..: Při srážce vlaků ve Vráži u Písku se zranili tři lidé :..

Vráž u Písku - Dnes v dopoledních hodinách došlo ve stanici Vráž u Písku na trati 200 k nehodě. Osobní vlak 7912 jedoucí z Březnice vjel kvůli probíhající výluce v úseku Vráž u Písku-Písek na obsazenou kolej, zastavit už na ní ale nedokázal. Vlak přitom jel do odbočky rychlostí jen asi 15 km/h. Když ale strojvedoucí viděl stojící soupravu, zastavit už kvůli kluzké vrstvě obrůstající mokré trávy nedokázal. Strojvedoucí uvedl, že nepomohlo ani pískování. Tři lidé byli lehce zraněni a převezeni k ošetření do písecké nemocnice, ostatní odjeli dále do Písku autobusem. Strojvedoucí je nyní postaven mimo službu a čeká na prošetření celé situace.

Před dvěma dny na stejné trati u Příbrami srazil R 890 devětadvacetiletého muže, který si krátil cestu chůzí po kolejích. Nešťastník byl údajně opilý a zřejmě vůbec netušil, že se k němu blíží vlak. Strojvedoucí už nestihl střetu a následné tragédii zabránit.

zdroj: Písecký deník, vlastní zjištění


xfilipís | 8.9.2008 (20:03)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Jihočeský


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Mato 
09.09.2008 (6:26)  
Frava: Určitým faktorem síly nárazu musela být ta mokrá tráva. Což je laxní údržba od SŽDC.

Jaké by mohly být další faktory ze strany ČD? Když už prosím vyjmenováváte faktory, zkuste jich vyjmenovat více, třeba i takové co jsou proti ČD, zkuste to.
registrovaný uživatel Frava  mail  
08.09.2008 (23:59)  
Antnonín Žabák: Souhlasím s vámi, že ČD vše hned házejí na SŽDC, ale tedy SŽDC nemělo převzít údržbu tratí v tom to stavu a nebo dát urychleně tratě do pořádku. Dva měsíce je podle mě dostatečná doba, aby byl proveden na tratích postřik a SŽDC dlouho dopředu vědělo, že bude provádět údržbu tratí od 1.7.08. Nechci obhajovat ČD, ale dnes prostě za stav odpovídá SŽDC a má si dát tratě do pořádku. Bohužel ČD na nic netlačí. Například na trati Trutnov-Poříčí - Lubawka st.hr. náhle došlo, aspoň k částečnému prořezání a dokonce k výstavbě jednoho světelného PZZ a nově se obsluhují mechanické závory v Královci. Dříve ČD jezdily na Op rozkazy. Hold soukromé společnosti umí zatlačit na správce trati.
08.09.2008 (23:16)  
Antnonín Žabák: Předběhl jste mě, něco v tom smyslu jsem chtěl napsat taky :-). Ono jak se tu pár lidí do krve hádalo v předchodzí diskuzi tak je vidět, že na každym šprochu pravdy trochu. Stát se to před půl rokem, tak nikdo o laxní údržbě asi ani necekne. Možná se pletu, ale možná taky ne... Každopádně mi to tak připadá, dřív se moc neřikalo, že nějakej problém je vina ČD, potažmo SDC. Teď jakmile je nějakej problém, hned je SŽDC ta špatná...
08.09.2008 (22:58)  
To Frava: Líbí se mi, jak teď za všechno může SŽDC, protože České dráhy přece údržbu dopravní cesty už dááááááááááávno, přesněji dva měsíce a osm dní, nedělají. Za tu dobu stačila zarůst hlavní návěstidla a předvěsti břízkami co mají kmínek 10 cm v průměru, v kolejích za tu dobu narostla metrová tráva, všechno zrezivělo a tak dál. Alespoň jak to vysvětluje mluvka ČD...
registrovaný uživatel Semík  mail  
08.09.2008 (22:06)  
By mě zajímalo, kolik na to brzdění měl metrů?
registrovaný uživatel Frava  mail  
08.09.2008 (21:32)  
Určitým faktorem síly nárazu musela být ta mokrá tráva. Což je laxní údržba od SŽDC.
08.09.2008 (20:22)  
A pomuchlali mi motůrek :(

Btw k tomu máme včera sraženou mladou holku u Strakonic.
registrovaný uživatel Mato 
08.09.2008 (20:13)  
Nepříjemné věci se to poslední dobou dějí. Počkáme na oficiální zprávu a nebudeme spekulovat jestli to byla vina ČD nebo SŽDC.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko