..: InnoTrans 2008 lámal rekordy :..

Dravý výraz AGV, InnoTrans 2008, foto: GeorgoBerlín - Jak jsme Vás již dříve průběžně informovali v obsáhlých fotoreportážích, v druhé polovině měsíce září proběhl v německé metropoli veletrh železničních technologií InnoTrans 2008. Letošní ročník byl v mnoha ohledech „nej.“ Už jen v návštěvnosti letošní InnoTrans pokořil ten minulý zhruba o 50%. Rozšířena a navýšena byla i výměra plochy pro vystavovatele, stejně tak i jejich počet. Při slavnostním otevření veletrhu dopravní, především železniční techniky byl přítomen i místopředseda Evropské komise a komisař pro dopravu Antonio Tajani, který se ujal řeči: „Bez dopravy je konkurenceschopná Evropa nepředstavitelná.“

Právě Evropa, především její západní část je doslova úrodnou půdou právě pro železniční průmysl. Roční obrat v tomto odvětví se zde pohybuje zhruba kolem 86 miliard eur; náklady na údržbu, modernizaci a obnovu činí pak dalších 32 miliard. Tyto údaje byly zveřejněny ve studii společnosti Roland Berger Strategy Consultants. Ta jí sestavila na objednávku Unie evropského železničního průmyslu (UNIFE).

Západoevropské státy každoročně na výzkum a vývoj novinek v oblasti železničních technologií vynaloží až 29,3 miliardy euro. Ve studii byl analyzován i výhled, dle kterého se do roku 2016 na druhé místo ve vynakládaných financích do tohoto odvětví dostanou státy asijsko-pacifického regionu. Znatelný nárůst lze však čekat v oblasti Latinské Ameriky a v zemích Společenstva nezávislých států (SNS). Inno Trans tak nebyl jen čistě o výstavách horkých novinek a strojů, které sjely z výrobních linek, ale právě i o odborných konferencích a mítincích. Svou atraktivitu si však stále drží samotná výstava exponátů, o které letos nebyla nouze.

Zdroj: Dopravní Noviny, 16.10.2008

Neprohlédli jste si ještě všechny fotografie z InnoTransu, či jste neměli možnost se začíst do reportáže s obsáhlými fotografickým materiálem, kterou psali naši redaktoři přímo z Berlína? Vše můžete ještě teď napravit a to přímo zde.

Redakce ŽelPage pro Vás chystá i ohlédnutí za touto výstavou. V nejbližší době tak vyjde článek, ve kterém na závěr shrneme a představíme perličky z letošního InnoTransu, které jistě stojí za pozornost.


Vítek_V | 21.12.2008 (13:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Reportáže

More from Německo


Registered user blue_seal  mail  
21.12.2008 (23:23)  
Registered user junkrs 
21.12.2008 (21:00)  
To Semík: Střední Evropa, hlavně pak ta nejvíc střední, to nepotřebuje, protože se dá objet ze všech stran. Aspoň tak bych já chápal dosavadní železniční politiku ČR :-(
21.12.2008 (20:42)  
Semik: Cože? Škodovka vyhrála výběrové řízení na Slovensku? O tom nic nevím... to bude asi horká novika, když zde o tom není ještě ani zmínka.
Registered user Semík  mail  
21.12.2008 (19:08)  
Západoevropské státy každoročně na výzkum a vývoj novinek v oblasti železničních technologií vynaloží až 29,3 miliardy euro. Ve studii byl analyzován i výhled, dle kterého se do roku 2016 na druhé místo ve vynakládaných financích do tohoto odvětví dostanou státy asijsko-pacifického regionu. Znatelný nárůst lze však čekat v oblasti Latinské Ameriky a v zemích Společenstva nezávislých států (SNS)....... Takže střední a východní evropa zase nic. No aspoň, že ŠKODA vyhrála výběrové řízení na Slovensku s Ešusama.

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko