..: Cisalpino - zázrak se opět odkládá :..

Cisalpino2 Curych, Miláno — Až do druhé změny jízdního řádu bylo původně odloženo zavedení nových jednotek Cisalpino Due (ETR 610) na dálkové vlaky spojující Itálii se Švýcarskem přes alpské průsmyky Lötschberg–Simplon a Gotthard z důvodů probíhajícího schvalovacího řízení pro provoz ve Švýcarsku. Zaveden byl dočasný jízdní řád s přestupy, zapůjčeny jednotky ICN a další soupravy od SBB i Trenitalia. Provoz vlaků Cisalpino se stal každodenním symbolem zpoždění a nečekajících přípojů. Prakticky každé ráno například ujíždí cestujícím ranního spoje z Milána kvůli zpoždění v řádu 10–15 minut z hranic jejich náhradní souprava a ti pak dojíždějí o hodinu později s přestupem navíc. Nyní je tento provizorní jízdní řád prodloužen do odvolání.

Zdroj: Cisalpino AG


Zdeněk Michl Poslat mail autorovi | 13.7.2009 (9:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Vozidla Jízdní řád

More from Švýcarsko Itálie


  1 2      Zpráv na stránku:   
Registered user Raquac 
15.07.2009 (17:35)  
George_Couser: Jeste o neco zajimavejsi mi pripada, ze i v pripade usporadani 2+2 ve 2. tride by cena ma sedadlo byla u 680 cca. 1,59 mil...
15.07.2009 (15:20)  
Teď jsem si jen tak z legrace spočítal:

ETR610 - cca 1,29 milionu Kč na 1 sedadlo
CDT680 - cca 1,93 milionu Kč na 1 sedadlo (počítám s cenou 4,5mld/7 souprav, kdybych nepočítal tu miliardu utopenou v ČKD, tak to vychází na 1,5 milionu Kč na 1 sedadlo)

Takže jde vidět, jak se naklápěcí technika zlevňuje, navíc miliarda dnes má jinou hodnotu než před 10ti lety že (teď se mi nechce hledat, jaká byla od té doby inflace)... jsem zvědav, jestli se teda ETR6xx dočkáme i u ČD...
14.07.2009 (18:34)  
Alespoň si dispečeři trochu zatíží šedou kůru mozkovou.

http://prosurf.sbb.ch/pros/inter/index_d.html
14.07.2009 (10:31)  
Na frak dostává hlavně trať přes Gotthard - náhrady soupravami ICN, těsné následy dvou spojů (jeden třeba do Milana a druhý jen do Lugana) z důvodu kapacity jednotek, variantní časové polohy rozlišené v jízdním řádu podle toho, "pokud se podaří vyřešit problémy s ETR 610".

Když jsme minulý týden čekali v Luganu na předjetí zpožděným Pendolinem (ETR 470), na protější kolej přistavovali soupravu ICN pro výchozí vlak kategorie CIS do Zürichu. Přestože vlak už 15 minut před odjezdem stál u peronu, na odjezdové tabuli krátce svítilo 5 minut zpoždění - smáli jsme se že to tam dispečer hodil jako defaultní nastavení pro každý CIS (protože u Pendolin to skutečně platí). Později jsme pro všechny vlaky v Ticinu zavedli kategorii RIT (ritardo = zpoždění).
14.07.2009 (10:14)  
Takže to je při současném kurzu 558mil Kč za jednu soupravu...
Registered user jk 
14.07.2009 (0:17)  
GC: 14 souprav za 300 mil eur
13.07.2009 (18:24)  
Kolik těch ETR vůbec koupili a kolik stály?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko