..: EC 146 Jan Perner do konce roku s mimořádným jízdním řádem :..

151.014-8, foto: Puly Slovensko — Od soboty 11. července do 12. prosince 2009 se mimořádně mění jízdní řád vlaku EC 146 Jan Perner. Hlavním důvodem této změny je modernizace železniční tratě v úseku Žilina - Čadca a tratě Most u Jablunkova - Český Těšín v rámci výstavby III. mezinárodního koridoru, kdy v těchto úsecích vlak pravidelně získával zpoždění v řádech desítek minut. Ex 146 Jan Perner pojede jen v úseku Žilina - Bohumín, veden bude jako rychlík. Do Bohumína přijede s 30-40minutovým zpožděním.

EC 146 Jan Perner pojede v úseku Bohumín - Praha hl.n. podle platného jízdního řádu. V náhradní soupravě mezi Žilinou a Bohumínem nebude řazen vůz s úschovou během přepravy, pro přepravu invalidních cestujících a jídelní vůz. Přestup do kmenové soupravy nebude garantován. V Bohumíně navazuje R 732 Radegast do Brna (odjezd z Bohumína v 8:23h, z Hranic na Moravě v 9:13h s příjezdem do Brna v 10:57). V železniční stanici Hranice na Moravě je možný přestup na EC 128 Hradčany; potřebujete–li cestovat z Žiliny do Prahy, zvolte raději vlak 128, protože bude prvním denním spojem těchto měst.

Cestující, kteří budou cestovat vlakem EC 147 Jan Perner do Žiliny, budou muset přestoupit v Bohumíně do soupravy náhradní, analogicky v ní nebude zařazen vůz pro úschovu během přepravy, přepravu invalidních cestujících a jídelní vůz.

Zdroj: Železniční společnost Slovensko, výluky.cz


Richard Weber Poslat mail autorovi | 10.7.2009 (15:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Jízdní řád

More from Slovensko (celé)


  1 2      Zpráv na stránku:   
12.07.2009 (12:43)  
Garfield : a co ten kladívkový osobák 3904 ? S tím uděláte co ?
V KNM se podle slovenské plachty čeká na osobák 3903, který tam dojede 5.59 (= teoreticky + 8 minut), To asi nevyjde kvůli pomalým jízdám (vypadá to tak na dalších 8 minut = 6.07) a tak se čeká na 441, protože zpožděný 146 by dostal do Krásna nad Kysucou asi zase 8 minut), takže v Krásnu na Kysucou by čekal 441. Podle SKTRONU je zpoždění zhruba 8 minut.

rohilkk :
Z webu ŽSR/ZSSK mi plyne, že je jednokolejný provoz mezi Čadcou a Krásnem nad Kysucou (možná i Kysuckým Novým Mestom), v tohle směru je informování na „Výlukách ČD" přece jen podrobnější, ale pak tam máte vlaky 1847 a 3903.

Uvědomte si, že výlukový GVD ŽSR sestavují podle vzoru „bližší košile než kabát", takže se dává přednost vnitrostátním vlakům ZSSK před „nějakým" EC jedoucím do zahraničí.

Kdyby se něco mělo posunovat, tak buď spojit soupravu 3904 a 146 – to by asi bylo moc dlouhé a nepraktické, tak ji poslat buď s předchozím vlakem nebo ve vhodné provozní přestávce jako Sv. Vlak EC 146 by byl zrušen a souprava by jela denně jako 3904.

Josef Petrák :
Pokud máte škaredý pocit, že mluvkové zpracovávali toto výlukové opatření, pak mám smíšené pocity zase já. Ti nemají o obězích ani ponětí. Výluková informace je z 26.6.2009 (pátek dopoledne), kdy byl vytvořen PDF soubor. Takže se opatření muselo připravovat s určitým předstihem, zejména, když se jedná o spolupráci se sousední železniční správou ...
To o tom mluvkové pravděpodobně ani nevěděli.

Souprava 732 je z oběhu 31004, točí od 731 a po 732 jde na 739. Takže se z toho dá udělat jednodenní oběh : 146/732 Žilina – Brno / 739/147 Brno - Žilina. Tak či onak to opatření stojí jednu soupravu, s tím se nic neudělá.
Registered user rohilkk  mail  
12.07.2009 (11:00)  
Nechapu jednu vec....to ho neslo proste ze Ziliny vypravit o 30 minut driv???
11.07.2009 (23:10)  
Ten odjezd ze Žiliny o trochu dřív by hodně pomohl, protože Perner to zpoždění získává 20-30-minutovým pobytem v Kysuckom Novom Meste kvůli čekání na protijedoucí osobák.
11.07.2009 (17:09)  
MZ) Protažení R 732 do Žiliny je nesmysl. Místo nestabilního EC uděláme nestabilní R. A to jsem se ani nedíval z čeho na co přechází souprava. Ostatně, mám škaredý pocit, že to R 732 se v tiskové zprávě zmiňuje jen proto, že to je první jiný vlak, který z Bohumína odjíždí a padl mluvkům do očí.
11.07.2009 (16:47)  
Viliam Solarik : pochybuji, že by desetiminutový posun ze Žiliny něčemu pomohl. Pomohlo by vypracování alternativního GVD zpracovaného pro jednotlivé etapy stavebních prací. Nicméně velice vážně pochybuji, žeby se dokázaly zkoordinovat prace stavebních firem dvou sosedních států (byť s nadstandardními vztahy).
Právě jsem se vrátil z dlouho plánovaného výletu do této lokality. Prakticky od tunelů v Mostech u Jablunkova (výhybna / odbočka Šance) je Jablunkova–Návsí jednokolejný provoz. Koleje číslo 2 a 4 v Mostech jsou minimálně elektricky nesjízdné, do Jablunkova–Návsí (už je tam jenom název stanice Návsí / Nawsie) se jede po první traťové koleji. Dále jsou patrné stavební práce mezi Návsím a Bystřicí, kde na řadě míst budou obě traťové koleje vedeny v nové stopě. Podle patek stožárů TV se bude "něco" dělat i v úseku Mosty – státní hranice, takže nelze vyloučit, že se jednokolejně bude jezdit v úseku Čadca – Mosty – Návsí.
Jestliže jsou cestující odkazováni na R 732 Radegast do Brna, pak bych spíše volil možnost vedení R 732 ze Žiliny náhradou za vlak 146, takže by odpadl přestup.
Registered user beskyd 
11.07.2009 (13:55)  
to:vs
snad sa nezrusi, lebo v navrhu noveho gvd ho vidno aj ked pod inym cislom.
a este ked uz delit, tak aspon trochu rozumne, myslim ze dost cestujucich z useku za-ca cestuje do ostravy, tak je dost neprakticke ze to konci v bohumine
11.07.2009 (7:23)  
Sotva se tady obevila tahle zpráva tak dnes tj. 11.7.09 EC 146 poloha Karviná hl.n, včas
10.07.2009 (22:57)  
radekedar:
Já myslel náhradní ;) Na takovýto vlak je ČD schopno dát totiž Bdt... (i když taky proč tam cpát moderní vozy, když už tím skoro nikdo nepojede, tedy hlavně ti, kteří jezdili tímto vlakem z Žiliny dál než do Bohumína, u obratové soupravy ze 147 to bude k dodržení standardu EC těžší...).
10.07.2009 (22:34)  
to sa podla mojho nazoru mohol dat odchod zo Ziliny o 10 min skôr... (5.30) a zvysila by sa sanca na prestup...
alebo je to finta FN na zrusenie daneho vlaku :-(((
Registered user Martin1702  mail  
10.07.2009 (21:45)  
Zítra sem ti vlakem chystám jeectt, z ostravy svinova do české třebovéé , budeme tři, myslííte že si sedneme??? snad jo že?? nevim jestli sem to dobře pochopil ale ten vlak co začína v tom bohumíně nečeká na ten vlak ze žiliny?? takže by tam nemuselo být tolik lidí žee ?? díky za odp.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2020 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko