..: ZSSK: Opakované VŘ na dieselelektrické jednotky :..

840 004 ZSSK, Horná Štubňa, foto: JakuzaBratislava - Železničná spoločnosť Slovensko opakovaně vyhlásila výběrové řízení na dodávku 12 kusů dieselelektrických jednotek pro meziregionální dopravu na území Slovenska pro nezájem uchazečů o tuto dodávku v prvním kole. Oproti dřívějšímu pokusu doznaly podmínky tendru jen několika drobných změn. Dodávka nemá proběhnout v průběhu 84, ale 80 měsíců, čímž se má zřejmě kompenzovat skluz díky krachu prvního řízení. Druhou změnou je cenové rozpětí kontraktu mezi 45 a 53 miliony eur, kdy horní částka je limitní a nepřekročitelná. V přepočtu na koruny by tedy jedna souprava neměla překročit při současném kursu částku zhruba 118 milionů Kč. Na rozdíl od původního tendru bude ZSSK také přijímat různé varianty návrhu, které byly původně odmítány. Doufejme, že opakované řízení tentokráte dopadne úspěchem.

Zdroj: TED Europa


JiříK. | 4.1.2009 (8:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Slovensko (celé)


  1 2      Zpráv na stránku:   
04.01.2009 (22:51)  
Dodané majú byť:
- 8 ks Nové Zámky (trate Nové Zámky - Nitra - Leopoldov/Topoľčany)
- 4 ks Humenné (Medzilaborce, Stakčín, Prešov, Trebišov)

ZSSK si od tohto sľubuje výrazný posun vpred v regionálnej doprave (presne vidno ich uvažovanie), no pri tých 4 ks v Humennom to bude ako kvapka v mori a dominantné 810 (v turnuse cca 10 kusov, 812 cca 5 kusov) to tam ani náhodou neohrozí, keďže sa dá očakávať, že s tým budú chcieť nahradzovať veľké súpravy.

O cenu tu nejde, platí to štát a EÚ, takže z tých peňazí bude radšej 12x toto čudo ako 20-25x desiro alebo niečo podobné...
04.01.2009 (21:33)  
Pro zajímavost ceny motorových jednotek z různých výběrových řízení z poslední doby: dvoudílné DESIRO pro ÖBB 2,9 mil. EUR, jednodílné RegioShuttle RS1 1,8 mil. EUR, třívozová DR1B (RVR Riga) 1,5 mil. EUR, dvoudílná CORADIA LINT 41 2,6 mil. EUR, třídílné ATR220 od PESA 14 mil. PLN, dvoudílná ř. 620 LG z PESY 1,9 mil. EUR ... takže něco by se možná do limitu vejít mohlo.
04.01.2009 (20:57)  
George: Tak tam ziji lvi... :)

Dalsi misto dodani jsou Nove Zamky - tam taky :)
04.01.2009 (20:52)  
Hawkey: Diky, tim padem je to asi cenove dost na hrane - 70M je za dvouvozove Desiro, coz je jen jeden motor. Bratia chteji dva motory a vlozak a to uz je spis 3-vozove Desiro ML (okolo 200 mist).

A kde by neco takoveho melo vlastne jezdit? Mne zname konciny (zapad, stred, Tatry) jsou pod dratama nebo bez sance neco takoveho naplnit. Spis by se jim (stejne jako CD) hodily podobne jednotky elektricke na nahradu osobaku v klasice. V dieslovych relacich me napadaji leda Vrutky-BB-Zvolen, pripadne si vzpominam, ze byly pokusy o spesnaky Viden-BA-Nitra...
registrovaný uživatel M 
04.01.2009 (19:50)  
Objednavaji vypujceni... Ale dobre - sice s nima pocitaly uz od prosince, ale dobry. Snad budou jednat rychle..
dopisovatel nebo člen ŽP Hawkey  mail  
04.01.2009 (19:35)  
Pikehead:Cena Deisra (VT642) byla v roce 2005 nekde kolem 70 mil CZK za jednotku..
04.01.2009 (17:10)  
Aleš Franc: Tak ČD teď objednávají 8 nových DMU. Víc info zítra v 7:00 na ŽP;-)
04.01.2009 (15:04)  
xAnri05 podla toho co som si precital vo vestniku tak v starej sutazi bolo napisane HDV+VV+VV+RV a HDV+VV+RV a v terajseej je len ta druha varianta.
registrovaný uživatel Aleš Franc  mail  
04.01.2009 (12:15)  
Nevím , zdá se mi to podivné.Asi bych to řešil jinak.12 jednotek se mi zdá dost málo na to , aby se dalo docílit nějaké zajímavé ceny.
Buď bych vypsal výběrové řízení typu , chci toto a toto , nabídněte s tím , že bych se vítěze pokus cenově stlačit dolu, anbo bych se snažil domluvit s nějakým dalším potenciálním kupcem (ČD ?) a objednat společně třeba místo 12 jednotek 25 jednotek
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
04.01.2009 (11:58)  
George_Couser: takze pokud dobre pocitam srovnani s predchozim VR - celkova vyse kontraktu se nezvysila. Minule by dali az 1,6 mld SKK, coz je to same, co nyni v Eurech. Jenom zkratili termin dodani. Pletu se? Neni tam nejaka techncika zmena specifikace?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko