..: Mimořádnost v Albrechticích u Českého Těšína :..

nehody_a_mimoradnosti_uni, foto: MG Albrechtice u Českého Těšína/Havířov — Podle aktuálních informací od našeho redaktora Juraje Kováče se zastavila doprava na trati 321. Důvodem je zřejmě požár někde poblíž Albrechtic u Českého Těšína. Mimořádnost má vliv na Sp 1621 (Opava–Východ — Český Těšín), který již 50 minut stojí ve stanici Havířov. Nově zde byl zastaven i R 331 Kysuca z Bohumína do Žiliny. Ten s bonusem 19 minut a lokomotivou nezávislé trakce vyjel do Českého Těšína a pobírá regionální frekvenci. Podle informací z místa panuje v Havířově totální chaos, cestující nejsou informování vůbec — mimořádnost zatím není vyvěšena ani na webu Českých drah. Aktualizace 18:42: V Albrechticích pracuje jednotka SDC na opravě trolejového vedení. Podle našeho redaktora, "V Havířově podle všeho neúspěšně připojovali diesel na cityelefanta skoro hodinu, tak to vzdali a nasadili ho na Kysucu. Cestujícím ze Sp nikdo přestup na R neoznámil". Aktualizace 19:18: Kysuca projíždí Bystřici nad Olší s +36 minutami. Podle pozorování nemá mimořádná událost vliv na další spoje.

Zdroj: ŽelPage, Poloha vlaku ČD


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 30.7.2009 (18:23)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Moravskoslezský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel PeNik 
02.08.2009 (18:59)  
boro: kohouty pod sřáhlem jsou mimojiné na svorkovnice. Na potrubí jsou pod mašinou.

Docela by mě zajímal důvod uzavírání kohoutů. Nebylo by možné zjistit?
registrovaný uživatel boro 
02.08.2009 (18:56)  
PeNik:kohouty na 471/971 máme v Bi zavírat.Proto jsem zdůraznil i tyhlety kohouty dole pod spřáhlem.
registrovaný uživatel PeNik 
02.08.2009 (17:43)  
Miroslav Zikmund: Pro ty, kteří nepatří do skupiny lidí, kteří znají princip funkce spojení a zajištění spojení– a to je naprostá většina zde se vyjadřujících – byste to mohl popsat podrobně v tzv. "lidštině".

To snad nemyslíte vážně! A k čemu to těm lidem bude? Na romány nemám čas (ale blbě tu psát jo) :-).

...o shodná vozidla s odstupem několika hodin, případně s týmž "najíždějícím" strojvedoucím...

I to se může stát.
02.08.2009 (15:48)  
PeNik : asi jsem měl upřesnit, že se jedná o shodná vozidla s odstupem několika hodin, případně s týmž "najíždějícím" strojvedoucím.
Pro ty, kteří nepatří do skupiny lidí, kteří znají princip funkce spojení a zajištění spojení– a to je naprostá většina zde se vyjadřujících – byste to mohl popsat podrobně v tzv. "lidštině".
registrovaný uživatel PeNik 
02.08.2009 (13:28)  
Miroslav Zikmund: na tom není nic k nepochopení, když člověk zná princip funkce spojení a zajištění spojení.
registrovaný uživatel Kakov 
02.08.2009 (12:55)  
k te komunikaci CD-cestujici, bych rad dodal jednu nedavnou udalost, jel jsem minuli tyden rychlikem z Plzne do Prahy, ktery mel na odjezdu z Plzne sekeru neco pres hodinu, pak se jeste cekalo v karlstejne na krizeni kvuli vichrici, vlakvedouci se pri kazdem stani informoval jaka je/bude situace a nasledne ji rekl cestujicim, ale nakonec to vzdy bylo jinak.... tj. koukam ze vazne komunikace i uvnitr CD
02.08.2009 (10:54)  
PeNik : no, ale jak ta závada vznikne, když se spojení týchž souprav "jednou" povede a při další spojování "to už nejde".
registrovaný uživatel PeNik 
01.08.2009 (20:50)  
Miroslav Zikmund: Nicméně někdy se stane, že "nelze" spojit i dva standardní ešusy ... V tom případě pak jedou samostatně.

To se někdy stane. Jedná se o závadu na spřáhle a většinou se ji podaří odstranit.
01.08.2009 (20:25)  
Pivrnec78 : každoročně se "účastním" spojování 471 s brejlovce v Otrokovicích a později při objíždění ve Zlíně (jednou se podobná akce odehrávala i Olomouci hl.n.). Se spřáhlem si poradí i z hlediska váhového dvě osoby. Fígl spočívá v tom, umět vzít "tan krám" správně do rukou.

Nicméně někdy se stane, že "nelze" spojit i dva standardní ešusy ... V tom případě pak jedou samostatně.
registrovaný uživatel PeNik 
01.08.2009 (19:43)  
Pivrnec78: a nebude právě toto ten problém? Jak se 4 chlapi narvou mezi nárazníky loko bych chtěl vidět na vlastní oči. Maximální počet lidí, s kterým to lze dělat jsou 3. 2, kteří spřáhlo nasazují a třetí, který zasune čep, ale pozor i dva toto bezproblémů zvládnou. Několikrát jsem to dělal v depu s kolegou, bez jakékoliv cizí pomoci.

To, že jezdí v Bohumíně jednotky sólo nemá nic společného s pomocným spřáhlem. Pokud ano, co?

Bohumín má 4x471, ale to už tu bylo řečeno.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko