Brno - Uplynuly pouhé tři dny od předchozí nehody (viz zprávu Vykolejení soupravy v Brně způsobilo škodu za milion korun) a situace se opakuje - souprava pro EC 71 Gustav Mahler při přestavování z odstavného nádraží A k nástupištím vykolejila.
Provoz mezi brněnským hlavním a heršpickým nádražím je omezen, vlaky využívají pouze druhé traťové koleje, což krom kapacitního hrdla na trati znamená, že vlaky od Střelic mohou být vedeny pouze do „velkých” nástupišť, kusé koleje jsou zatím nedostupné.
zdroj: SMS z místa dění od Luboše_čt - děkujeme za aktuální postřeh
Martin Jarath | 4.4.2009 (8:45)
Související zprávy
04.04.2009 (18:54)
A do kusých nástupišť se už jezdí, vozy odklizeny. Na místě ještě pracují "muži v oranžových vestách" a cosi měří+zapisují.
04.04.2009 (18:20)
Vykolejené vozy stály přímo na mostě přes Svratku, konkrétně v jeho první třetině ve směru od ON A. Vypadalo to, že po vykolejení souprava zastavila velmi brzy.
04.04.2009 (18:10)
rk_kn. : Jenže tohle není případ Brno hl.n. a odstavného nádraží "A", protože tam jsou směrem "hlavní nádraží" ústředně stavěné výměny s elektromotorickým přestavníkem, takže správná poloha výměny, resp. zaklesnutí háku a dolehnutí jazyka je kontrolováno zabezpečovacím zařízením.
S výjimkou výměny 30 (angličák) se jede až k Se 41 "po hrotu", takže při nesprávně postavené výměně by se "jen" výměna řízla.
Mimo jiné "nevíme", kde přesně k mimořádné události došlo.
S výjimkou výměny 30 (angličák) se jede až k Se 41 "po hrotu", takže při nesprávně postavené výměně by se "jen" výměna řízla.
Mimo jiné "nevíme", kde přesně k mimořádné události došlo.
04.04.2009 (17:36)
Zde se jedná o výhybky s elektromotorickými přestavníky (v obvodu St.3 bez kontroly polohy jazyků).
04.04.2009 (17:13)
Posunovač môže keď prestavuje ručne miestne stavanú výhybku. A neprestaví ju na doraz a záverný hák nezaklesne riadne. Mimochodom, každý musí závadu na výhybke ohlásiť a neprechádzať ju, keď vidí, že má veľkú medzeru medzi jazykom a opornicou.
04.04.2009 (16:23)
MZ: U prezkousek byli za tenhle mesic 4 posunovaci co vyhodili vuz na vyhybce svym zavinenim ( ne na vykolejce a ne na zarazce , nezkontrolovali zda vyhybka se plne prestavila )
To je presne pripad kdy z 99% prvni podvozek nevyskoci , a vetsinou to skace az u podvozku cislo 3 a dal ( vyhybka se pohne pomoci vibraci ) ...
To je presne pripad kdy z 99% prvni podvozek nevyskoci , a vetsinou to skace az u podvozku cislo 3 a dal ( vyhybka se pohne pomoci vibraci ) ...
04.04.2009 (15:45)
Karel K. : Zřejmě jste nikdy posunovače nedělal. Posunovač může zavinit vykolejení zejména tím, že "zapomene" odstranit zarážku nebo podložky, případně zajišťovací klíny a dá pokyn k zahájení posunu a vozidlo pak na této překážce vykolejí. Podobně se to může stát na výkolejce. Holt nikdo není dokonalý a dělá chyby.
Rozhodně nebude mít posunovač vinu na tom, když při sunutí soupravy – vy víte, že tam vůbec posunovači byli (?) – když přes výhybku projede několik vozů a teprve pak jeden z dalších vykolejí. Mohl byste prosím podrobně a věcně popsat, jak takové vykolejení zaviní posunovač. Člověk by se totiž rád poučil.
Rozhodně nebude mít posunovač vinu na tom, když při sunutí soupravy – vy víte, že tam vůbec posunovači byli (?) – když přes výhybku projede několik vozů a teprve pak jeden z dalších vykolejí. Mohl byste prosím podrobně a věcně popsat, jak takové vykolejení zaviní posunovač. Člověk by se totiž rád poučil.
04.04.2009 (14:24)
Z Vídně jela Vinodobona s 0,5 vozem 1. třídy a 2,5 vozy 2. třídy. v Brně jí na ocas přibyla sestava 3 vozů 2.třídy, podle směrovek na vozech jen do stanice Praha-Holešovice.
04.04.2009 (14:22)
Takže Vindobona je dnes sestavena pouze ze šesti vozů 2. třídy?
04.04.2009 (13:16)
Už vidím, jak odsunovači začnou rozhlašovat, jak je to staré ošklivé nádraží v centru nebezpečné a je potřeba ho přesunout na periferii :-(
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko