..: Výluka v Praze Dejvicích přinese značná omezení :..

714_Unhost, foto: JTB Praha - Již v pondělí začne komplikovaná výluka trati 120 v úseku Masarykovo nádraží – Dejvice s výrazným omezením železničního provozu. Během trvání dopravního omezení, rozděleného na dvě etapy, bude platit výlukový jízdní řád a některé vlaky budou jezdit odklonovými trasami. Přímo ve stanici Praha-Dejvice budou zrušena obě stavědla, a zároveň nedaleko stanice metra A Dejvická vznikne nová provizorní zastávka Gymnasijní, kde budou ve druhé etapě výluky končit vlaky ze směru Kladno. České dráhy ve spolupráci s Dopravním podnikem a společností ROPID vydal řadu materiálů a informačních letáků, kterými by se cestující měli řídit.

1. etapa 18.5. – 13.6.2009 – provoz bude částečně zachován, vlaky od Kladna budou jezdit pouze do stanice Praha-Dejvice; v platnosti bude výlukový jízdní řád tratí 093, 120 a 121. Vybrané vlaky pojedou odklonem přes stanici Praha-Smíchov společné nádraží, resp. Severní nástupiště a dále po trati 122, některé až na hlavní nádraží. Pro tuto trať bude taktéž v platnosti výlukový jízdní řád. Od úterý 19. května je však plánována i kolejová výluka ve stanici Praha-Vyšehrad, tudíž i na trati 171 lze očekávat nepřesnosti v provozu.

2. etapa 14.6. – 31.7.2009 – vlaky budou již končit v provizorně zbudované zastávce Gymnasijní, práce budou probíhat na obou zhlavích a dojde k uzavření stavědel. Dopravní opatření stejná jako v první etapě:

Ve dnech 23., 24., 30. a 31. května, 6. a 7. června 2009 proběhnou výluky i v úseku Praha-Dejvice – Praha-Veleslavín, vždy od 8:00 do 14:10. Vlaky budou vyjíždět a končit ve stanici Praha-Veleslavín, přičemž cestující s platnou jízdenkou pro úsek Praha-Veleslavín – Praha–Dejvice budou moci využít tramvajovou linku 8 a 36 v úseku Nádraží Veleslavín – Dejvická a opačně. Pro aktuální informace o probíhajících a plánovaným výlukách na železniční síti sledujte portál Výluky.cz, který spravujeme.

Zdroje: České dráhy, ROPID a Magistrát Hlavního města Praha


Vítek_V | 17.5.2009 (10:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Budulinek4  mail  
18.05.2009 (8:44)  
Schody jsou zaústěny přímo do lávky a jsou tam cca 3 roky. Teď máte možnost je vyzkoušet :-)
18.05.2009 (8:12)  
Ad schody z lávky k severnímu nástupišti ty tam moc dlouho nejsou ne? a kam přesně jsou zaústěny?
registrovaný uživatel Budulinek4  mail  
18.05.2009 (8:02)  
Schodiště k lávce u severního nástupiště už je (taky to trvalo...), ale lávka vede pouze na tramvajovou zastávku Plzeňka docela nechutným parčíkem plným bezdomovců a ne k metru. Navíc ne každý má po ránu chuť absolvovat 10ky nebezpečných schodů. Já myslím, že cestující si to jednou vyzkoušejí a pak už pojedou jinak.
registrovaný uživatel syrda  mail  
18.05.2009 (7:49)  
Nechic: no bude nás asi dost, možnost zachytit na semeringu něco jiného než TGV 810 je lákavá.
860 003: "Trať bude zrušena bez náhrady a prostor bude uvolněn pro nové parkoviště." -> no v dnešní době nic neobvyklého, a co nebude parkoviště tak obchodní a kancelářské plochy (toho je taky furt málo...).
Sefik: Z Dejvic směr Masaryčka to bude nesjízdné. Kolejové spojení Lužné a Prahy je po trati 122 (zmíněný Smíchov společné nádraží / severní nástupiště), popř. dalšími tratěmi v oblasti (např. z Kladna přes Kralupy, nebo z Hostivic přes Rudnou, ...).
registrovaný uživatel VencaM 
18.05.2009 (7:48)  
K těm úvratím. Nejsem si 100% jistý, ale myslim že úvrať posunem přes železniční most se ani nesmí.

K tý výluce v Dejvicích a bourání stavědel. Etap je v rozkaze více a týkají se ještě přejezdů. Celkem dojde k vypnutí 3 přejezdů v kilometrech 3,313, 2,823 a 3,111. Dále se bude něco montovat na přejezdech km 5,463, 5,706 a 6,430. Souběžně s tím se to v rozkazu hemží rozkazy Op a podobnými vymoženostmi, které poskytuje předpis ČD D2.
Během výluky taky dojde ukončení dopravní služby na stavědlech (překvapivě) a "V dopravní kanceláři bude nadále konat službu dopravní zaměstnanec minimálně se zkouškou D-01, sledující činnost PZS v km 5,463, 5,706 a 6,430."
O demontované zabezpečovačce se toho moc konkrétně nepíše. Jen to, že budou ty nová návěstidla a znovu se postaví přejezd km 3,313.

Pár informací se také dá vyčíst z rozkazu o výluce, který na svých 32 stranách píše o každém kolu, které se za tu dobu hne mezi Prahou a Kladnem. Navíc je tam napsáno o tom, že v Dejvicích (u přejezdu) budou nové podchody a ty co tam jsou, tak už nebudou. Co se týče kladenského zhlaví, tak píšou o všech možných přeložkách, úpravách svahů a také o trhání a pokládání kolejí: "...na závěr výluky bude uvedeno kolejiště do rekonstruovaného stavu..."
A závěrem jen dodat, že i pro ty co nejedou vlakem je to docela sranda, páč dnes ráno sem musel málem obejít půlku Dejvic, abych se dostal od metra na bus, který dříve stál hned u přejezdu.
18.05.2009 (4:56)  
Na severním nástupišti není přístup na lávku co vede směr radlická. Jediná přístupová cesta vede mezi mosty odkud je to na tram zastavku dost daleko. Přechod na smichov přes koleje je zakázán a navíc dost nebezpečný. Úvratí by to k nástupištim šlo i spojkou směrem Radotín/Hlubočepy sice dvě útratě,ale když se nepojede až k nástupišti na severním.Jen byto výrazně rušilo posun.
registrovaný uživatel Kakov 
17.05.2009 (23:47)  
budulinek: no je fakt, ze ja tam jenom projizdel (nikdy nevystupoval), mozna mate v necem taky pravdu, ale kdo vam brani vystoupit v repich?? uvidime v provozu jak moc to lidi ne/budou vyuzivat, mozna si to pak CD/ropid rozmylej.

ale hlavne jsem chtel rict k te uvrati, je to pomerne dost komplikovane, mame dve moznosti uvrate:
a) smerem na hlavak - to by musel vlak jet az na vltavsky most a vzhledem k tomu za tam jezdi 171 tak je tam ve spicce docela frmol (vlaky cca. po 10 minutach), takze by to delalo problemy a brzdilo by to 171
b) smerem na radotin a tam jsou uvrate hned dve, napred vyjedu ze sev.nastupiste a pak se musim obratit a vjet do smich.nadru

nebylo by kvuli ukoncovani v repich nutno vyslat do rep posunovace?? aby se mohli preprahavat loko?? (pouze dotaz, nikoliv rypani)

obavam se, ze i kdyz to neni idealni reseni, tak asi je to to nejlepsi, co v dane situaci slo
registrovaný uživatel Budulinek4  mail  
17.05.2009 (23:18)  
Na jakékoliv Jinonice a lávky se vám cestující vykašlou a pojedou jinak, např.IAD.
Když už se nedá jet na hlavní, tak mi pořád přijde lepší varianta Smíchov s úvratí, ale s příjezdem k metru. Nebo ukončení v Řepích s návazností na tramvaj. Severní nástupiště je zvěrstvo a kdo z nešotoušů tam někdy přestupoval na MHD tak vím o čem mluvím...
17.05.2009 (23:10)  
No ty Jinonice zase až tak blízko metru nejsou, tak 400 m. Z Smíchova s.n. na metro po lávce je to tak 300 m, a trochu ilegálně s přechodem kolejí na 3. nástupiště tak 200 m. To už spíš ty vlaky mohli posílat ze Zličína (Řep) po vlečce k metru Zličín ;) .
17.05.2009 (22:43)  
Mno je fakt, že to mohli ukončit buď na Řepích, kde by vždy na vlak čekaly dvě posilové tramvaje, které by obecenstvo dovezly na Anděl na metro, anebo by to mohli točit na Jinonicích, kde je to téměř přímo u metra... Na Smíchov to skutečně bude jezdit prázdné, už jenom kvůli té úděsné jízdní době. :-/
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko