..: Společnost AŽD získala milionový kontrakt pro Litvu :..

AŽD Praha, s.r.o.Praha - Česká společnost AŽD Praha získala zakázku na více než 260 milionů korun v Litvě. Jedná se o kontrakt na instalaci zabezpečovacího zařízení na 100kilometrový úsek koridorové tratě Kaunas – Kybartai. Samotnou smlouvu před několika dny spolu podepsali zástupci AŽD Praha a společnosti UAB FIMA. Ta patří mezi nejvýznamnější stavební firmy podnikající na litevském železničním trhu. Celková hodnota zakázky na instalaci devíti stavědel typu ESA 11 a automatického bloku ABE-1 včetně stavebních úprav je odhadována na necelou 1 miliardu korun. Realizace projektu je připravena na 3,5 roku. Tímto úspěchem se Čechům otevírají dveře k účasti při projektu "Baltica", který má za úkol rekonstrukci a modernizaci koridorových tratí v pobaltských státech.

Zdroj: TZ AŽD Praha


Vítek_V | 15.1.2009 (13:00)
Related newsopen/close

More on Stavby a projekty

More from Česká republika (celá) Litva


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
Registered user Sýkoráček  mail  
15.01.2009 (20:47)  
Jiří Průša: řekl bych, že jste to vystihl docela výstižně. Je tu spoustu rádoby "odborníků", kteří kvůli jedné chybě, která není problémem jen esy, zavrhnou celý systém. Nejspíše by stále nejraději viděli elektromechaniku... Nadávají jen na esu, ale že i ve světě se stane stejná situace je jedno, špatná je jen esa... To že se udělalo jakési provizorium je pěkné, ale nechme se překvapit, jak to bude ošetřeno v budoucnosti.
15.01.2009 (20:26)  
Hm, dobré. Tak to by mohli Litevci trošku zadotovat přímý rychlík Praha-Vilnius :-) .
Registered user waszyn 
15.01.2009 (20:18)  
nene, je to opravdu litva, trat na kaliningrad...
Registered user M 
15.01.2009 (18:41)  
Jeste bych s gratulaci pockal - aby neslo o Lotyssko:-)
Registered user xAnri05  mail  
15.01.2009 (17:39)  
Vyborne, gratuluji Litevcum! Vybrali si skutecne spickove zarizeni za velmi slusne penize.
Opravdu pochybuji, ze mohli najit neco lepsiho.
15.01.2009 (17:23)  
myrha: Zrovna prostředky pro zjišťování volnosti jsou konstruovány vůči případům, jako je zcizení kabelu.
Registered user myrha  mail  
15.01.2009 (17:01)  
twix: to je jasné, to co píšeš nelze ošetřit..

já jen vím, že po bitvě je každý generál a já teď plácám jak to bylo jednoduché a mělo se to ošetřit.. Nicméně jakmile mi někam jednou něco vjede a neobjeví se to nikde jinde tak je jasné, že je průšvih - ať se podrbal pískovač, nebo zrovna někdo ukradl kábl. Tohle je podle mě relativně dobře předvídatelný chybový stav.. (krade se stále:)
15.01.2009 (16:56)  
Osobně pracuji jak na ESe 11 tak hned vedle mám releovku s JOP (ale ne od AŽD),takže mužu srovnávat.ESA chodí relativně dobře za měsíc asi 3 výpadky relativně krátké za dva muže projetová chyba která bude odstraněna nejdříve za půl roku.(protože na opravu se musí schválit xy papírů). Co se tíče obsluhy oboje má svoje + a - takže říci co je jednoznačně lepší nelze. Moravany řešit nebudu ale jedno je jisté to samé by stalo ikdyby tam releovka. V Německy se navíc nedávno ztratili dva vlaky jen v úseku s kolejovými obvodu a druhý v místě s počítači náprav takže ani jeden systém asi není dokonale odolný proti zasypání pískem. Jeden z důvodů neoblíbenosti ESy je dát tím že bere lidem práci,podobné to bylo v době kdy se na lokomotivy zaváděl vlakový zabezpečovač a pomocníci strojvedoucích přicházeli o práci.
15.01.2009 (16:55)  
myrha: Jistě, ale každá blbuvzdornost má své meze. Co se např. stane když se odstřihne koncák nebo někdo připojí napětí na výstup místo na vstup, za to se vážně ručit nedá.
Registered user myrha  mail  
15.01.2009 (16:49)  
twix: Máš samozřejmě pravdu! Mně by to ale určitě nedalo a naprogramoval bych víc než mi bylo zadáno.. Osobně si nedovolím prodat zařízení, které jsem se nepokusil udělat "blbuvzdorné". Nikdy to nejde úplně, vím, ale aspoň se pokouším minimalizovat toto riziko. Proto jsem si myslel, že u zab. zař. by to mělo být prioritou..

Víme jaké problémy jsou se zákazníky, zákazníci mnohdy netuší možnosti, u firmy s tradicí výroby pro železniční dopravu by si ale zákazník nemusel vypočítávat jaké chyby mají být ošetřeny:) Možná je důvod tam, že se to dříve neprojevilo a proto byly brány obvody obsazení jako 100%spolehlivé..
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko