..: Moravskoslezský kraj chce zvýšit bezpečnost přejezdu ve Studénce :..

ilustrační foto Payus
přejezd Studénka Studénka - Moravskoslezský kraj chce zvýšit bezpečnost na železničním přejezdu ve Studénce, po kterém výrazně vzrostl provoz po srpnovém zřícení mostu do kolejiště. Po přejezdu nyní jezdí více aut a podle krajských úředníků je nebezpečný. Mluvčí hejtmanství Barbara Odstrčilíková říká, že stálý dohled by měli zajistit strážníci Městské policie Studénka a namátkový dohled či případnou odbornou pomoc poskytne i Policie ČR. Udělení dotace, která by měla být vyčerpána do konce roku 2009, už schválila rada kraje, která předpokládá ukončení stavby mostu v příštím roce.

Kraj hodlá uhradit i náklady spojené s tímto opatřením. Zastupitelé proto budou koncem září jednat o uvolnění částky 1,5 milionu korun. Mimořádnou dotaci by mělo dostat město Studénka. "Dotace je určena ke zvýšení bezpečnosti na železničním přejezdu ve Studénce, který křižuje koridorovou trať Přerov-Bohumín," uvádí náměstek hejtmana Pavol Lukša. Dodává, že finanční podpora umožní zajistit stálý dohled policejních orgánů na železničním přejezdu, přes který po pádu mostu projede dvakrát více vozidel.

zdroj: ČT24, Fotografie: Payus


Adys Poslat mail autorovi | 30.9.2008 (14:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Moravskoslezský


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
02.10.2008 (19:31)  
Jiste, diskutovat lze. Ale pokud nadhazuji nejaka reseni, tak nesmi stat na vode...

Pokud jde o tu dohledatelnost, tak na tom neni dohledatelneho nic, protoze to je plne legitimni. Od zacatku budou obchody na manzelku (otce) a ridit auto (treba take napsane na ne) budu ja... Jedine, ze by byl zakon na to, ze chudej clovek nesmi ridit.

Jinak ten tvuj pribeh je zajimavy, ale bohuzel tam jaksi nejsou ta fakta... Pokud bude pokuta fixni, tak na tom "vydela". Pokud bude procentem prijmu, tak na tom vydelaji ne-zamestnanci. Jedine, co ho bude zajimat je sebrani ridicaku (je otazkou, jestli za prejeti prejezdu na "cervenou" ma byt sebranej ridicak, za projetou krizovatku myslim neni) nebo dokonce toho auta (pak je otazkou, jestli by za chovani ridice pujceneho auta mel byt trestan majitel - nicmene mozna ze ano, protoze by si mel trikrat rozmyslet komu to auto pujci). Nicmene jsem si takrka jist, ze brani ridicaku (nebo aut) za projeti na cervenou zadnou podporu neziska
02.10.2008 (18:56)  
Pro pana M

Ovšem jak jste již vyslovil myšlenku pokud nejsou peníze není nic. Maximálně o tom mohu s někým diskutovat. Podělit se o myšlenku a přečíst si názor druhých lidí.
02.10.2008 (18:21)  
pro pana M
Pane M. Přeci diskutujem o bepečnosti železničního přejezdu. Kus klády, železa, betonu tam můžete položit i vy. A to kdekoliv a kdykoliv.
Co se týče právnické osoby jsem klidný. Vše je dohledatelné. I když občané v tomto státě mají být tendence v.y.č.ů.r.a.n.í.
Co se týče mého názoru zatím si stojím. Přísnost a rozhodně bych se nenechal oblbnout otázkami odvádějící fakta.
Uvedu pomyslný příklad. Chytil bych řidiče, který by přejel železniční přejezd v době výstražného signálu.
Začal by na mě mluvit o tom, že to tady dlouho vyzvání. Dále by začal povídat o tom, že viděl starostu města, který tudy jel také a nedostal pokutu. Dále by mluvil o tom, že je špatně vidět na výstražné zařízení. Dále by mi pověděl, že mu je ukradené pokud pokutu dostane, že jako právnická osoba pouze spoluvlastní podíl akcíí ve firmě. Dále by mi řekl, že se zrovna rozvádí s manželkou nemá žádné peníze a spěchá do práce. Jeho poslední věta by byla, že jsme policejní stát a policie by měla dělat důležitější práci.
A má odpovědˇ by byla dostane pokutu či odebírám vám řidičský průkaz. Jak jsem poznamenal na začátku. Zajímají mě fakta.
registrovaný uživatel M 
02.10.2008 (17:26)  
Co kdyz nekdo neco da umyslne na koleje - taky to bude hlidat software?
A pokud jde o prijmy pravnickych osob - koupim psenici za miliardu, prodam ji za miliardu a tisic k tomu. Je muj prijem miliarda a tisic nebo jen ten tisic? Z toho prvniho bych pokutu platit nechtel, to druhe lze celkem vhodne upravovat - napriklad tak, ze nebudu obchodovat ja, ale manzelka...
02.10.2008 (16:56)  
Nebo vysoká peněžitá pokuta podle příjmu fyzických a právnických osob. Mělo by se s tímto problémem něco dělat.
No a věděl bych také o dalším problému. A to je problém pochybení. Je fakt, že jsme pouze lidi a udělat chybu může kdokoliv z nás. Dokonce i počítač. Nicméně poslední dobu čtu docela často větu, že vlak vjel na obsazenou kolej. Tady bych se také zamyslel. Na tratích kde by to bylo proveditelné bych uvítal software, který by dokázal postavenou cestu znovu zkontrolovat. Neboli kontroloval by sám sebe. A možná i vozidla po postavené cestě se pohybující. V současné době jsou počítače na velice dobré úrovni. Nebavím se nyní o místech, kde ještě obsluhují postavenou cestu mechanicky. Co myslíte?
registrovaný uživatel M 
02.10.2008 (16:36)  
Super nazory...
...nejproblemovejsi prejezdy... (super definice:-)
...prejezdy hlidane bezpecnostni agenturou... (a co bezpecnostni agenturou hlidat vsechny PRECHODY v republice? Nebo alespon ty nejproblemovejsi:-)
Jako jasne, myslenky dobre, ale bylo by fajn vratit se na zem, protoze kazda sranda jaksi neco stoji, coz se v tech vyctech veci, ktere by se hodily, jaksi opomiji... Je to jak delat seznam veci, ktere chci a to bez ohledu na to, ze taktak vyjdu s vyplatou
02.10.2008 (16:23)  
A nebo se snažit udělat ty nejproblémovější či nejvíce nebezpečné přejezdy mimoúrovňové. A osobně bych zavedl novelu zákona o přejezdech. Za úmyslné přejetí železničního přejezdu v době činnosti výstražného zařízení a popřípadně doplňujích závor v dolní bezpečností poloze by bylo odejmutí řidičského průkazu. A nebo prospěšné práce třeba 200 hodin. Nebo vysoká peněžitá pokuta podle příjmu fizických a právnických osob. Skutečně bych se s nikým nemazlil.
A zvedání závor bych hodnotil úplně stejně. Žádný přestupek.
02.10.2008 (15:48)  
pro pan M
A přesně tuto část myšlenky v mém předchozím příspěvku jsem měl na mysli. Musí konat policie na železničních přejezdech. Má chyba. Napsal jsem pouze musí konat policie. Vypadá to ovšem, že u policie je problém v nedostatku finančních prostředků a lidí. To ovšem není problém občanů, ale ministerstva.
Nebo bych měl další návrh. Instalování kamery na přejezdu a jeho monitorování třeba bezpečnostní agentůrou 24 hodin denně. A provinilce, který by neměl SPZ nebo by SPZ nebyla k přečtení, by mohla poté zastavit přivolaná hlídka. Podotýkám pouze na nejvíce problémové přejezdy.

No a s provinilci co řídí pod vlivem alkoholu bych měl také nápad. Veřejně prospěšné práce, výsadba stromků v lese ..atd. Takových potřebných prací by se našlo více.
registrovaný uživatel M 
02.10.2008 (14:24)  
Super...
1.Jsou tak teda zavory
2.Bude tam stat i mestska policie
3.Pro pripad odborneho dohledu tam bude i statni policie

Jako u skol ty policajty snad i pochopim, protoze jednak decka jsou "blby" a hlavne je dobry kdyz jim nekdo zajisti prednost, kterou by mely mit. Ale kua, k cemu policejni manevry u prejezdu? Populismus jak krava. Holt budou volby... PS: Tohle neni v zadnem rozsporu s tim, co napsal Cestujici a s cim souhlasim ve vsech bodech.

Mimohcodem, milane jbc - za chlast je vezeni a presto porad ridici s chalstem jsou. Kam pritvrdit vic? Zastreleni? No, mozna:-) Furt jaksi nechapes tu zasadni vec - muzes mit pokurty v radech milionu, ale pokud se bude hlidat jenom rychlost na Jizni spojce, tak tu pokutu za zvedani zavory (treba) nikdo nikdy nedostane...
registrovaný uživatel Web 
02.10.2008 (12:52)  
IDeesák: To co chcete je diskriminace skupiny, čili na to rovnou zapomeňte, není třeba se tu dohadovat o tom jak. Dneska za přejetí taky můžete dostat slušnou pokutu a nezdá se mi, že by na blikající přejezdy vjížděli jenom BMW a MB.

Je to čistě o tom, že místo skutečné práce pro bezpečnost dopravy se buzeruje u třicítky na nepoužívaném přejezdu, nikoliv o výši pokut.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko