Praha/České Budějovice — Stavba IV. tranzitního koridoru, vedoucího z Prahy do Českých Budějovic, si vyžádá další nepřetržitou výluku. V období od 20. října 2010 do 1. listopadu 2010 tak musí cestující na této trati počítat s různými komplikacemi a zpožděním. Výluka proběhne nepřetržitě v délce třinácti dnů v úseku Olbramovice – Heřmaničky, avšak mezi 8.45 a 15.45 bude prodloužena také o úsek Benešov u Prahy – Olbramovice. Rychlíky budou nahrazeny autobusy mezi stanicemi Olbramovice a Sudoměřice u Tábora (v uvedených dobách již z Benešova), osobní vlaky pak mezi Benešovem u Prahy a Heřmaničkami. Po dobu omezení nepojede v celé trase lůžkový vůz na spojích R 206 a R 207; cestujícím bude v úseku Olbramovice, resp. Benešov u Prahy – Praha hl.n. a opačně zajištěno místo ve voze první třídy. Dráhy doporučují cestujícím, aby plánování své cesty věnovali zvýšenou pozornost.
Z provozních důvodů bude denně z Prahy do Benešova u Prahy veden mimořádný R 35911/10. Z pražského hlavního nádraží odjede v 10.16, zpět z Benešova pojede ve 12.58.
Odjezdy spojů náhradní autobusové dopravy za rychlíky ze stanice Olbramovice ve směru Benešov u Prahy jsou plánovány dříve, než je pravidelný odjezd vlaků. Ve stanici Olbramovice – pouze však u spojů náhradní dopravy za rychlíky, v době, kdy je vyloučen provoz vlaků i v úseku Benešov u Prahy až Olbramovice – zastavuje u železniční stanice pouze jeden autobus, označený písmenem O. Ostatní autobusy zastavují na zastávce linkových autobusů v obci.
Osobní vlaky budou nahrazeny autobusy mezi stanicemi Benešov u Prahy a Heřmaničky. Náhradní spoje se řídí výlukovým jízdním řádem, s dřívějším odjezdem ze stanice Benešov u Prahy tak, aby byl osobní vlak ze stanice Heřmaničky vypraven včas dle pravidelného jízdního řádu. Další spoje náhradní dopravy vyjedou také v úseku Benešov u Prahy – Střezimíř a opačně.
Související odkazy: Výlukový jízdní řád (VJŘ)
Zdroj: České dráhy
1 2 | Zpráv na stránku: |
Pokud vím, tak to má být především kvůli výlukám na rakouské straně. Nicméně nepředpokládám, že se tomu česká straně výrazněji bránila, české výluky spacáky na této trase decimovaly také docela hodně. :-((
MZ:
Odklony přes Plzeň byly letos pravděpodobně vyloučeny rozestaveností 170 s jednokolejným provozem, a často především souběžnými výlukami s nickolejným provozem na 190 i 200, případně ještě navíc v souběhu i na 171.
I když první impuls k jejich ukončení bylo asi nesmyslné ukončování odklonu R 206 již na Smíchově.
Nezájem o kurzy ze strany ČD i JLV jen potvrdilo, když se při denních výlukách nechávalo pod Budějcema zavřené záhřebské WLABmee bez rozumné možnosti zbrojení (při časté vyprodanosti a "úžasném" řešení skladovacích prostor na voze, kdy bylo kvůli tomu WC se sprchou pernamentně uzavřeno, aby mohlo být použito jako sklad...). Kdyby byl zájem, mohlo se po výluce tahat do Prahy na IC 100 a na R 207 vysílat večer čerstvé (v horším případě za cenu vozu navíc).
Místo toho se při výlukách KCOD Praha alespoň pro cestující zajistil vůz první třídy, při výlukách budějckých diletantů nebylo pro tyto cestující, ochotné si připlatit nemalé peníze navíc, zajištěno vůbec nic (a to byl odřeknut delší úsek).
V textu je drobná chyba, jelikož lůžkový a lehátkový vůz na 206/207 jede, nejede jen v úseku mezi Prahou a výlukou, kde je pro jeho cestující navíc řazen a rezervován jeden vůz první třídy. V celé trase nejede lůžko Košice - Č.Budějovice, na této trati jde o vlaky 893/890.
Výluky pdo Prahou bývají obvykle lépe organizované, takže většina cestujících o nich, nebýt přestupu na/z NAD, ani neví.
Plánovaná výluka provoz omezuje, ale určitě, na rozdíl od přírodních živlů neochromuje... Ochromená doprava = zpravidla žádná doprava ...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.