  
AD Ážetďák neboj včera večer do důchodu odešli a dva vozy 051,protože opravdu hořela žába a né ešus.(ten snad ještě žádný nehořel)
11.03.2010 (11:19)  
To T. K:
Ona hořela ,,stará žába"? Nebyl to náhodou ,,nový" ešus? Jestli to takhle bude pokračovat s ešusy dál, máme se na co těšit! Zasněží - polovina jich nevyjede z depa. Zafouká vítr - začnou hořet. Při silnějším zabrzdění začnou hořet brzdové destičky. Při pokusu o spojení/rozpojení dvou jednotek se souprava(y) stane nepojízdnou! Kdybych měl někdy vlastnit nějakou trať, tak bych na ni něco tak ,,komfortního" a ,,dokonalého" nepustil ani za sebetučnější úplatek. Zlaté žáby! Ještě mockrát se vám všem po nich zasteskne, až odejdou do důchodu!
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko