..: Výběrové řízení na jednotky PUSH/PULL pro ZSSK :..

Ilustrační obrázekBratislava - Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) vypisuje v posledních několika dnech již třetí výběrové řízení na dodávku nových vozidel. Tentokrát jsou ve středu zájmu nové příměstské jednotky typu PUSH/PULL, modernizace několika starších lokomotiv pro provoz s těmito jednotkami i zcela nová hnací vozidla. Nové soupravy by spolu s novými elektrickými jednotkami měly přispět ke zvýšení kultury cestování v okolí největších slovenských měst.

Předmětem výběrového řízení je 10 patrových řídících vozů a 22 kusů vložených, taktéž patrových vozů. Soupravy by měly být provozovány v uspořádání ŘV + VV + VV + HV. Hnacími vozidly (HV) by mělo být 10 kusů upravených lokomotiv řady 263, které jsou spolu s 2 novými vícesystémovými lokomotivami o maximální rychlostí 160 km/h součástí výběrového řízení. Předpokládaná cena celé zakázky je mezi 1,9 a 2,4 miliardami slovenských korun.

V rozhodování mezi uchazeči bude mít největší váhu (70 %) konečná cena zakázky, zbývajících 30 % bude možno získat za nejnižší hmotnost soupravy, maximální brzdící procenta a nejvyšší osaditelnost pevnými sedadly pro cestující. Uchazeči také musí prokázat, že v posledních 3 letech dodali nejméně 20 kusů poschoďových vozů. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne 11. listopadu tohoto roku a celá zakázka bude uskutečněna do 84 měsíců (7 let) od uzavření smlouvy.

Zdroj: TED Europa


JiříK. | 1.9.2008 (7:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Slovensko (celé)


  1 2      Zpráv na stránku:   
dopisovatel nebo člen ŽP Zlámalík  mail  
02.09.2008 (10:46)  
Ty dvě loko navíc jsou Dáša a Máša z Brna. Tím se celá řada "princezen" přesune na Slovensko, což jim jedině pomůže :-)
02.09.2008 (8:34)  
No doufám, že Slováci ani o Škodovce uvažovat nebudou. Ty krámy můžou kupovat jen ČD protož tu mají papaláši ze Škody velký vliv. Jentak mimochodem na jednom s posledních těch krámů zase nešly v pátek info panely. To už je do nebe volající po tolika letech výroby. Pryč s těmi krámy.
registrovaný uživatel bugear 
02.09.2008 (0:36)  
@thingie: Jak KM nakupovaly od Bombardiera: 24 lipca(=července) 2007 r. w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego odbyło się uroczyste podpisanie kontraktu na dostawę 37 nowoczesnych wagonów typu push-pull dla Kolei Mazowieckich. Pierwsze z nich, już w sierpniu przyszłego roku wyjadą na mazowieckie tory. ...firma Bombardier Transportation wyprodukuje i dostarczy do końca listopada przyszłego roku 11 nowych wagonów sterowniczych i 26 wagonów środkowych. Będą to piętrowe pociągi typu push-pull.
Tedy bez té úpravy lokomotiv, ale to už je zase jiná historie.
registrovaný uživatel marco 
01.09.2008 (23:35)  
ZSSK potrebuje 2 HDV na vyrovnavku vykonov s OBB, cize asi pojde o dvojsystemove vozidlo 15,16 a 25,50.
registrovaný uživatel Semík  mail  
01.09.2008 (22:01)  
2 George_Couser: Kolik typů nových elektrických vícesystémových lokomotiv je na Slovensku schváleno? ŠKODA to není, ta nemá povolení ani doma, navíc si nepamatuji těch 20 patrovejch vozů, kam je dodali za poslední 3 roky?
registrovaný uživatel Werkie  mail  
01.09.2008 (20:38)  
thingie: pokud by to opravdu dopadlo tak ze by to delala Skodovka z esusu kde by byl misto hnaciho vozu jen obycejnej patrovej vagon tak to těch sedum let je tak akorat :-D
registrovaný uživatel thingie  mail  
01.09.2008 (20:32)  
Semík: Je to 34, dobře (nerad ručně počítám přesně, jakoby snad odhad nestačil), je to tak zásadní rozdíl? :-) Do sedmi let je jistě něco jiného než za sedm let, ale i tak, počítat až se sedmi lety, neříkejte mi, že nejsou výrobní kapacity aby to nemohlo být do roka doma.
01.09.2008 (19:12)  
Také lze dosadit v rámci modernizace 263 výkonnější TM ...
Siemens by musel "vybrakovat celou strojovnu" včetně stanovišť, čili zůstala by oholená lokomotivní skříň do níž by se nacpala komplet nová elektrická výzbroj.
Nabídnout sestavu 961+061+061+261 (reko 263) na bázi 971+071 není zase něco tak složitého. 263 mají "dostatečný věk" na generální opravu spojenou s modernizací.
registrovaný uživatel Natix  mail  
01.09.2008 (18:42)  
Martin Grill:
Ještě tu jsou ty dvě nové lokomotivy. Ale zajímalo by mě, k čemu budou sloužit, když souprav bude 10, navíc dva kusy je takový zajímavý počet. Jsem zvědav, jestli se přihlásí i škodovka, zvlášť když ty 263ky jsou její výrobek. Na druhou stranu, taková rekonstrukce princezny od Siemensu by mohla být dost zajímavá.
dopisovatel nebo člen ŽP Martin Grill  mail  
01.09.2008 (18:20)  
Semík: Proč lokomotivy? Ty jsou dané...takže mezi výčet výrobců dvoupater přidej i Staedler a Škodu ;o)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko