..: Ranní kolaps dopravy na koridoru :..

nehody_a_mimoradnosti_uni, foto: MGPraha-Běchovice - Úvaly — dosud nerekonstruovaný úsek Praha-Běchovice - Úvaly trati 011, po které je provozována linka S1 a která přivádí do Prahy dálkovou dopravu od Brna a Ostravy, je mimo provoz. Při průjezdu rychlíku R 705 Galán (Praha hl.n – Luhačovice) došlo k poškození trolejového vedení. Osobní vlaky od Kolína jsou ukončeny v Úvalech s kyvadlovou autobusovou dopravou na metro linky B do stanice Černý most, dálkové vlaky jsou odkloněny po trati 231 přes Nymburk a Lysou nad Labem se zpožděním 30-60 minut. Mezi Masarykovým nádražím a Běchovicemi je veden kyvadlový vlak s autobusem do Úval. Plánovaný konec mimořádnosti je v poledne.

Další informace: Omezení provozu ČD, Babitron

Aktualizace v 10:26

Oprava trakčního vedení nad všemi třemi traťovými kolejemi je dokončena. Provoz vlaků dálkové dopravy je od 09:45 hod. veden již bez odklonu po plánované trati. Provoz regionální dopravy na úseku Praha Masarykovo nádraží - Praha-Běchovice - Úvaly a zpět bez náhradní autobusové dopravy byl obnoven.


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 7.9.2009 (9:55)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Praha ČR Středočeský


  1 2      Zpráv na stránku:   
07.09.2009 (16:28)  
Nejjednodušší je neexistující spojovací trať Vysočany – Holešovice, která nebyla nikdy "nejvyššími místy" uvažována, protože by pro ni nebylo využití ... Objet to "dle nejvyšších míst" přece lze s úvratí v Libni nebo okružní jízda přes Malešice a Vršky .... on si s tím provoz "nějak pradí" a substrát zpoždění přežije ...
07.09.2009 (16:12)  
Místo otáčení z holešovic nejsnáze do Bubenče a pak přes Bubny Sluncovou do Vysočan. Ale problém bude seznámí a tauruse i přechodnost.
registrovaný uživatel Koudy 
07.09.2009 (15:59)  
to mouka: Kodrcání přes Vršky je za trest, pochybuji, že by to bylo rychlejší....
dopisovatel nebo člen ŽP mouka  mail  
07.09.2009 (15:43)  
Jak dlouho by trvalo kolečko Libeň - Běchovice - Malešice - Vršovice - Hlavní - Holešovice? Nebylo by to rychlejší než objetí? Souprava by se navíc otočila.
07.09.2009 (13:06)  
No nevim ale Ec 176 se v Libni neobjíždělo,lv tam vezla 73. 73 čekala v Libni na příprež protože tatrus nem? přechodnost. 275 čekala na lv od 176 a do libně táhla lv od 457. Takže 176,275,73 nebylo třeba objíždět lv byli na obou koncích soupravy bohužel otočeny.
07.09.2009 (12:11)  
Roger: To je ta operativnost dráhy, místo toho, aby z Holešovic poslali toho Bastarda do Libně, tak dělaljí objetí soupravy na Libni a pak přepřah v Holešovicích. Krásně by se tak dala zlepšit situace a snížit zpoždění... No, ale to nikoho nenapadne.
registrovaný uživatel Roger 
07.09.2009 (10:19)  
Byl jsem v EC 176 – do Kolina jsme prijeli vcas (asi plus 2), tam pres pet minut stali, pak donesla vypravci rozkaz a byli jsme vlakovym rozhlasem informovani, ze pojedeme odklonem a nabereme minimalne dalsich 20-30.
Pred devatou jsme prijeli do Libne, kde byla pauza na objeti lokomotivy, aby vlak pokracoval do Holesovic – to mi dosla trpelivost a vrhnul jsem se do sparu MHD.
(BTW, co ma ZP proti znamenku "plus"?)
registrovaný uživatel HonzaK 
07.09.2009 (10:18)  
Hm jenže asi 231 měla asi ještě o hodně sníženou kapacitu:
Mimořádnost na trati č.231 Praha - Lysá nad Labem - Kolín (S2)
V úseku: Kostomlaty nad Labem - Nymburk hlavní nádraží

Počátek: 07.09.2009 07:00 Příčina: technická závada na trati
Plánovaný konec: 07.09.2009 10:30 Stav: ukončená mimořádnost
Poslední aktualizace: 07.09.2009 08:51 Kraje: Středočeský kraj

Informace o ukončení:
Oprava závady na trati je opravena, provoz osobní dopravy se bude postupně stabilizovat.

Poznámka:
Technická závada - lom kolejnice, na opravě se pracuje.
07.09.2009 (10:06)  
To vlaky z Holešovic na východ jezdí dvojí úvratí, aby bylo zachováno řazení? Že totiž už mají takové zdržení už ve Vysočanech.
07.09.2009 (10:05)  
Ono už včera večer tam byl problém na odb.Blatov s zabezpečovacím zařízením. Os 9323 se zastavil právě před odb.Blatov a pak musel zacouvat mezi Dolní Počernice a Běchovice aby přejel na jinou kolej.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko