Berlín — Myslíte si, že máte zajímavé nápady, jak zlepšit cestování vlakem? Diskutujete rádi o svých nápadech pod zdejšími články nebo o nich raději mlčíte, ale myslíte si o nich, že nejsou k zahození? Ať tak či tak, nyní nastává unikátní možnosti pro vaši realizaci, která vám mimo jiné může přinést 10 tisíc eur. Přední výrobce dopravních prostředků Bombardier Transportation vyzývá kreativní cestující z celého světa, aby mu pomohli navrhnout interiér vlaku budoucnosti. Společnost tak chce sledovat potřeby cestujících a trendy v železniční dopravě. Proč se tedy, raději místo lamentování nad stavem vozového parku našeho národního dopravce Českých drah či sousedního slovenského dopravce Železničné spoločnosti Slovensko, nezúčastnit této soutěže a nezkusit si tak zrealizovat svoji vizi – interiér vlaku snů?
V soutěži „YouRail – Visions of Modern Transportation“ můžete navrhnout tři typy interiéru vlaku vhodné pro cestování ve volném čase, na služebních cestách nebo při dojíždění do práce. V případě úspěchu můžete vyhrát 10 tisíc euro, dále váš návrh bude vystaven na veletrhu InnoTrans v Berlíně v září 2010 a přispěje tak i ke zvýšení kvality cestování ve vlaku. Podle víceprezidenta společnosti Bombardier Transportation Chrise Antonopoulose si jeho společnost jako první výrobce železničních dopravních prostředků na světě snaží vytvořit komunitu uživatelů, kteří pomáhají v předvídání potřeb koncových zákazníků – tedy cestujících. Zaujala vás tedy tato soutěž, potom vytvořte do 16. prosince návrh interiéru a přes internet ho odešlete společnosti Bombardier.
Zdroj: Bombardier Invites Passengers to Design the Interior of Future Trains, YouRail – Visions of Modern Transportation
1 2 | Zpráv na stránku: |
Tím vylepšením myslím předsuvné dveře, uzavřený odpadní systém, plyšové sedačky. Klimatizaci rád nemám, protože se pak nedá pořádně větrat.
Já myslím, že interiér pro volný čas by měl být vzdušný a takový "domácký", přívětivý, pro služební cesty by asi nebylo od věci volit střízlivé barvy, kombinované s funkčností, hlavně aby byly vyřešeny okolní prostory pro průběžnou práci (stolky pro NB, zásuvky 230V, snad trochu separace kvůli nerušení- ale na druhou stranu by asi měly být ve voze i místa pro drobné konference, porady), pro dojíždění do práce (pokud je myšlena příměstská doprava) bych uvítal členění interiéru ve smyslu rychlého nástupu/výstupu, avšak se zachováním určitého standartu pro jednotlivé pasažéry- s tím, že bude interiér zcela funkční, klidně jednoduchý, jen bych se vyvaroval sterilitě.
OT: kouření ve vlaku- ač jsem docela silný kuřák, bez úhony jsem přežil cestu z Chebu přes Ústí do Prahy, přestup v Holešovicích a ještě přes ČT do Brna. Bratru sedm hodin bez cigarety, kupodivu jsem neměl problém. Ale ta první (po relativně dlouhé době)před "Hlavasem" v Brně, to byla síla...
A jednou jsem zažil, že policajti co měli jet se Silesií do Polska na hlaváku večer dali pokutu nějakýmu číňanovi co kouřil u schůdků do vagonu a vůbec se s ním nebavili :) Teda bavili, jestil pojede domů na Olympiádu. Bohužel průvodčí to nemůže uhlídat.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.