Praha/České Budějovice — Stavba IV. tranzitního koridoru, vedoucího z Prahy do Českých Budějovic, si vyžádá další nepřetržitou výluku. V období od 20. října 2010 do 1. listopadu 2010 tak musí cestující na této trati počítat s různými komplikacemi a zpožděním. Výluka proběhne nepřetržitě v délce třinácti dnů v úseku Olbramovice – Heřmaničky, avšak mezi 8.45 a 15.45 bude prodloužena také o úsek Benešov u Prahy – Olbramovice. Rychlíky budou nahrazeny autobusy mezi stanicemi Olbramovice a Sudoměřice u Tábora (v uvedených dobách již z Benešova), osobní vlaky pak mezi Benešovem u Prahy a Heřmaničkami. Po dobu omezení nepojede v celé trase lůžkový vůz na spojích R 206 a R 207; cestujícím bude v úseku Olbramovice, resp. Benešov u Prahy – Praha hl.n. a opačně zajištěno místo ve voze první třídy. Dráhy doporučují cestujícím, aby plánování své cesty věnovali zvýšenou pozornost.
Z provozních důvodů bude denně z Prahy do Benešova u Prahy veden mimořádný R 35911/10. Z pražského hlavního nádraží odjede v 10.16, zpět z Benešova pojede ve 12.58.
Odjezdy spojů náhradní autobusové dopravy za rychlíky ze stanice Olbramovice ve směru Benešov u Prahy jsou plánovány dříve, než je pravidelný odjezd vlaků. Ve stanici Olbramovice – pouze však u spojů náhradní dopravy za rychlíky, v době, kdy je vyloučen provoz vlaků i v úseku Benešov u Prahy až Olbramovice – zastavuje u železniční stanice pouze jeden autobus, označený písmenem O. Ostatní autobusy zastavují na zastávce linkových autobusů v obci.
Osobní vlaky budou nahrazeny autobusy mezi stanicemi Benešov u Prahy a Heřmaničky. Náhradní spoje se řídí výlukovým jízdním řádem, s dřívějším odjezdem ze stanice Benešov u Prahy tak, aby byl osobní vlak ze stanice Heřmaničky vypraven včas dle pravidelného jízdního řádu. Další spoje náhradní dopravy vyjedou také v úseku Benešov u Prahy – Střezimíř a opačně.
Související odkazy: Výlukový jízdní řád (VJŘ)
Zdroj: České dráhy
1 2 | Zpráv na stránku: |
s občerstvením si dovolím nesouhlasit, vozík jezdí Praha - Tábor pravidelně a projíždí to za tu dobu 1-2x.
Se zbylým myslím mohu souhlasit až na tu jízdní dobu, protože čekání např. v TA je vata pro výluku.
Dá se leccos, když se chce (musí chtít). Jenže nějak se nechce.
Jsou KCOD, která si alespoň nějaké úpravy výlukových plánů vynutí, jsou ale i taková, která se o to ani výrazněji nesnaží.
Při výlukách KCOD Praha se řadí jednička budějcká, nebyl důvod ji neřadit i při výlukách KCOD ČB.
K hlášení se raději nevyjadřuji, je to boj s větrnými mlýny. Sice se stále jedná víceméně o součást ČD, ale daný odbor se chová, jak kdyby nebyl a jak kdyby vůči dopravcům neměl žádnou zodpovědnost (což bohužel moc nemá, stejně jako SŽDC). Hlásí se už správně aspoň ve Vršovicích, nebo i po urgencích se tam u všeho hlásí zastavení ve Střezimíři a Sudoměřicích i u vlaků nepostižených výlukou?
Ukončování na Smíchově začalo rázem. Od té doby se už na hlavák nejelo nikdy. Tedy pokud si to nepamatuji špatně.
Možná poprvé to kvůli výluce bylo, v dalších případech už nikoliv.
Dobře - 170 je v přestavbě, tak tam to objektivně nepůjde. Ale výluky na 171/190/200 se dají zkoordinovat s výlukami na 220.
Pomineme-li fakt, že se to dělá jedna firma, pak se dělají dlouhodobé výlukové plány, které se upřesňují na měsíčních koordinačních poradách.
Problém bude spíše v tom, že dopravce nemá co do plánu výluk co kecat ... i když ho možná milostivě pozvou na koordinační poradu, zřejmě spíše proto, aby mu tam - podobně jako někdejšímu českolovenskému velvyslanci v Mnichově sdělili, že čtyři mocnosti se dohodly na tom, že kus suverenního státu zabere Německo a on s tím může dělat leda to, že to oznámí nadřízeným ...
Tady to je stejné ... zástupci dopravce je sděleno, že bude výluka a ať se stará a nějaký "vážený zákazník" je provozovateli dráhy zcela ukradený ...
Další důkaz toho, jaký skvělý přínos pro "daňového poplatníka = váženého zákazníka" má oddělování provozu od infrastruktury ....
KCOD se snažit o jedničku mohlo, otázka je, zda byla k mání v DKV Praha ..
U 101 se hlásilo v cizích jazycích cokoli, ale ani v tuzemštině nezazněla informace o tom, že je nějaká výluka a že zahraniční vozy v úseku třebas Praha - Tábor nejedou.
Hlášení je přitom fakticky v rukou provozovatele dráhy ...
Nebylo ukončování 206 na Smíchově následkem výluky mezi HLN a Vyšehradem - plánované nebo neplánované, nebo třeba skutečnosti, že na HLN nebylo místo v důsledku zpoždění (od Vyšehradu to jde jen na 20. kolej) ... ? Já jsem viděl jak dojezdy na HLN, tak ukončení na Smíchově...
Hamták: dyť na té mezinárodní části 206/207 to je čtyři až pět vozů a občas i šest nebo sedm, když jedou posily, to si neumím představit, jak by to přivěšovali za rychlík přes Příbram. Nehledě na to, že ty výluky trvají cca polovinu dnů v roce, to už by bylo lepší pro ně namalovat spešl vlak. Dříve se odklony konaly, ale to bylo právě jen pár vlaků za rok, teď je to v průměru tak tři a čtyři dny v týdnu.
A vlaky 206/207 skutečně nebudou příští rok vůbec jezdit, omezen bude i IC 100/101, ze kterého bude jen R 200/201 do Lince. V návrhu to ještě není, i když už to bylo v tu dobu známo, ale v konečném návrhu to je.
Řekněme, že existují i aktuálnější verze.
Vagony navíc se na R vyskytují spíše stochasticky, v ČB prý nemají potřebné podklady pro jejich řazení (už tři roky - od doby, co to nemá na starost stanice...).
1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.