..: Výběrové řízení na řídicí vozy řady 961 bez vítěze :..

blesk Praha - Modernizace železničních osobních vozů Bdt279 na moderní řídicí vozy 961 pro ovládání neobsazených motorových a elektrických lokomotiv se konat nebude. Důvodem zrušení výběrového řízení je vyloučení všech dodavatelů ze soutěže. Žádný z přihlášených účastníků tendru totiž nebyl schopen splnit požadavky zadavatele. Zakázka byla vypsána na 34 modernizací včetně dodávky technické dokumentace a náhradních dílů primárního vybavení. Předpokládaná dodací lhůta podle podmínek soutěže byla stanovena na 47 měsíců od zadání zakázky, přičemž celková cena měla dosáhnout 990 mil.Kč bez DPH. Řada 961 měla představovat kompletní rekonstrukci s bezbariérovým WC s uzavřeným okruhem, velkým oddílem pro přepravu větších spoluzavazadel, novým velkoprostorovým odíílem 1. a 2. třídy k sezení a schopností jezdit rychlostí až 140 km/h. Řídicí vozy měly pomoci při ostrých obratech v konečných stanicích a u spojů projíždějících úvratí.

Zdroj: iszvus.cz


Špáňa Poslat mail autorovi | 11.2.2009 (13:32)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
15.02.2009 (20:48)  
Semík : zatím nemáte dost modrých ... takže stejně je třeba jet BO - BV střídavkou.
13.02.2009 (12:54)  

Odhaduju že hlavním rozdílem 961 je ta vyšší Vmax a možná trochu jiné uspořádání oddílu pro cestující, jinak je to plusmínus to samé..

Hlavní rozdíl je naftové topení u 954 a elektrické u 961.Klasické soupravy mají dlouhé oběhy a doplňování nafty do topení by bylo problematické.Vozy 954 mají plánováno zbrojení spolu s 854 a 054.
Registered user bugear 
12.02.2009 (22:15)  
@doomlukas: Na 160 by šly upravit i ty Bdt279, jenom by musely být řazeny s vozy s vysokou brzdnou hmotností. Bdmtee jsou vhodnější na osobáky, kde se využijí široké dveře.
11.02.2009 (19:34)  
Podle mě by tedy bylo lepší řídicí vozy rekonstruovat z Bdmtee nebo koupit nové. Měly by rychlost 160 km/h (v případě nových asi 200) a měly by širší možnosti využití. 140 km/h by taky třeba zanedlouho nemuselo stačit, doufám, že i rychlíky tady budou někdy běžně jezdit 160 km/h.
11.02.2009 (18:18)  
Přema: Klidně zase Pars, ale na lepší smlouvu, kde bude ošetřeno, že výrobce bude víc zodpovědný víc za kvalitu a spolehlivost. Nové vedení ČD to konečně vzalo za správný konec a nenechává si sr*t na hlavu jak to staré, které neudělalo ani to bububu...
Registered user Přema 
11.02.2009 (18:10)  
George_Couser: Já vím, že je to mimo téma, ale myslím si, že kdo jiný než Pars by by Regíny měl pak vyrábět... Jedině možná Vrútky, ale nevím. Já bych asi nechal potom už regíny ležet a udělat nějaký jiný vlak (nevím jak to mají ČD už vymyšlené).
No nevím.
Dneska místo Regíny Trio jel 742 s 4 010.
Registered user SYN 
11.02.2009 (18:00)  
Jo s 242 (a 954) se jezdilo zkušebně u nás v Brně a okolí (taktéž s brejlovcem). UIC kabel+zásuvky jsou podmínkou nutnou, nikoliv však dostačující. Taktéž je třeba řídící systém lokomotivy který si s 954 rozumí.

954 jsou přednostně určeny na motorovou trakci, principiálně sice nic nebrání je spojovat i s elektrikama ale tam už by Vmax=120kmh mohlo být více omezující než u motorů. Je mi sice trochu divné proč mají jen tu 120ku když jsou to předělané Postw (které mají víc) ale asi to tehdy neřešili nebo možná nepředpokládali takový úspěch.

Odhaduju že hlavním rozdílem 961 je ta vyšší Vmax a možná trochu jiné uspořádání oddílu pro cestující, jinak je to plusmínus to samé... Už se o nich mluví jak dlouho a pořád ani prototyp, a teď zase další odklad :(
11.02.2009 (17:47)  
Kdyžtak mě někdo zaražte, ale 954 by měla kecat se vším co má zásuvku na UICkábl. Co se elektrik týče, s 242 to též jezdilo.
11.02.2009 (17:28)  
Tak důvod nezájmu o zakázky ČD ze strany Škodovky můžou být různé:

- Škoda si je jistá svou pozicí a chce dosáhnout vyšší ceny
- Škoda má jisté zakázky, na které trhne víc a ČD už nepotřebuje (byl bych zvědavý komu chce dodávat :-) )
- ČD začaly tvrdě vymáhat plnění smluv (termíny/kvalitu) a Škoda ví, žy by na tom tratila a nestíhala dodávat v požadované kvalitě
- ČD začaly tvrdě vymáhat plnění smluv a škoda ví že jinde to udá dráž a v jakékoliv kvalitě a terminu dodání (sci-fi :-) )

No jsem zvědavý, co budou v Parsu dělat, když ČD nehodlají u RN ani využít opce pro nekvalitu těchto výrobků a radši chtějí vypsat nové VŘ... :-)
11.02.2009 (17:15)  
Tohle je veeelmi čerstvé a zajímavé výběrové řízení: http://www.isvzus.cz/usisvz/usisvz01009Prepare.do?znackaForm=6002792605001
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko