..: Výběrové řízení na řídicí vozy řady 961 bez vítěze :..

blesk Praha - Modernizace železničních osobních vozů Bdt279 na moderní řídicí vozy 961 pro ovládání neobsazených motorových a elektrických lokomotiv se konat nebude. Důvodem zrušení výběrového řízení je vyloučení všech dodavatelů ze soutěže. Žádný z přihlášených účastníků tendru totiž nebyl schopen splnit požadavky zadavatele. Zakázka byla vypsána na 34 modernizací včetně dodávky technické dokumentace a náhradních dílů primárního vybavení. Předpokládaná dodací lhůta podle podmínek soutěže byla stanovena na 47 měsíců od zadání zakázky, přičemž celková cena měla dosáhnout 990 mil.Kč bez DPH. Řada 961 měla představovat kompletní rekonstrukci s bezbariérovým WC s uzavřeným okruhem, velkým oddílem pro přepravu větších spoluzavazadel, novým velkoprostorovým odíílem 1. a 2. třídy k sezení a schopností jezdit rychlostí až 140 km/h. Řídicí vozy měly pomoci při ostrých obratech v konečných stanicích a u spojů projíždějících úvratí.

Zdroj: iszvus.cz


xfilipís | 11.2.2009 (13:32)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Vozidla

Ďalšie z regiónu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ myrha  mail  
11.02.2009 (17:03)  
přema: 954 a 754 013:) V galerii jsou i fotky. Mám ale pocit, že borci v diskusích psali, že z brejláků tohle umí právě jen 013:)
registrovaný užívateľ Přema 
11.02.2009 (16:56)  
Napadá mě, jestli někde jezdí nebo by se někdy mohl objevit na místě 961 "řídící hydra" 954? Ale těch je vlastně asi taky málo...
registrovaný užívateľ xAnri05  mail  
11.02.2009 (16:40)  
No kurna :( to je zase jobovka. Taky by me zajimaly podrobnosti, ale to se zrejme nedozvime, ze?
registrovaný užívateľ Semík  mail  
11.02.2009 (16:22)  
MuDr: Co třeba rychlíky Olomouc- Břeclav- Brno a zpět. Ušetřím přepřah v Břeclavi a objezd soupravy v Brně.
registrovaný užívateľ Racek 
11.02.2009 (16:20)  
MUDr.: to měly být řidičáky pro klasické spoupravy. To znamená, že nasazovány mohly být na jakékoliv výkony těchto souprav. Vzhledem k počtu by se zřejmě jednalo prioritně o trasy, kde je úvrať, kde je rameno krátké a objíždí se zbytečně často, nebo kde je na objetí málo času.
registrovaný užívateľ MuDr.  mail  
11.02.2009 (16:00)  
Mohl by mě prosím někdo obeznámit s tím, na jaké výkony by měly být tyto "nezrealizované" 961 nasazovány? Řídící vozy řad 943 a 954 by to předpokládám nahrazovat nemělo...
Díky
registrovaný užívateľ stoupa  mail  
11.02.2009 (15:53)  
Souhlasim s nazorem pana "poborskiii". Rozsah rekonstrukce ve smyslu a rozsahu svym zpusobem nové konstrukce za cenu vetsi opravy - to je opravdu lákavá výzva pro nabízející. Jeste by tak schazelo, aby puvodni kastle byly památkove chráneny ...
registrovaný užívateľ tenzor 
11.02.2009 (14:46)  
Informace o veřejné zakázce je tady, informace o tom, kdo se ale zúčastnil tam není:

http://ted.europa.eu/Exec?DataFlow=N_one_doc_access.dfl&Template=TED/N_one_result_detail_curr.htm&docnumber=272895-2008&docId=272895-2008&StatLang=CS

Vyloučení dodavatelů znamená že z těch kdo se přihlásili nikdo nesplnil podmínky. Moc ale nechápu, proč se tedy vůbec někdo hlásil.

29 mega bez DPH za jednu rekonstrukci mi nepřijde málo, pokud je to přesto nízká cena vzhledem k rozsahu rekonstrukce, pak by bylo asi lepší přemýšlet raději o nákupu nových řídících vozů (i za cenu menšího počtu).
11.02.2009 (14:11)  
S tím výrazem "nebyl schopen splnit požadavky" bych byl opatrný, ono leckdy by to mělo spíše znít "nebyl ochoten splnit požadavky".
11.02.2009 (14:07)  
Další krok zpět. Výborně, drahé ČD! Směle spějete do záhuby.

Osobně si myslím, že problém byl v poměru požadovaný rozsah reko/cena.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko