..: Další část Nového spojení zprovozněna :..

Ilustrační obrázekPraha - Dnes v podvečer začnou používat Nové spojení další pravidelné vlaky. Ukončena totiž bude výluka mezi hlavním a vysočanským nádražím a po mamutí novostavbě se rozjedou i spoje z trati 070 od Mladé Boleslavi a Neratovic, které deset dní od začátku září mimořádně končily ve Vysočanech. Na svou pravidelnou trasu se vrátí i příměstská linka S3 Praha-Vršovice - Všetaty.

Od zítřka (čtvrtek 11. září 2008) se vrátí na hlavní nádraží také všechny rychlíky z a do Hradce Králové, které během letních prázdnin zajížděly na Masarykovo nádraží. Na začátku října zprovozní SŽDC ještě další část Nového spojení, umožňující přímé spojení z Masarykova nádraží do Vysočan bez úvrati v Libni. Toto propojení je historicky nové a u příměstské linky S2 (Masarykovo nádraží - Čelákovice - Lysá nad Labem - Kolín) zkrátí jízdní dobu o 8 minut.

Zdroj: tisková zpráva ČD; ilustrační foto: topič


NIcKON Poslat mail autorovi | 10.9.2008 (14:01)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Praha


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
12.09.2008 (14:18)  
Farkač Karel: Vy jste kabaretiér? Že tady hážete jeden frk za druhým... :-D
registrovaný uživatel Walt 
11.09.2008 (21:59)  
Tak jsem dneska svezl z Vysočan na Hlavní nádraží. Zájem o NS byl veliký. Ve Vysočanech nastoupilo 7 lidí, ale nikdo z nich nebyl normální cestující. I průvodčí jel asi poprvé, protože vystrkoval hlavu, div, že si ji neurazil.
11.09.2008 (14:50)  
Chtěl jsem jen říci, že v dnešní době to jde na železnici přece jen lépe. Také jsem chtěl říci, že v minulosti se ČSD a následně ČD moc nestaraly o svůj majetek a provoz udržovaly na hraně přežití a ještě se chlubily ve svých mediálních prostředcích, jak jsou dobré. FRK
registrovaný uživatel asokol 
10.09.2008 (20:32)  
předchůdce: Takže v říjnu se změnou od vyhlášení posunuje odjezd z Masny ze 46 na 51 a od nového GVD se posunuje příjezd do Vysočan z 00 na 58. Tedy zatím o 7 minut. O 8 možná po úplném zprovoznění se vším všudy.
10.09.2008 (20:18)  
Farkač Karel: Přestaňte tady už konečně říkat nesmysly.
Vaše řešení je takové, že všechno co změní název z ČD na něco jiného, bude hned lepší a bude lépe fungovat. Vy si myslíte, že když přemalujete jen štít, že se něco změní?
Kde chcete sehnat ty lidi, peníze? To je totiž diskuze pořád dokola.
Já nehájím ČD za každou cenu, já jen říkám, že tak jednoduché jak uvádíte, to asi nebude.
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
10.09.2008 (20:09)  
Farkac Karel: to je samozrejme nesmysl. Vzorem necht je Slovensko, kde ZSR nic nenuti setrit provozni prostredky ani realizovat stavby vyhodne pro dopravce. Naopak prezamestnanost u CD je povetsinou tatam, nebot je nuti setrit zurivy boj s autobusovymi dopravci ci s kraji.
Navic si nejsem jisty, kdy SZDC usoudi, ze tak potrebna stavba jako je oblouk na 231 u Libice n.c. na Hradec a dalsi je vyznamna na to, aby to pro dopravce provedly.
10.09.2008 (19:45)  
Tak konečně v 19:42 bylo oznámeno ukončení výluk na nové spojení v 19:05 od 19:05 lze po novém spojení jezdit s výjimnkou kolejí 401 a 402 (odb. - Balabneka - odb. Sluncová)
10.09.2008 (19:42)  
tak,že se na S2 od října bude z Masny vyjiždět místo ve 47 a 17 v 55 a 25,

já jenom,že tady autor píše o zkrácení jízdní doby na lince S2

nebo jak?
10.09.2008 (19:27)  
Tak v 19:05 byla zapnuta kolej 502 (odb. Balabenka - Odb. Rokytka) ale z pohledu zab. zař.
10.09.2008 (19:24)  
Farkač Karel : pokračujete v klábosení nesmyslů.
S "Novým spojením" se uvažovalo před nějakými 25 lety, kdy se jednalo o tom, kolik kolejí z "Nové haly" a "Montovny" v někdejším lokomotivním depu (Praha střed) se bude muset ubourat, aby tam mohly stát pilíře ... To, že je dnešní situace jiná, například strojmistrovský domeček měl přežít ... a dnes není ... je jiná věc. Čili o stavbě se jednalo již za "bolševika", tedy za někdejších ČSD. Přípravné práce za éry samostaných ČD na toto dílo se zahájily v době, kdy nikdo neměl o SŽDC s.o. ani vzdáleně ponětí. Konkrétně rok 2001, kde se začalo s rekonstrukcí mostů a kolejiště mostech "u Bulhara".
Podrobnosti jsou k nalezení na ŽelPage.
SŽDC s.o. vznikla k 31.01.2003, takže se stavbou "u Bulhara" se začalo na základě stavebních povolení, projektové dokumentace a dalšch náležitostí zařizovaných na přelomu tisíciletí. Změna územního plánu zahrnující "Nové spojení" byla schválena 09.09.1999.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko