..: Investice v železniční dopravě ve Skotsku :..

Vizualizace nových EMU Siemens pro First ScotRail Glasgow - Vládní agentura Transport Scotland se rozhodla podpořit objednávku železničního dopravce First ScotRail u společností Siemens a HSBC. Smlouva na objednávku elektrických jednotek (celkem 130 vozů) v hodnotě 200 miliónů £ (6 miliard Kč) má být podepsána během tohoto měsíce. Reaguje tak na předpokládaný nárust železniční dopravy během příštích deseti let. Hlavním místem nasazení nových souprav má být předměstský provoz v okolí Glasgow a na novém „Glasgow Airport Rail Link“, které je v současné době ve výstavbě. Soupravy mají odpovídat všem současným standardům; budou plně klimatizované, přístupné hendikepovaným osobám, nebo vybavené kamerovým systémem a přípojkami na notebook. V souvislosti s uvedením nových souprav do provozu se planují další investice do železniční sítě. Počítá se také s úpravami nádraží, nástupišť a rozvojem infrastruktury.

Zdroj a ilustrační foto: Transport Scotland


ANKU | 16.7.2008 (7:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty Vozidla

Další z regionu Spojené království


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel sames1 
18.07.2008 (18:43)  
Dusanh: Pracujete pro Siemens? Je mi zvlastni ze by nevrharske a konstrukcni oddeleni bylo v CR. Pokud nejste zamestnan externe ci dokonce nepisete ze zahrnaici jako zamestnanec vyvojarske sekce ci pod.
K me domence: pri pohledu na http://www.zelpage.cz/news_n/scotrail_unbranded_300dpi_rgb_lzw.jpg
A na http://www.therailwaycentre.com/News%20Photo%20File%202008/450_5_5.jpg
Podle stejneho rozdelni oken a dvoukridlych dveri nemohu prmyslet jinak. Co se tyce vnitrniho interieru SR si ho bjednaji dle sebe ja pocital ale se stejnym rozmistenim jako ma prave class 450. coz je jak jsem zjistil :
Seating
450/0 Unmodified
DMOS1 – 70 standard
TOSLW – 60 standard + 9 tip up
TOCLB – 32 standard, 24 first + 4 tip up
DMOS2 – 70 standard
Total – 232 standard, 24 first

450/5 High Capacity
DMOS1 – 64 standard
TOSLW – 56 standard + 9 tip up
TOSLB – 56 standard + 4 tip up
DMOS2 – 64 standard
Total – 240 standard, 0 first
(k tomuto totalu me to zarazilo pocital jsme 240/5 ale ty vozy tu popisuji jen 4 proto jsem dosel k 48 na jeden vuz presel jsme k 4 vozove jednotky ktera je presnejsi a to vychazi na 256(prni i druha trida dohromady)/4vozy = 64 sedadel na vuz coz dela tady cca 700tis. KC na sedadlo)

,,Kde jste vzal to uspořádání 3+2? Já mám před sebou typák a tam je to 2+2 :-) 77míst v motoru, 78 ve vložáku,,
Opravdu nevim jak tam nacpou 77 mist v 2+2?

No necham se prekvapit co z toho vyleze
registrovaný uživatel Dusanh 
17.07.2008 (23:21)  
Je mi líto, ale nehodlám spáchat pracovní harakiri.Typák ani jiné firemní materiály interního charakteru nemůžu jen tak vyvěsit na web. Musíte se spokojit s konstatováním, že tam je 2+2 bez ohledu na Class450.
registrovaný uživatel sames1 
17.07.2008 (15:42)  
Dusanh : Usporadani 3+2 v 450 jsem tu uz dal (staci na ten odkaz kliknout) http://www.therailwaycentre.com/News%20January%202008/240108_SWT.html nemluve o tom ze veeelkou cast zabira toaleta pro vozickazre a vedle ni par sklapovacich mist. Vy si asi pletete rychlikovou verzi 444 kde jsou 2+2 http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_444

Desira jsou vsechna stejna (jak ta Britska tak ta kontinentalni). Proto ze se daji vyrabet jak na bezicim pase. kastla s dvemi dvojitymi dvermi na kazde strane (az na ty rychlikove verze) zesikmeni bocnic a jejich rozmery jsou u vsech desir stejne podvozky stejne. dokonce pokud si vsimnete tak v UK se pouziva napajeni jak z treti koleje tak z polopantografu a kazde desiro je prispusoben pro namontovani jak polopan. tak zberace na podvozku : http://www.railfaneurope.net/pix/gb/electric/emu-dc/450/Class450-pantospaces-01.jpg

Nemluvil jsme o Euru ale o British Pounds tedy Librach. Protoze ta jde ke dnu pomaleji nez euro a to jde pomaleji ke dnu nez dolar. To je jina pohadka :)

PS: Pokud mate tipak te jejich 380 tak sem s nim. Jeste jsem ho nevidel. Proto dodavam ze je to moje domenka ze to vevnitr bude stejne rozmistene jako v 450 ;)
registrovaný uživatel Dusanh 
17.07.2008 (6:40)  
Kde jste vzal to uspořádání 3+2? Já mám před sebou typák a tam je to 2+2 :-) 77míst v motoru, 78 ve vložáku.

dle meho nazoru budou kopirovat 450 s novym celem
Ty vlaky jsou si podobné, to je jasný, ale i tak se nic moc nekopíruje...
Z pochopitelných důvodů nemůžu komentovat, kde se to bude vyrábět a jak potom vypadá rozložení výrobních nákladů.Ale mohu vám říct, že se ve svých domněnkách mýlíte.
S tím pohybem kursu eura máte nicméně pravdu. O tom vědí své všichni čeští exportéři.
registrovaný uživatel sames1 
16.07.2008 (20:15)  
Dusanh : A vy vite ze se budou delat v Nemecku ?? Proc ne treba na Zlicine nebo v jinych vyrobnich halach Siemensku. Krom toho je Skodovacka grupa zavisla na ceskych konponentech kdezto Nemci si nechaji hoooodne veci dovazet.

Krom toho to jsou statni Transport Scotland : http://en.wikipedia.org/wiki/Transport_Scotland

Tady detaily o voze : http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_380
dle meho nazoru budou kopirovat 450 s novym celem : http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_450 a obrazky sedadel 2+3 : http://www.therailwaycentre.com/News%20January%202008/240108_SWT.html

takze jedno misto v esusu stoji cca 660tis.Kc (umisteni sedadel 2+2) Slusna Oktavka pro kazdeho cestujiciho :D
a jedno misto v novem Desiru (namackana sedadla 2+3,)240 sedadel v 5 vozove jednotce (asi 48) tedy 200mil GBP / 130(vozu)= cena jednoho vozu cca 1,5 mega a to deleno 48 misty ve voze je 32tis.na sedadlo poprepoctu na Kc to dela =934 tis na jednu britskou zadnici :D (je to ta bez prvni tridy) cca (berte v podtaz ze libra byla pred rokem za 40 ted je za 29! V te dobe byl esus jako vyvozni artikl nohem levnejsi ;) Tedy desiro logicky drazsi. Wecome to the Europe
Desiro ma brutalni akceleraci (vice hnacich dvoukoli a je lehci na jednu napravu) Je to vlasne metro a esus ma vetsi kapacitu.
registrovaný uživatel sames1 
16.07.2008 (18:56)  
A ja si rikam kdo komentuje Skotskou zeleznici :D No a uz je to u mych oblibenych 471 :)
pekař : Kterj minit? Skotska nebo Britanie :) ? Vono jsou tu zastanci i popiratele uspesnosti privatizace. Ja osobne si spsi rikam ze by zeleznice mela byt v CR statni a dopravci privatni. Nabyzet to jako dalnice temto dopravcum. A tady v UK. Je to moc free. Pokud si nekdo objedna vlaky nekde na nejake trati tak si musi urcit pravidla (od druhu vozu pres vybaveni jizdni dobu az po opsluznost) vypsat zakazku a vyclenit si pravo na zruseni kontrktu pokuj je nekdo nespokojen. Ja se zatim vozil v desirech a nic paradnejsiho jsem nezazil tedy az na esusy :) Az na ty sedacky nejak napadne mi pripominaji sedacky z Prazskeho metra (i se stejnou barvou hehe)
Dusanh : Esus je konstruovan pro rychlost 160(vic u nas nai neni povoleno) jelikoz je to zastavkovy special na nasich primestskych esovitych tratich vic nez 140 ani nestihne vyvinout.
Chikatetsujin : Velké Británii úplně v háji a rozebraná mezi mizerné privátní dopravce...to ze tu jde cela ekonomika do haje nebudu rozebirat, ale raci se vozit u soukromnika v luxusu nez v tom co tu vidim vlevo na obrazcich ;)
registrovaný uživatel Dusanh 
16.07.2008 (18:48)  
Uklepl jsem se a chybi mi tam nula :-) Takze esus by stal 204 600 000,-Kc (to neni cena sedadla v esusu :-))
registrovaný uživatel pekař 
16.07.2008 (18:38)  
Ono v případě Velké Británie se v otázce privatizace myslela spíš dopravní cesta než vozový park. Tuším, že i ministr dopravy přiznal, že privatizace byla chybou.
registrovaný uživatel Bovlk 
16.07.2008 (16:34)  
Dusanh: Mate tam nejakou chybu. Kdyby misto v Esusu stalo 20460000 (20 460 000), tak by pri 310 mistech Esus stal 6.3 miliardy.
registrovaný uživatel Dusanh 
16.07.2008 (16:26)  
Ad raildrak: tak si proveďte přepočet na 1 sedadlo - při 77 místech v motoráku a 78 ve vložáku to vychází prakticky přesně na 600tis. Kč na sedačku. Vemte počet míst k sezení v ešusu (dle Želpage 310) a dostanete cenu 20460000. Ještě stále máte pocit, že jsou to drahá vozidla? Připouštím, že je nelze úplně srovnávat (dvojpodlažní vs. klasický apod.). Nicméně si vemte mzdové náklady v Německu a v Ostravě a k tomu je Vmax tohoto vlaku 160km/h... Není to trochu překvapivé? Pomíjím všude zásuvky a takové "detaily"...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko