..: Kladno se možná dočká nového záchytného parkoviště P+R :..

714_Unhost, foto: JTB Kladno — Po nedávno otevřeném parkovišti P+R v Berouně se nových parkovacích míst možná dočká i Kladno. Město totiž v současné době jedná s Českými drahami a Pozemkovým fondem o převedení pozemků do svého vlastnictví. U kladenského nádraží by kromě otevřeného parkoviště měl vyrůst také parkovací dům se čtyřmi nadzemními patry a s celkovou kapacitou 194 míst. Zahájení stavby je však zatím otázkou budoucnosti. Záleží prý totiž na tom, zda obyvatelé projeví zájem o cestování vlakem – v současné době se do hlavního města dostanou rychleji autobusem. Výstavbu uvažované rychlodráhy Praha – Kladno, o níž se vedou diskuze již několik let, vylučuje naopak nedostatek financí.

Parkoviště P+R (Park and ride) představuje formu kombinované přepravy, kdy je zajištěna návaznost automobilové dopravy na dopravu veřejnou. Obvykle je budováno v těsné blízkosti nádraží, stanic metra a jiných terminálů hromadné dopravy. Stavba těchto parkovišť podporuje veřejnou dopravu a integrované dopravní systémy. V Praze jsou zařazena do systému Pražské integrované dopravy (PID). Platbu parkovného je tak zde možné výhodně sloučit s platbou jízdného ve veřejné dopravě. V současné době můžete tato parkoviště využít především v blízkosti vybraných stanic linek pražského Eska.

Zdroj: ŽelPage, www.silnice-zeleznice.cz


Dominik Jaroš | 13.9.2010 (17:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
15.09.2010 (12:14)  
sxerws+pan G.
zdravice i Vám, jinak když jsem si myslel, že dělaj tohle parkoviště vedle nádraží, tak se tam objevila cedula se skateparkem :-(
To skákání je nejvíc znát na cestě z Pavlova do Jenče za přejezdem starý karlovarky, už když sem jezdil na vojnu, cca 9 let zpět, mi tam padali lahváče ze stolku, já jezdil zase posledním vlakem a ta rychlost byla podobná té ranní
registrovaný uživatel R.U.R.  mail  
14.09.2010 (21:32)  
Jo, pamatuju si, jak jsme na Kladně čekali na vlak, a kamarád povídá "už to sem hopsá", a já se podíval na ty tři Btx a ony fakt :-))
registrovaný uživatel sxerws 
14.09.2010 (8:52)  
zdravim pana G.:)
Jinak k tematu: zachytne parkoviste bych uvital, jelikoz dost casto praktikuju prejezd z domova k sidlisti u kauflandu a pak prechod pesky na nadrazi, abych nemusel pesky. Nevim, ale jestli by to v tuhle chvili naslo dostatecne uplatneni.
jinak k vozovemu parku: jiz nekolikrat jsem si vyzkousel, ze nejvetsi "zazitek" je jet prvnim rannim vlakem Praha-Kladno ve 4:29 z Masarycky v razeni 714 + 3x Btx. Nevím jestli jsou ty firove rano nejaky nabuzeny nebo co, ale hrozne to vzdycky kalej (obzvlast pak v polich mezi Hostivici, Jenci, Pavlovem) a clovek rano jeste rozespalej skace po sedacce jak zajic. A to nemluvim o tom, ze kdyz je zima, tak bud je tam 0 stupnu, nebo 30...
registrovaný uživatel R.U.R.  mail  
14.09.2010 (0:35)  
Woky:
Tuhle trať používám skoro denně. A ano, ty 810+010 tu jezdily ještě nedávno (i když rychle jsme si zvykli na modernizovanější soupravy), a i teď jsou tu k vidění. Doporučuji k nahlédnutí řazení 9800, 9841 a 9856. A pak tady 810 někdy jezdí směrem na Rakovník nebo na Kralupy - nevím jestli pořád, tím směrem tak často nejezdím.
Ale mluvili jsme o nich jen jako o možné posile a rychle jsme to zavrhli.
registrovaný uživatel Woky 
13.09.2010 (23:18)  
Já opravdu nechápu, proč tady řešíte 810/010, ty na lince S5 pražského S-Bahnu :D (tedy trati do Kladna) jezdily naposledy v JŘ 2007/2008. Kdo tady kecá o 810 dává najevo, že o téhle trati minimálně 2 roky nic neví!

Možná vás k tomu vybídla ta neaktuální minimálně 2 roky stará ilustrační fotka 714+3x010 na úseku Unhošť-Kladno.
registrovaný uživatel tarten 
13.09.2010 (22:06)  
TV: Což sice není nic tak hrozného, ale on je taky někdo bude muset řídit. Takže fíra z první bude mít půlhoďky pauzu na kafe

Takže vlak stojí a odpisy běží...
Fíra pije kafe a peníze dělají co? To má jako být zase dělená šichta? Nebo placený prostoj?

A ať TO bude cokoli (a 810 a 010 by se měly konečně propadnout někam do undergroundu, a RegiozNova na téhle trati také zrovna neexceluje) nejde o to, že se TO bude hromadit na Masaryčce, ale naopak že by TO zřejmě muselo hromadně přenocovat někde v Kladně.
13.09.2010 (21:59)  
Lukfi:
Souhlasím a jak sám píšete - jediným problémem jsou prostoje vozidel. Když uvážím regínu co 15 minut a návrat v soupravě třech kusů tak to děla půlhodinu stání. Což sice není nic tak hrozného, ale on je taky někdo bude muset řídit. Takže fíra z první bude mít půlhoďky pauzu na kafe a pak se poveze nezúčastněně zpátky, aby mohl jet další jízdu.

Myslím že tuhle teorii můžeme uzavřít. "Bufferovaní" souprav stejně nikoho na odpovědných místech nenapadne.

R.U.R.

Jo, 010 ... pokud to bude čím tahat. Minulý týden jsem zažil ve valmezu nedostatek motorových vozů, tak byla souprava Valašské Meziříčí - Kojetín tažena místo 842 vedena posunovacím traktorem. Po hodině inhalovaní špatně spálené nafty jsem byl rád za opuštění soupravy v Bystřici.
registrovaný uživatel Lukfi 
13.09.2010 (21:38)  
=>Tomáš Vrabec: Vyhodit lidi v Dejvicích, to by vám poděkovali. Možná není potřeba vlaky nikam přeodstavovat, prostě se na Masarykově n. nasypou postupně třeba tři vlaky na jednu kolej, spojí se, a za dostačující podmínky, že poslední vlak je vratná souprava, odjedou zpátky směr Kladno. Lidi z toho dalšího vlaku pak budou mít trochu delší cestu po nástupišti, ale to ostatně lidi vystupující ze špatného konce dvojitého ešusu taky, a pořád lepší než končit v Dejvicích. Jediným problémem jsou tedy prostoje vozidel, ale jinak se holt jednokolejka zkapacitnit nedá.
registrovaný uživatel R.U.R.  mail  
13.09.2010 (21:19)  
TV: Teď už s vámi souhlasím víc. Tj. ta kapacita trati by se zřejmě musela šetřit jinak - do Prahy přivézt 4 regionovy odděleně, jednu si v Praze nechat a zbývající 3 spojit a odvézt zpátky jako jeden vlak.
A s tou 810 jsem to asi přepísk, možná tak 010, ta z člověka aspoň nevytřese duši. Ale ani tak by to asi nebylo ono, oni už teď se tu na ty posilové Btx cestující nijak zvlášť netřesou, když alternativou jsou Regionovy nebo 854+Bdtn+954...
13.09.2010 (21:10)  
R.U.R.

Ano, odstavit se většinou (čti téměř vždy) dá cokoliv kamkoliv. Ale taky to musí někdo, někudy a něčím na odstavné koleje naposunovat. Ale přebytek není hlavní problém, kámen úrazu tohoto řešení je spíše v tom nedostatku.

Většina lidí - nechci se Vás dotknout, ale tohle je šoto pohled. Většina lidí místo sezení v 810 zvolí sezení v autobuse.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko