..: PKP Intercity chce 20 dálkových jednotek, schválených i pro ČR :..

Ilustrační obrázekVaršava - Dceřiná společnost polských národních železnic PKP Intercity, zabývající se dálkovou dopravou, vyhlásila výběrové řízení na dvacet ucelených jednotek pro dálkovou dopravu s maximální rychlostí v rozmezí 220-250 km/h. V relativně krátkém čase se tak jedná o další významnou investici do obnovy a zkvalitnění jejího vozového parku - tentokrát navíc s jasnou perspektivou využít možností části modernizované infrastruktury, což dosud nebylo možné kvůli nedostatku vhodných vozidel.

Soupravy mají být trojsystémové (3 kV ss, 15 kV/16,7 Hz i 25 kV/50 Hz), s regulací postavenou na bázi technologie IGBT, a mají splňovat podmínky aktuální verze evropské směrnice TSI HS RST pro statickou pevnost skříně. Při maximálním zatížení 18 tun na jednu nápravu mají nabídnout komfortní cestování pro 380 až 420 cestujících ve třech třídách (Business, první a druhá). Zadání obsahuje i požadavek, aby v den předání první jednotky byly soupravy schváleny pro provoz na polských železnicích a do 12 měsíců od předání posledního kusu také pro provoz v Česku, Německu a Rakousku.

Všichni zájemci o dodávku souprav musí složit kauci 12 milionů zlotých, přičemž prvních 14 vlaků má být dodáno do 30. dubna 2012 a zbylých šest kusů do 1. prosince téhož roku. Datum dodání ovšem bude mít jen desetiprocentní podíl na rozhodování; až 75% váhu bude mít nabídková cena a zbylých 15 % technické provedení souprav. Součástí dodávky bude také zajištění servisu a provozuschopnosti jednotek. Projekt bude financován také za přispění strukturálních fondů EU v rámci operačního programu Infrastruktura a životní prostředí.

zdroj: Rynek kolejowy, Tenders Electronic Daily


JiříK. | 18.8.2008 (16:59)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Polsko


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
25.08.2008 (0:02)  
Tenzor: ano, o tom že by zdejší Polabí mělo místo slabý stovky km třeba 500 km si opravdu můžeme nechat jen zdát .. ono s tratí od Poříčan do Chocně se taky nemuselo moc hejbat, od tý doby co ji Perner vyprojektoval. Maj tam prostě trošičku jinej terén, i když se zase musej poprat se spodní vodou a bažinama.
registrovaný uživatel Iwan 
21.08.2008 (13:28)  
@George_Couser:
Mapa:
http://www.iwan.eu07.pl/mapasrjp.jpg
žlutou barvou jsou zakresleny mnou projeté tratě ;)

@Zirecek
To je stretégie rozvoje železnice v Polsku do roku 2030. Překlad do angličtiny není...
21.08.2008 (11:49)  
Link přímo na mapu - výhledový stav v roce 2030, včetně barevného vyznačení rychlostí:
http://www.mi.gov.pl/files/0/1788308/obszarychronione.pdf

Ivan: díky za kilometráž
21.08.2008 (6:30)  
George_Couser: Začal jsem se o to zajímat po téhle diskuzi, vysosal jsem: http://www.pkp.pl/cop/mapa Dá se tam vizuálně projít průběh rychlostí od Iwana.
Přepnutí na AJ jsem tam hledal marně, :-).
20.08.2008 (18:07)  
Iwan: Dík a že jsem stále tak drzý a smělý - nějaká mapa PL "koridorů" by byla? Nechce se mi to hledat. :-D
registrovaný uživatel Iwan 
20.08.2008 (11:46)  
George_Couser: Mám údaje týkající se CMK a E20

E65 Centralna Magistrala Kolejowa (Grodzisk Mazowiecki - Zawiercie) 160 - 200km/h

1,604 3,200 140km/h
3,200 154,809 160km/h
154,809 214,800 200km/h Włoszczowa Północ - Góra Włodowska
214,800 223,000 160km/h
223,000 224,889 70km/h

E20 (Terespol) - Łuków - Siedlce - Warszawa - Poznań - Rzepin - Kunowice - Granica Państwa 160 km/h

Warszawa - Terespol:
0,345 5,500 60km/h Warszawa Centralna - Warszawa Wschodnia
5,500 12,900 80km/h Podg Podskarbińska - Warszawa Rembertów
12,900 39,000 160km/h
39,000 42,000 100km/h (Mińsk Mazowiecki)
42,000 90,500 160km/h
90,500 92,000 120km/h (Siedlce)
92,000 118,450 160km/h
118,450 122,100 80km/h (Łuków)
Úsek Łuków - Terespol (90km) je v modernizaci na 160km/h

Warszawa - Kunowice GP:
7,022 11,300 70km/h
11,300 21,000 140km/h
21,000 30,100 100km/h
30,100 53,100 160km/h
53,100 55,700 100km/h
55,700 77,100 120km/h
77,100 129,00 100km/h
129,000 131,000 130km/h
131,000 174,500 160km/h
174,500 177,100 100km/h
177,100 199,300 160km/h
199,300 203,500 120km/h
203,500 206,500 100km/h
206,500 231,280 160km/h
231,280 232,450 130km/h
232,450 290,400 160km/h
290,400 297,900 120km/h
297,900 310,600 80km/h
310,600 311,600 140km/h
311,600 378,400 160km/h
378,400 384,600 100km/h
384,600 386,400 60km/h
386,400 388,750 100km/h
388,750 393,900 120km/h
393,900 405,800 160km/h
405,800 408,500 120km/h
408,500 418,275 160km/h
418,275 422,400 120km/h
422,400 475,700 160km/h
475,700 477,400 140km/h
477,400 478,098 80km/h
registrovaný uživatel M 
20.08.2008 (7:23)  
tenzor - zas neprehanej, ICE tam nejezdi:-))

Jinak z te trati do Varsavy ma clovek takovej divnej pocit. Jako na vymlacenem koridoru (Svedek) jsem tam pocit nemel, ale ty chybejici mesta, cokoliv, tak z toho skoro mrazi...
20.08.2008 (3:42)  
Iwan: A délky těch úseků v km? Nechce se mi to hledat... :-D
registrovaný uživatel tenzor 
20.08.2008 (1:00)  
Iwan: díky za doplnění :)
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko