..: Stadler a AnsaldoBreda slaví úspěšnou spolupráci :..

Jednotka Stadler FLIRT pro Ferrovie Emilia Romagna, foto: Stadler Bussnang — Nové jednotky pro regionální dopravu v italských regionech Veneto a Emilia Romagna dodá švýcarsko–italské konsorcium společností Stadler a AnsaldoBreda. Dopravci Sistemi Territoriali a Ferrovie Emilia Romagna chtějí v nejbližších dnech podepsat smlouvu o dodávce 32 elektrických a 2 dieselových jednotek v celkové hodnotě 200 miliónů € (cca 5,2 miliardy Kč). Jedná se o první podobnou spolupráci těchto dvou výrobců železničních vozidel.

Dopravci se rozhodli objednat 32 moderních elektrických jednotek FLIRT a 2 dieselové jednotky GTW s opcí na dalších 20 / 2 jednotky. Ty budou dodány v 4–, 5– a 6–vozových uspořádáních s kapacitou 450 až 750 cestujících, maximální rychlost by měla dosahovat 160 km/h (140 km/h u jednotek GTW). Objednané jednotky již jsou plně schváleny pro provoz na italské železniční síti.

Jednotka Stadler FLIRT pro Sistemi Territoriali, foto: Stadler Výroba řídících a motorových vozů, trakční výzbroje a podvozků bude probíhat u společnosti Stadler. AnsaldoBreda pak vyrobí vložené vozy, zajistí finální kompletaci jednotek a předání zákazníkovi. Obě společnosti doufají, že tato zakázka je začátkem dlouhodobější strategické spolupráce, která by se měla rozšířit i na další projekty.

Zdroj: Stadler


ANKU | 9.12.2009 (16:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Itálie


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel thingie  mail  
09.12.2009 (20:34)  
Twix: To by mohla s Jakobsovými podvozky být docela výzva. :o)
registrovaný uživatel SzKT  mail  
09.12.2009 (20:17)  
Juraj Kováč: Tak já bych se bál toho, aby účastníky té odevzdávací slavnosti nevítala u zavřených vrat cedule "fuori servizio", případně ještě doplněná cedulí "sciopero" :-).
Ovšem i když má Twix naprostou pravdu, tak v tomhle případě bych byl mírným optimistou: on už si Stadler pohlídá, aby jim Italové nezkazili renomé! Když naučili vyrábět Flirty i Poláky v Siedlcích, tak s Italy to zvládnou taky. Nota bene: stejně to chtějí italské provincie, takže se případné nedostatky budou brát sportovně- průser nastane, když se italská kvalita skříží se zaalpským smyslem pro pořádek a obdivem k přesným předpisům. Tímhle Italové netrpí, takže jim jezdí lecco, co má jinde problém, např. ETR 600 už dávno zvesela jezdí mezi Milánem a Neapolí, zatímco jeho konstrukční bratříček ETR 610 přivedl společnost Cisalpino k hořkému konci a problémům ještě zdaleka neodzvonilo.
09.12.2009 (19:47)  
Ja by som ako vhodnejší model deľby práce videl to, že Stadler to navrhne, vyrobí, skompletuje, otestuje a dovezie a AnsaldoBreda k tomu potom zorganizuje odovzdávaciu party - tak by sa snáď nič zásadné neriskovalo...
09.12.2009 (18:52)  
No jak známe AnsaldoBredu, zpočátku budou asi ty vlaky jezdit bez vložených vozů :-) Ta firma poslední dobou nedokáže vyrobit nic fungujícího, natož v termínu, a je s podivem že má ještě nějaké zakázky. Mimochodem, FER už nekupuje PESY?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko