..: Provoz na trati z Prahy do ČB ochromí další nepřetržitá výluka :..

363.054, Tábor, foto: Václav Růžek Praha/České Budějovice — Stavba IV. tranzitního koridoru, vedoucího z Prahy do Českých Budějovic, si vyžádá další nepřetržitou výluku. V období od 20. října 2010 do 1. listopadu 2010 tak musí cestující na této trati počítat s různými komplikacemi a zpožděním. Výluka proběhne nepřetržitě v délce třinácti dnů v úseku Olbramovice – Heřmaničky, avšak mezi 8.45 a 15.45 bude prodloužena také o úsek Benešov u Prahy – Olbramovice. Rychlíky budou nahrazeny autobusy mezi stanicemi Olbramovice a Sudoměřice u Tábora (v uvedených dobách již z Benešova), osobní vlaky pak mezi Benešovem u Prahy a Heřmaničkami. Po dobu omezení nepojede v celé trase lůžkový vůz na spojích R 206 a R 207; cestujícím bude v úseku Olbramovice, resp. Benešov u Prahy – Praha hl.n. a opačně zajištěno místo ve voze první třídy. Dráhy doporučují cestujícím, aby plánování své cesty věnovali zvýšenou pozornost.

Z provozních důvodů bude denně z Prahy do Benešova u Prahy veden mimořádný R 35911/10. Z pražského hlavního nádraží odjede v 10.16, zpět z Benešova pojede ve 12.58.

Odjezdy spojů náhradní autobusové dopravy za rychlíky ze stanice Olbramovice ve směru Benešov u Prahy jsou plánovány dříve, než je pravidelný odjezd vlaků. Ve stanici Olbramovice – pouze však u spojů náhradní dopravy za rychlíky, v době, kdy je vyloučen provoz vlaků i v úseku Benešov u Prahy až Olbramovice – zastavuje u železniční stanice pouze jeden autobus, označený písmenem O. Ostatní autobusy zastavují na zastávce linkových autobusů v obci.

Osobní vlaky budou nahrazeny autobusy mezi stanicemi Benešov u Prahy a Heřmaničky. Náhradní spoje se řídí výlukovým jízdním řádem, s dřívějším odjezdem ze stanice Benešov u Prahy tak, aby byl osobní vlak ze stanice Heřmaničky vypraven včas dle pravidelného jízdního řádu. Další spoje náhradní dopravy vyjedou také v úseku Benešov u Prahy – Střezimíř a opačně.

Související odkazy: Výlukový jízdní řád (VJŘ)

Zdroj: České dráhy


Dominik Jaroš | 16.10.2010 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
18.10.2010 (8:27)  
Odkud máte informaci, že od příštího GVD nebudou R 206/207 jezdit? V návrzích, co jsem našel na internetu, zatím psané jsou. Jinak s tím póvlem ... zřejmě více póvlu pojede do Rakouska a Švýcarska v lehátkách a lůžkách asi z Tábora a Veselí nežli z Prahy :) Jsem si trochu bláhově myslel, že ty rychlíky přes Příbram by mohly právě posloužit k vozbě přímých vozů při výlukách, ale holt ne. Schválně jestli na ně přidají vagóny pro sedící, alespoň v pátek.
18.10.2010 (2:11)  
Tomáš Kraus:
Pokud vím, tak to má být především kvůli výlukám na rakouské straně. Nicméně nepředpokládám, že se tomu česká straně výrazněji bránila, české výluky spacáky na této trase decimovaly také docela hodně. :-((

MZ:
Odklony přes Plzeň byly letos pravděpodobně vyloučeny rozestaveností 170 s jednokolejným provozem, a často především souběžnými výlukami s nickolejným provozem na 190 i 200, případně ještě navíc v souběhu i na 171.
I když první impuls k jejich ukončení bylo asi nesmyslné ukončování odklonu R 206 již na Smíchově.

Nezájem o kurzy ze strany ČD i JLV jen potvrdilo, když se při denních výlukách nechávalo pod Budějcema zavřené záhřebské WLABmee bez rozumné možnosti zbrojení (při časté vyprodanosti a "úžasném" řešení skladovacích prostor na voze, kdy bylo kvůli tomu WC se sprchou pernamentně uzavřeno, aby mohlo být použito jako sklad...). Kdyby byl zájem, mohlo se po výluce tahat do Prahy na IC 100 a na R 207 vysílat večer čerstvé (v horším případě za cenu vozu navíc).
Místo toho se při výlukách KCOD Praha alespoň pro cestující zajistil vůz první třídy, při výlukách budějckých diletantů nebylo pro tyto cestující, ochotné si připlatit nemalé peníze navíc, zajištěno vůbec nic (a to byl odřeknut delší úsek).
17.10.2010 (20:47)  
Tomáš Kraus : Děkuji za informaci > dále ... No comment ...
17.10.2010 (19:09)  
Mimochodem vlak 206/207 bude od příštího GVD bez náhrady zrušen právě kvůli soustavnému narušování jeho jízdy výlukami na IV. koridoru. Je škoda, že nebyla snaha najít nějaké jiné řešení (odklon), přímé vozy do Curychu (a konec konců i spojení Praha - Linec) byly relativně využívané.
17.10.2010 (12:59)  
Mně je poněkud nejasné, proč se cestujícími v ubytovacích vozech zachází jako s póvlem a proč se prostě zahraniční vozy 206/207 nepošlou odklonem. Když už ne přes Plzeň 363, tak skutečně místo 206 by bylo možno poslat zahraniční vozy jako 1247 přes Příbram a v opačném směru na 1254. Lokomotiva od 1247 by točila na 1254 přípřež, resp. v sobotu od přípřeže na přípřež ...
dopisovatel nebo člen ŽP MirKo 
16.10.2010 (22:59)  
Zpráva nakažená TV Nova a dalšími bulváry :-(
16.10.2010 (20:33)  
To je fajn, že bude 1. třída do Olbramovic místo lehátka. Snad i v autobusech bude místo. Ale stejně škoda, že lehátkáč do Curychu nepojede na 1254 přes Zdice.
16.10.2010 (13:54)  
Především ochromí nákladní dopravu, resp. její zbytky. Osobní dopravu neochromí, tyto koridorové výluky v úseku Votice - Benešov se konají již více než rok několikrát týdně a jsou naštěstí velmi dobře zorganizované, zpoždění málokdy přesahují 5 minut. To platí pro denní, noční i nepřetržité výluky. Důvodem jsou i velmi natažené jízdní doby, takže náhradní autobus to po silnici stíhá. Naopak osobní dopravu téměř vždy ochromí resp. rozvrátí denní výluky na jih od Tábora, především u výluk Veselí - Tábor zpoždění 30-40 minut není žádná výjimka. Uvidíme, jak se povede hned v následujících třech dnech (17.-19.10.), kdy se konají výluky Veselí - Soběslav, resp. Ševětín - Soběslav.
V textu je drobná chyba, jelikož lůžkový a lehátkový vůz na 206/207 jede, nejede jen v úseku mezi Prahou a výlukou, kde je pro jeho cestující navíc řazen a rezervován jeden vůz první třídy. V celé trase nejede lůžko Košice - Č.Budějovice, na této trati jde o vlaky 893/890.
16.10.2010 (13:19)  
Provoz zpravidla ochromují spíš výluky na jižní části trati, kdy zpoždění dosahují víc jak 30minutových zpoždění.
Výluky pdo Prahou bývají obvykle lépe organizované, takže většina cestujících o nich, nebýt přestupu na/z NAD, ani neví.
16.10.2010 (13:14)  
Proč tak silné slovo "ochromí".
Plánovaná výluka provoz omezuje, ale určitě, na rozdíl od přírodních živlů neochromuje... Ochromená doprava = zpravidla žádná doprava ...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko