Glasgow - Vládní agentura Transport Scotland se rozhodla podpořit objednávku železničního dopravce First ScotRail u společností Siemens a HSBC. Smlouva na objednávku elektrických jednotek (celkem 130 vozů) v hodnotě 200 miliónů £ (6 miliard Kč) má být podepsána během tohoto měsíce. Reaguje tak na předpokládaný nárust železniční dopravy během příštích deseti let. Hlavním místem nasazení nových souprav má být předměstský provoz v okolí Glasgow a na novém „Glasgow Airport Rail Link“, které je v současné době ve výstavbě. Soupravy mají odpovídat všem současným standardům; budou plně klimatizované, přístupné hendikepovaným osobám, nebo vybavené kamerovým systémem a přípojkami na notebook. V souvislosti s uvedením nových souprav do provozu se planují další investice do železniční sítě. Počítá se také s úpravami nádraží, nástupišť a rozvojem infrastruktury.
Zdroj a ilustrační foto: Transport Scotland
1 2 | Zpráv na stránku: |
K me domence: pri pohledu na http://www.zelpage.cz/news_n/scotrail_unbranded_300dpi_rgb_lzw.jpg
A na http://www.therailwaycentre.com/News%20Photo%20File%202008/450_5_5.jpg
Podle stejneho rozdelni oken a dvoukridlych dveri nemohu prmyslet jinak. Co se tyce vnitrniho interieru SR si ho bjednaji dle sebe ja pocital ale se stejnym rozmistenim jako ma prave class 450. coz je jak jsem zjistil :
Seating
450/0 Unmodified
DMOS1 – 70 standard
TOSLW – 60 standard + 9 tip up
TOCLB – 32 standard, 24 first + 4 tip up
DMOS2 – 70 standard
Total – 232 standard, 24 first
450/5 High Capacity
DMOS1 – 64 standard
TOSLW – 56 standard + 9 tip up
TOSLB – 56 standard + 4 tip up
DMOS2 – 64 standard
Total – 240 standard, 0 first
(k tomuto totalu me to zarazilo pocital jsme 240/5 ale ty vozy tu popisuji jen 4 proto jsem dosel k 48 na jeden vuz presel jsme k 4 vozove jednotky ktera je presnejsi a to vychazi na 256(prni i druha trida dohromady)/4vozy = 64 sedadel na vuz coz dela tady cca 700tis. KC na sedadlo)
,,Kde jste vzal to uspořádání 3+2? Já mám před sebou typák a tam je to 2+2 :-) 77míst v motoru, 78 ve vložáku,,
Opravdu nevim jak tam nacpou 77 mist v 2+2?
No necham se prekvapit co z toho vyleze
Desira jsou vsechna stejna (jak ta Britska tak ta kontinentalni). Proto ze se daji vyrabet jak na bezicim pase. kastla s dvemi dvojitymi dvermi na kazde strane (az na ty rychlikove verze) zesikmeni bocnic a jejich rozmery jsou u vsech desir stejne podvozky stejne. dokonce pokud si vsimnete tak v UK se pouziva napajeni jak z treti koleje tak z polopantografu a kazde desiro je prispusoben pro namontovani jak polopan. tak zberace na podvozku : http://www.railfaneurope.net/pix/gb/electric/emu-dc/450/Class450-pantospaces-01.jpg
Nemluvil jsme o Euru ale o British Pounds tedy Librach. Protoze ta jde ke dnu pomaleji nez euro a to jde pomaleji ke dnu nez dolar. To je jina pohadka :)
PS: Pokud mate tipak te jejich 380 tak sem s nim. Jeste jsem ho nevidel. Proto dodavam ze je to moje domenka ze to vevnitr bude stejne rozmistene jako v 450 ;)
dle meho nazoru budou kopirovat 450 s novym celem
Ty vlaky jsou si podobné, to je jasný, ale i tak se nic moc nekopíruje...
Z pochopitelných důvodů nemůžu komentovat, kde se to bude vyrábět a jak potom vypadá rozložení výrobních nákladů.Ale mohu vám říct, že se ve svých domněnkách mýlíte.
S tím pohybem kursu eura máte nicméně pravdu. O tom vědí své všichni čeští exportéři.
Krom toho to jsou statni Transport Scotland : http://en.wikipedia.org/wiki/Transport_Scotland
Tady detaily o voze : http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_380
dle meho nazoru budou kopirovat 450 s novym celem : http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_450 a obrazky sedadel 2+3 : http://www.therailwaycentre.com/News%20January%202008/240108_SWT.html
takze jedno misto v esusu stoji cca 660tis.Kc (umisteni sedadel 2+2) Slusna Oktavka pro kazdeho cestujiciho :D
a jedno misto v novem Desiru (namackana sedadla 2+3,)240 sedadel v 5 vozove jednotce (asi 48) tedy 200mil GBP / 130(vozu)= cena jednoho vozu cca 1,5 mega a to deleno 48 misty ve voze je 32tis.na sedadlo poprepoctu na Kc to dela =934 tis na jednu britskou zadnici :D (je to ta bez prvni tridy) cca (berte v podtaz ze libra byla pred rokem za 40 ted je za 29! V te dobe byl esus jako vyvozni artikl nohem levnejsi ;) Tedy desiro logicky drazsi. Wecome to the Europe
Desiro ma brutalni akceleraci (vice hnacich dvoukoli a je lehci na jednu napravu) Je to vlasne metro a esus ma vetsi kapacitu.
pekař : Kterj minit? Skotska nebo Britanie :) ? Vono jsou tu zastanci i popiratele uspesnosti privatizace. Ja osobne si spsi rikam ze by zeleznice mela byt v CR statni a dopravci privatni. Nabyzet to jako dalnice temto dopravcum. A tady v UK. Je to moc free. Pokud si nekdo objedna vlaky nekde na nejake trati tak si musi urcit pravidla (od druhu vozu pres vybaveni jizdni dobu az po opsluznost) vypsat zakazku a vyclenit si pravo na zruseni kontrktu pokuj je nekdo nespokojen. Ja se zatim vozil v desirech a nic paradnejsiho jsem nezazil tedy az na esusy :) Az na ty sedacky nejak napadne mi pripominaji sedacky z Prazskeho metra (i se stejnou barvou hehe)
Dusanh : Esus je konstruovan pro rychlost 160(vic u nas nai neni povoleno) jelikoz je to zastavkovy special na nasich primestskych esovitych tratich vic nez 140 ani nestihne vyvinout.
Chikatetsujin : Velké Británii úplně v háji a rozebraná mezi mizerné privátní dopravce...to ze tu jde cela ekonomika do haje nebudu rozebirat, ale raci se vozit u soukromnika v luxusu nez v tom co tu vidim vlevo na obrazcich ;)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.