..: DB kupují 15 jednotek ICE od Siemensu :..

Paralelní jízda dvou ICE3Německo - Tiskový mluvčí firmy Siemens 24. listopadu oznámil, že byl podepsán kontrakt s dopravcem Deutsche Bahn na dodávku dalších 15 vysokorychlostních jednotek ICE. První jednotka z této série za 500 milonů eur by měla být dodána v prosinci roku 2011. Dle předsedy představenstva DB Hartmuta Mehdorna se díky této zakázce podaří udržet zaměstnanost v části železničního průmyslu v době krize.

zdroj: Rynek Kolejowy


JiříK. | 26.11.2008 (19:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Německo


  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel SzKT  mail  
02.12.2008 (8:26)  
Deadeye: Ne že bychom měli kupovat ICE (vzhledem ke "kvalitám" našich předražených koridorů je to zbytečné, pendolína víc než bohatě stačí a též být nemusely), nicméně realita je taková, že dálkovou dopravu je bezpodmínečně nutné řešit. O řadě 471 si myslím svoje (v první řadě je předražená a stojí o polovinu víc než srovnatelný výrobek Siemense pro Curych) a hlavně opravdu dálkové spojení v režimu RIC opravdu neřeší a to v jakékoliv úpravě! A je skutečně tristní se dívat, jak se na železnici zase pomalu ale jistě spouští železná opona jen proto, že sousedním dráhám dochází s našimi plesnivými Bmee trpělivost! Další věcí je, kolik jednotek by bylo potřeba na saturování potřeby nových vozů na ČD! Plesnivé B jsou kam oko dohlédne a tenhel malosériový výrobek to nevyřeší! ČD potřebují 1) intenzivní modernizační program (á la Vrútky pro ZSSK) a b) intenzivní nákup Bmz. V regionální dopravě je potřeba přestat cpát peníze do bezperspektivních šukafonů a nakupovat Desira nebo podobné výrobky (pokud možno bez "české práce", která všechno nesmírně prodražuje).
registrovaný uživatel M 
30.11.2008 (13:07)  
Farkaci, diskutovat je opravdu zbytecne. Nejake argumenty totiz predneslo jenom Mrtvy Voko, druha strana "diskuse" pise jenom "nenene, ty ses hlupak a nezkusenej"...
30.11.2008 (12:15)  
to FK: A opet zadna smysluplna reakce, zadny argument, jen zoufaly vykrik do tmy:) Kdy konecne odpovite na mou otazku a prestanete se do mne navazet?

P.S.: Nazory jinych pripoustim, pokud jsou vsak dle meho nazoru chybne, tak mam zase ja pravo hajit nazory sve. To je princip diskuse:) Maji se pokladat argumenty, jenze od Vas jsem se zatim zadneho nedockal, jen osobniho napadani.
30.11.2008 (12:12)  
to michawel: Jisteze 471 neni lek na vsechno. No a problemu s ni bylo a je dost. Nicmene, alespon co jsem slysel, tak ta druha serie, ktera ma v dodacich podminkach sankce apod., tak je mene poruchova nez prvni. Takze je to i o tom, jak si dopravce pripadne problemy osetri. Otazka je pak cena, nicmene to, ze CD nakupuji drahe jednotky od ceskych vyrobcu nemusi namenat, ze od zahranicnich by je kupovaly levneji. Staci se podivat na armadni zakazky. Co zahranicni armada kupuje za 15 milionu, nase koupi za 30. A to do stejneho vyrobce. Bohuzel.

Ale souhlasim s tim, ze 471 neresi vse. Nicmene myslim si, ze rodina souprav postavenych na bazi 471 by mohla napomoci resit problemy primestske i mezimestske dopravy.
29.11.2008 (20:16)  
AD-Deadeye:
Vážený pane kolego !
S Vámi je zbytečné diskutovat, protože nepřipouštíte názor jiných. Bál bych se Vás osobně potkat. Čest práci !!! FRK
29.11.2008 (19:47)  
Deadeye: Nechci se nikoho dotknout, moje narážka na absolutní řešení Elefanty je spíš reakce na to, že některé horké hlavy prostě nic jiného neznají, než ten výtvor s označením 471. Neříkám, že je špatný, ale ... jak dlouho mu trvalo než vůbec jezdit začal, nemluvě o tom, že problémy jsou s ním pořád.
ICE do Prahy by bylo od Drazdan fajn, a 80tka je sice hruza, ale zas tolik jich na 090 neni a ne ze by Helmut u sebe podobne trate s ICE nemel. Donedavna pres Geislingen jezdila ICE 70km/h a na tehle trati jen v malo mistech mohla vic nez 120 km/h. Nicmene je to bezpredmetne vzhledem k nechutenstvi ICE k zelene elektrine.
registrovaný uživatel M 
29.11.2008 (18:31)  
Farkac - a co, ze jste projel vsehny trate. Vcera byl u Krause chlap, co znal vsechny zastavky. Opravdu bych o nem nerekl, ze to byl odbornik na dopravu...
Ten "argument" projel jsem vsechny trate je na urovni "znam vsechny cislice, jsem expert na matiku"... Kolik trati v Evrope jste projel (nemyslim Decin-bad Schandau apod.), kolika leteckyma spolecnostma jste letel, kolik nadrazi a letist jste zvladl navstivit? Plus samozrejme autobusy...

No ale dobry, projel jste vsechny trate. Bravo... Takze fanousek, kterej projel vsechny prvoligove stadiony muze delat trenera...
29.11.2008 (13:58)  
to FK: No, to, ze jste projel kazdou trat z Vas nedela odbornika na opravu. Ano, odpovedel jsem temperamentne, ne kvuli Vam, ale obecne kvuli Vam podobnym, kteri slintaji nad kadou ICE jednotkou dodanou DB a pak pokraujii prihlouplymi komentari, ze u nas se ic takoveho nekupuje. Ja treba nedavno cetl o tom, ze nemecke lodenice dodavaji nove nakladni lode nemeckym lodnim dopravcum. Tak budu pozadovat at je koupime take. Budou nas asi stejne platne jako nekterymi "pozadovane" ICE.

A dosud jste neodpovedel na otaza, zda by pro CR bylo lepsi 15 ICE, nebo 60 City Elefantu? A take svou odpoved oduvodnil. Takze opet jen zvasty kolem a zadna rozumna diskuse z Vasi strany.
29.11.2008 (13:51)  
AD-Deadeye:
Jsem rád, že jsem vzbudil trochu ospalou diskuzi. Já mám projetou skoro celou síť, některou trať mnohokrát, ale o tom diskuze nebyla. Podle Vašeho vyjadřování jste temperamentní typ a věřím, že máte před sebou mnoho osobních i profesních úspěchů. Já mám sice zenit za sebou, ale zájem o zlepšení přepravy osob po železnici neztrácím a myslím, že mohu vyslovit jak svůj názor, tak své otázky svobodně, takže si z Vašich výpadů celkem nic nedělám. Těm, co mi odpověděli na solidní úrovní (např.: p.Zikmund), děkuji. FRK
registrovaný uživatel M 
29.11.2008 (11:45)  
Poznamka - pokud by Nemci sem to ICE chteli posilat jen tak z dobre vule, tak klidne muzou. Aspon bude vic vagonu na vnitro:-)
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko