..: Stržená trolej u Hustopeč zkomplikovala lidem cestu do práce :..

Ilustrační obrázekHustopeče nad Bečvou - Stržená trolej u Hustopeč nad Bečvou na trati 280 mezi Hranicemi na Moravě a Valašským Meziříčím zapříčinila v pondělí ráno zpoždění několika vlaků. K mimořádné události došlo v časných ranních hodinách. Postižený úsek se povedlo zprovoznit ke konci ranní špičky po osmé hodině.

Trolej u Hustopeč strhla lokomotiva společnosti ČD Cargo. Desítkám lidí zkomplikovala vzniklá situace cestu do práce. Osobní vlaky 3221 a 3224 byly odřeknuty v celé své trase. R 620 Matalík byl odřeknut v úseku Valašské Meziříčí - Olomouc hlavní nádraží. Mezi nejvíce postižené osobní vlaky patřily Os 3222 (87 min. zpoždění) a Os 3203 (60 min. zpoždění). Po šesté hodině vzniklé zpoždění nepřesahovalo 40 minut. V osm hodin se již situace uklidnila.

Na trati 280 mezi Hranicemi na Moravě město a Hustopečemi nad Bečvou navíc v těchto dnech probíhá výluka traťové koleje. Na stejné trati se během letošního léta jedná již o třetí mimořádnost. V červnu komplikovala regionální i dálkovou dopravu stržená trolej v Hranicích, při špatném počasí nevydržela nápor větru trolej u Hustopeč.

zdroj: Babitron, vlastní pozorování


jatyrko | 25.8.2008 (18:59)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Olomoucký


  1 2      Zpráv na stránku:   
27.08.2008 (13:56)  
Mirek Hruška: Z toho mála co o TV vím vyplývá, že sběrač na 3KV musí mít vyšší přítlak, protože tam teče větší proud. Dále musí být silnější vodič TV aby s ním mohl ten větší protékat. To samozřejmě ovlivňuje i zbytek TV. Předpokládám (ale nevím a proto sem se ptal), že to má i nemalý dopad na počet případů stržení troleje.
registrovaný uživatel tenzor 
27.08.2008 (8:30)  
Mirek Hruška: Aha, já jsem myslel, že troleje nepadají výhradně pod vlivem padajících stromů (které BTW v okolí tratě nemají co dělat, pokud toto nebezpečí hrozí). Ale asi se pletu a všichni ti lidé, co každou chvíli píšou o tom, která lokomotiva co kde shodila nejspíš kecají :)
26.08.2008 (19:06)  
R 620 byl odřeknut a jel jako Sv.
editor nebo admin ŽP Vlad  mail  
26.08.2008 (11:49)  
Mirek Hruška: R620. Odřeknutý? V článku se píše: "...R 620 Matalík byl odřeknut v úseku Valašské Meziříčí - Olomouc..."
Třeba R 622 Bečva jel přes Branky na Moravě a Holešov, Hulín...
26.08.2008 (11:17)  
Dovolím si opravit autora. "U Hustopeč" je nespisovné. Správně je u Hustopečí (vzor růží). To jen tak na okraj. ;-)
26.08.2008 (10:57)  
MildaIV: To je jako by jsi se zeptal zda je poruchovější vedení 110kV nebo 22kV. Také kravina. Pokud padne strom na 25kV vedení, lze vysledovat zajímavou skutečnost. Odporoučí se k zemi stejně jako 3kV - viz červencová vichřice na Vysočině.

A k tomu R620. Odřeknutý? Jak je tedy prosím pěkně možné že dojel do Prahy s +421´?
25.08.2008 (21:49)  
Neví někdo jestli na 3KV paadaj troleje častěji než na 25KV ? Přece jenom konstrukce je dost různá.
25.08.2008 (21:35)  
"při špatném počasí nevydržela nápor větru trolej u Hustopeč." -> Pod náporem větru spadl strom na trolej.
25.08.2008 (20:08)  
no jo, holt to spadlo.. já tam viset ve dne v noci, větru dešti, asi spadnu taky..
registrovaný uživatel karosa  mail  
25.08.2008 (20:02)  
"vozy ze sypou, HV se sypou, trate se sypou, TV se sype.... "
Ale hlavně, že to sype někomu (do vlastní kapsy)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko