..: CityElefantem z Prahy do Ostravy :..

971.025-2, Albrechtice u Českého Těšína, foto: Otmar Humplík Ostravsko - Příjemné překvapení přichystaly České dráhy všem cestujícím, kteří tento čtvrtek využili služeb posilového rychlíku 1541 Olše z Prahy do Českého Těšína. Obvyklou soupravu složenou z lokomotivy řady 150 a několika "kopřivových" vozů řady Bt či B ve velmi zanedbaném stavu, totiž nahradila dvojíce moderních příměstských elektrických jednotek řady 471 CityElefant. Konkrétně šlo o soupravy 471.040 a 471.049.

Dráhy tím chtějí zjistit, jak budou cestující hodnotit nasazení takové jednotky na delší vozební rameno. Novinářům to řekl tiskový mluvčí ČD Ondřej Kubala: "Rozhodli jsme se provést test v předsváteční době, kdy lidé více cestují. Chceme zjistit, jak budou zákazníci nový vlak vnímat." Interiér jednotky 471 je totiž konstruován zejména na cestování na krátké vzdálenosti. Oproti starým vozům ovšem přináší tišší jízdu, klimatizaci a v neposlední řadě čistější a kvaltinější sociální zařízení. Pro informaci dodejme, že souprava se bude do Prahy vracet již dnes na obratovém R 1540 Olše.

Zdroj: ČT24


Miroslav Zikmund , Samir Lepara | 3.5.2009 (8:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 11 12 13 14 15      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel DÉMON 
03.05.2009 (8:45)  
No celkem bych chápal, že chtějí dělat reklamu a ukázat co mají. Jenže tohle asi není nejlepší volba, elefanty by měli exibičně ukazovat spíš mimo hlavní tah. Kdyby byl k dlouhým cestám interiér vhodný nemám nic proti, ale takhle to moc dobrou reklamu neudělá. Trochu mi to připomíná nasazování 813 a 812 SK na tratích kam by se spíš hodilo něco jiného. Že by si někdo bral vzor? :-)
03.05.2009 (8:39)  
Tohle jsou celé České dráhy. Zatím nemají Elefanty ani na všech výkonech, kde by být měly a už koumají, kam by je dali navíc. Výsledek bude takový, že Elefanty budou všude a nikde...
registrovaný uživatel DÉMON 
03.05.2009 (8:31)  
Otázkou je, jak moc se vyplatí nahrazovat (rozuměj trvale), rychlík se sedmi vozy se 150 lok. dvěma elektrickými vozy. Kdyby to byl rychlík o 4-5 vozech s el.loko, má to nějaký smysl, takto v tom ale smysl nevidím. Smyslnější je spíš nasazovat 471 na výkonech na které patří a ke kterým jsou určeny (kratší vzdálenosti mezi velkými městy). Praha - Ostrava je už trochu příliš (350 km)
03.05.2009 (8:19)  
Ne vždy na tom jezdí šroty - http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=1321421 (z jekéhosi důvodu odkaz nefunguje a je nutné ho překopírovat do adresního řádku - anebo použít tento: http://www.k-report.net/diskuse/messages/28/161319.html#POST1321421). Takže to byla tehdy úplná výjimka, nebo to s těmi kopřiváky není tak žhavé?
  1 ... 11 12 13 14 15      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko