Praha - Modernizace železničních osobních vozů Bdt279 na moderní řídicí vozy 961 pro ovládání neobsazených motorových a elektrických lokomotiv se konat nebude. Důvodem zrušení výběrového řízení je vyloučení všech dodavatelů ze soutěže. Žádný z přihlášených účastníků tendru totiž nebyl schopen splnit požadavky zadavatele. Zakázka byla vypsána na 34 modernizací včetně dodávky technické dokumentace a náhradních dílů primárního vybavení. Předpokládaná dodací lhůta podle podmínek soutěže byla stanovena na 47 měsíců od zadání zakázky, přičemž celková cena měla dosáhnout 990 mil.Kč bez DPH. Řada 961 měla představovat kompletní rekonstrukci s bezbariérovým WC s uzavřeným okruhem, velkým oddílem pro přepravu větších spoluzavazadel, novým velkoprostorovým odíílem 1. a 2. třídy k sezení a schopností jezdit rychlostí až 140 km/h. Řídicí vozy měly pomoci při ostrých obratech v konečných stanicích a u spojů projíždějících úvratí.
Zdroj: iszvus.cz
Díky
http://ted.europa.eu/Exec?DataFlow=N_one_doc_access.dfl&Template=TED/N_one_result_detail_curr.htm&docnumber=272895-2008&docId=272895-2008&StatLang=CS
Vyloučení dodavatelů znamená že z těch kdo se přihlásili nikdo nesplnil podmínky. Moc ale nechápu, proč se tedy vůbec někdo hlásil.
29 mega bez DPH za jednu rekonstrukci mi nepřijde málo, pokud je to přesto nízká cena vzhledem k rozsahu rekonstrukce, pak by bylo asi lepší přemýšlet raději o nákupu nových řídících vozů (i za cenu menšího počtu).
Osobně si myslím, že problém byl v poměru požadovaný rozsah reko/cena.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.