..: 9 let ŽelPage s krokodýlem :..

M286.1032 se soupravou , foto: Petr Majerník Brno — Mezi již tradiční akce ŽelPage patří narozeninové jízdy, takzvané 810 Tour. Účastníci těchto akcí se vypraví po zapadlých českých, moravských či slezských lokálkách, aby si rozšířili své cestovatelské obzory a společně oslavili další rok existence portálu. S těmito vlaky se železniční fandové setkají i v roce 2010. Tentokrát bude ovšem použito vozidlo mnohem lákavější, půjde o „historického krokodýla“ M 286.1032 sdružení Hrbatá Máňa. Znalci jistě vědí, že tento motoráček je deponován v Brně. Proto se i naše jízda uskuteční po jihomoravských tratích. Pojeďte s námi oslavit 9. let existence ŽelPage na lokálkách bez pravidelné osobní dopravy, jako je trať z Vranovic do Pohořelic, nebo z Čejče do Uhřic u Kyjova.

Vlak vyjede z brněnského hlavního nádraží v 9:40. Čas byl zvolen tak, aby mohli cestující z Prahy využít spoje SC 73 Smetana, mysleli jsme také na účastníky z Ostravska — ti mohou přicestovat s R 732 Radegast. Naší první zastávkou bude stanice Vranovice, odkud se vydáme do Pohořelic po trati 253, na které byla osobní doprava zastavena v roce 2008. Cestou podnikneme několik fotozastávek, které jistě uspokojí každého železničního fotografa. Možnost focení bude samozřejmě i v koncových Pohořelicích. Odtud se vrátíme do Vranovic, abychom pokračovali do Šakvic a následně do Hustopečí u Brna. Zájemci o fotku ani zde nepřijdou zkrátka.

Po opuštění Hustopečí se vrátíme do Šakvic, odkud pojedeme do Čejče. Zde přichází na řadu pomyslná „třešnička na dortu“, jízda do Uhřic u Kyjova po trati 256 Čejč – Ždánice. Osobní vlaky po této trati jezdily do roku 1998, od té doby jsme na ní mohli potkat pouze vlaky nákladní. I tato doba je již za námi, jelikož byla trať v roce 2003 úředně zkrácena pouze do Uhřic, a i tomuto úseku hrozí definitivní zrušení. Vlak ŽelPage tak bude pravděpodobně jednou z posledních příležitostí k projetí této trati. Po cestě budeme dělat fotozastávky, na jízdu po 16 km dlouhém úseku bude proto pro každý směr vyhrazena přibližně hodina a půl. Po návratu do Čejče se vydáme do Hodonína, odkud se přemístíme do Břeclavi, výchozí stanice trati do Lednice. Jako vždy, i zde bude krátká zastávka, po které se vrátíme zpět do Břeclavi, z níž se vrátíme zpět do Brna, kam přijedeme přibližně v 17:30.

V průběhu cesty bude k dispozici nenáročné občerstvení, zájemci si budou moci koupit jakékoliv zboží z našeho eShopu. Cena jízdenky je 400 Kč. V případě zajmu si musíte místa rezervovat přes elektronický rezervační systém ŽelPage. Akce se bude konat pouze v případě, že se do konce ledna přihlásí alespoň 40 platících zájemců. Z důvodů finančního krytí nákladů dopravci vás prosíme o platbu předem na účet ŽelPage, o.s.

Shrnutí

Aktualizováno 31. ledna

Datumsobota 27.2.2010, 9:40 - 17:30
TrasaBrno - Pohořelice - Hustopeče u Brna - Uhřice u Kyjova - Lednice Kyjov - Brno
SoupravaHistorický motorový vůz M 286.1032 "Krokodýl" + Bmx + M 240.0113 "Singrovka"
Datumneděle 28.2.2010, 9:00? - 17:30
TrasaBrno - M.Bránice - Hrušovany u B. - Břeclav - Lednice* - Hodonín - Čejč - Uhřice u Kyjova - Zaječí - Brno
* jízda do Lednice jen v případě možnosti
SoupravaHistorický motorový vůz M 286.1032 "Krokodýl"
Cena400 Kč za 1 den, platba předem na účet ŽelPage: 2483863001/5500 u Raiffeisenbank

Na viděnou se těší pořadatelský tým ŽelPage.


Samir Lepara | 3.1.2010 (18:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Pozvánky ŽelPage

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
04.01.2010 (5:21)  
Špáňa: buď a nebo ;-) rozhodně objíždění vozu by bylo časově náročnější než jet tech 70 po korytě ;-)
04.01.2010 (1:13)  
Možná Bmx 001 http://www.vlaky.net/upload/galeria/002622/043122.jpg by se soupravou trochu ladil, cena by nemusela být až taková překážka pokud by se ho povadlo naplnit tak aby se vůz zaplatil, problém by mohl skutečně nastat jak psal Karloslt na úvratích, napočítal sem jich 8, zase výhodou by bylo možné jet 110 km/h, další motor by měl zase výhodu ve snadných obratech, ale zase by moh jet jen 70 pokud by to byla Singrovka což už by na korytě mohlo vadit (40 km/h už je sakra rozdíl).
04.01.2010 (1:12)  
JHMD dělají jízdenky do 14 dnů, 100 ks za méně než 200 Kč. Ceník viz http://www.jhmd.cz/services04c.htm
04.01.2010 (0:45)  
Jízdenka, když bude lepenková, bude nejlepší. Další možností je třeba oslovit Statní tiskárnu cenin a nechat si vyrobit podklad jízdenek na arších A4 (třeba po 10 na list) u nich, a potom dle akce dotisknout datum a název akce. Taková jízdenka při výrobě cca 2 000 ks vyjde na cca 5 Kč (cena dle vlastní zkušenosti předloni). Rozhodně výsledek bude reprezentativnější, než dosavadní bílé jízdenky. Celý kolotoč od kontaktu po dodání byl cca 3 týdny.
03.01.2010 (23:58)  
Moc děkujeme za netušený zájem a omlouváme se všem, na které v první vlně nezbylo. Je mezi vámi spousta takových, které svezeme rádi, proto děláme všechno proto, aby se souprava dala posílit.
Předběžně jsme zdvihli kapacitu na dvojnásobek. Výzvu k platbě dostanete až tehdy, když se nám zvýšenou kapacitu podaří potvrdit - proto prosím další nové objednávky (od čísla 574) zatím neplaťte!
03.01.2010 (22:59)  
Jestliže se vlak vyprodal během jednoho dne, zvážil bych možnosti zvýšení kapacity - ale chápu že např. vůz Bmx od ČD by komplikoval obraty, kazil fotky, a taky by něco stál, tj. nesměl by jet poloprázdný. Další možnost je uspořádat třeba o týden později tuto jízdu znovu.
03.01.2010 (22:46)  
Pro pořadatele bych měl taky jednu připomínku, která by mohla akci vylepšit.

Objednat pěkné počasí :-) Ovšem kontakt na to nevykouzlil ani strejda Google...
03.01.2010 (22:26)  
Brichoni - komposterem
03.01.2010 (21:44)  
To je,ale rychlost při vydání článku 45 míst a teď už jen jedno :)
03.01.2010 (21:37)  
Co se týče jízdenek, tak uvidíme, osobně bych byl pro tisk lepenek.

PS: Zbývá poslední volné místo, takže pospěště... :-)
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko