..: Vlaková nehoda v Pňovanech se obešla bez zranění :..

[LOGO] Novinka Pňovany - Dnes kolem půl druhé vykolejil Os 7305 směřující do Plzně při odjezdu ze stanice Pňovany (trať 170). Stanice se nachází v již optimalizovaném úseku III. koridoru. Podle prvotního šetření Policie ČR a Drážní inspekce došlo k přestavení výhybky a část vlaku chybně přejela na jinou kolej. Nikdo z cestujících a personálu zraněn nebyl. První odhady materielních škod na soupravě a svršku hovoří o půl mil. Kč. Trať je v součanosti vyloučená a byla zavedena náhradní autobusová doprava. K obnovení provozu by mělo dojít kolem dnešní půlnoci.

Zdroj: Novinky


xfilipís | 26.7.2008 (19:19)
Související zprávyopen/close

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Koudy 
27.07.2008 (13:24)  
JOHNZ: Nouzový závěr jde zrušit kdykoliv, ovšem vždy jako povinně dokumentovaný úkon s potvrzovací sekvencí ASDF a vypsanými riziky - obsazené KO, výpis rušených závěrů atd.
registrovaný uživatel Koudy 
27.07.2008 (13:21)  
Plácačka: On výpravčí může stáhnout archiv z ESY? Docela rád bych věděl, jak se to dělá...
registrovaný uživatel JOHNZ 
27.07.2008 (13:18)  
Ako ESA svoje muchy má (tak ako má svoje určité nectnosti aj SIMIS, EBILOCK alebo už spomenutý systém od Starmonu), ale ten článok, čo tu dal AD6360 je najskôr na žalobu o ochranu dobrého mena spoločnosti ... a pokiaľ viem, RNZ po uplynutí doby PN by mal ísť zrušiť vlak nevlak, keďže nevie vylúčiť zlyhanie KO ...
27.07.2008 (12:21)  
AD plácačka pracuji na DOZ Praha - Kralupy vžst libčice a roztoky jsou Esy ve zbytku zůstala releovka celé to ovládá RC JOP což je výrobek konkurence AŽD( umí podstaně více zejména v SW části,proto je odstaven na vedleší kolej) a podobných věcí jsem nikdy (a nikdo kdo tu pracuje nikdy nevšiml) a dokonce jsem o podobných věcech neslyšel od nikoho kdo pracuje na ESe 11 jinde na koridorech.
P.S.Nejsem žádný příznivec a ani odpůrce Esy
27.07.2008 (10:16)  
Jiří Průša:Relativni sci-fi ? On by to nebyl prvni pripad a dokud to neuvidi nekdo z vyssich mist na vlastni oci, budou to vsichni bagatelizovat, rikat obsluhujicim zamestnancum, ze to neni mozne atd.Jen doufam, ze si vypravci zazalohoval vypis z esy.
27.07.2008 (9:45)  
Bohužel to co je opsáno z krepu je možné a určitě realnější něž relativní scifi z dopravního.netu. Předčasné zrušení nouzových závěrů lze provést a je to dokumentováno na vteřinu přesně.
registrovaný uživatel rk_kn.  mail  
27.07.2008 (8:05)  
Myslím, že v tomto prípade bude " ľudský faktor " na vine viac, ako v Moravanoch ! Nakoľko vl. cesta bola stavaná núdzovo, obsluha je v tomto prípade viac zainteresovaná a určite porušil zamestnanec aj predpisy pre obsluhu a dopravu.
27.07.2008 (5:40)  
Takže výpovědi od Petráka a odkazu AD6360 se totálně liší. Zatím se dá věřit oběma. Ono totiž kdo byl 40 let zvyklý na masivní ruské reléovky, nebo o 20 let mladší číslicovku od AŽD, tak napůl zapojený nějaký bastard ještě ve stanici (či okolí) plné desítek různých kopáčů taky může udělat chybu.

Celkem jasné je že oficiální verze bude lidské selhání a ne pochybná technika jak je v odkaze - i kdyby to byla stokrát pravda. Řešit se to začne, až se to stane při normálním provozu při rychlosti 100km/h a vlak spadne do té díry, co je místo bývalého přejezdu.
registrovaný uživatel mosquitoe  mail  
26.07.2008 (23:33)  
JP:
Toz to je jina a svoji blbou poznamku tim beru zpet.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko