..: Zastávka Písek-Dobešice bude od 7.1. sloužit cestujícím :..

842.031 Písek - Již zítřejší první ranní vlak Os 7921 zastaví v nové zastávce Písek-Dobešice. Zastávka je dle železničního jízdního řádu trati 200 (Zdice - Protivín) v provozu již od 14.12.2008, ale realita je jiná. Kvůli chybějícímu rozhodnutí drážního úřadu nebylo zprovoznění k 14.12.2008 možné, protože chyběla bezpečná přístupová cesta k zastávce. Městu Písek se ale podařilo najít vhodné řešení přístupu na zastávku a drážní úřad zastávku při včerejší kolaudaci zkolaudoval. Oficiálně bude zastávka zprovozněna 7.1.2009 v 0:00 hodin, první vlak bude již zmíněný Os 7921.

Nová zastávka leží u písecké průmyslové zóny přímo pod silničním přemostěním - přeložkou silnice I/20, která byla zprovozněna v minulých letech. Zastávka měří 60 metrů (km 17,047 až 17,107) a byla vybudována nákladem cca 3 miliony korun.

Zdroj: České dráhy, a.s.


Karel Chýla Poslat mail autorovi | 6.1.2009 (13:28)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Jihočeský


  1 2      Zpráv na stránku:   
dopisovatel nebo člen ŽP Špáňa  mail  
12.01.2009 (23:21)  
Ještě by to chtělo vybudovat zastávku Bratkovice-Dominikální Paseky, kde koleje vedou skrz ves a bydlí tam asi třikrát tolik lidí než v samotných Bratkovicích.
09.01.2009 (22:01)  
860 003 : to by možná bylo o několik set tisíc levnější, protože spoustu peněz stojí projektová dokumentace a různé "související náklady". Nevyloučil bych, že nakonec víc, než vlastní stavba. To více, před 20 lety by se něco podobného udělalo v rámci akce "Z", takže by se neúčtovala práce, ale jen materiál.
09.01.2009 (13:53)  
Ad JTB: A nebylo to vždy v nějaké době "odpolední špičky"? Spíše ale vidím problém v tom, že stejně přes Vráž budete muset vést zastávkový bus. Jednak kvůli Staré Vráži, jednak kvůli vesnicím v okolí. A jako optimální řešení vidím zastávkovou autobusovou linku Písek - Čimelice s vazbou na špěšňáky v hodinovém taktu. To by zhruba mohlo vyjít.
08.01.2009 (22:42)  
Ekoter: Nechci vám do toho kecat, ale ve Vráži jsem zatím pokaždé viděl nástup/výstup cestujících od pěti výše...
dopisovatel nebo člen ŽP mouka  mail  
07.01.2009 (14:55)  
Já neřekl, že nemá smysl tam zastavovat, špatně mě chápete. Jen jsem se na věc podíval ze dvou různých úhlů pohledu.
06.01.2009 (21:18)  
860 003 : Delší vlak tu ani nejezdí :-D
06.01.2009 (21:16)  
Ad Karel Kovářík: Máte úplnou pravdu: V těchto stanicích (zastávkách) nemá smysl stavět: Rejkovice, Bratkovice, Milín, Ostrov, Tochovice, Ostrovec, Vráž. U pár dalších se dá o smysluplnosti pochybovat.
registrovaný uživatel José 
06.01.2009 (20:47)  
IMHO u osobních vlaků je vysoká četnost zastávek (ideálně na znamení) na místě. Na rozdíl od rychlíků, které např. v severních Čechách stojí ob kilometr..
06.01.2009 (20:35)  
Udělat dneska 60m nástupiště stojí 3 miliony??? Nebylo by lepší tam narovnat pražce? Pro jaké vlaky bude ta zastávka určená, 60m to jsou necelé 3 vozy?
06.01.2009 (15:36)  
mouka: Jestliže ty vlaky staví na většině zastávek na znamení, soupravy na tom jsou trakčně stejně dost špatně, v Březnici mají pobyt 7 minut a dále vyčkávají na křižování s rychlíky, má zvýšení počtu zastávek vlaku z 25 na 26 opravdu nulový význam.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2019 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko