..: Brněnské rychlíky se vrátí do své pravidelné trasy :..

Ilustrační obrázekKolín - Přímé rychlíky Praha - Brno, vedené po trati 250 přes Havlíčkův Brod, se od pátku 11.7.2008 vrátí do svých pravidelných tras přes Prahu-Vršovice a přestanou jezdit mezi Prahou a Kolínem odklonem. Zde jezdily od 5. dubna přes Lysou nad Labem a Nymburk kvůli rekonstrukci kolejiště u 3. nástupiště v Kolíně a opravě výhybek na pražském zhlaví, která nedovolovala průjezd vlaků přes kolínské nádraží z Prahy směrem na Havlíčkův Brod.

Spolu s průjezdem přes kolínské nádraží Správa železniční dopravní cesty znovu zprovoznila nově zrekonstruované nástupiště číslo 3. Nadále však probíhá výluka SŽDC mezi stanicemi Velim a Kolín na širé trati. Kvůli výstavbě koridoru tu je 7. do 10. července snížena průjezdnost trati a některé dálkové vlaky jedou odklonem, místo některých regionálních vlaků vyjíždí NAD.

Zdroj: tisková zpráva ČD


NIcKON Poslat mail autorovi | 9.7.2008 (13:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
11.07.2008 (17:17)  
AD Vojtěch Hubr ale nevím jak jinde,ale na masaryčce informování je (rozhlas a správná cílová stanice vlaku dokonce i četa informuje) povolení přepravy EC/IC neni asi nejlepší z toho důvodu kolik takto pojede lidí(hodně málo až nikdo). A té vysílačce to by mošlo šlo,ale kdo tam půjde když dnes nejsou peroní výpravčí (navíc toto je problém spíš dopravce než dopravní cesty)
11.07.2008 (10:51)  
Sharky33 - kdy přesně, to už nevím :) Každopádně jsem uváděl, že loni, což znamená v době, kdy se ještě platil příplatek. :)
Registered user DenSha  mail  
11.07.2008 (10:44)  
ad Jiří Průša: Netřeba si vymýšlet hory doly, stačilo by jen málo:
- informace o výluce staničním rozhlasem (včetně směrování cestujících na IC/EC...)
- správné cílové stanice na Pragotronu
- k GPS:
Úplně by stačilo kdyby se (hlavně při hodinovém taktu) někdo s vysílačkou v době pravidelného odjezdu došel podívat ke stanovišti NAD jestli nevidí tuto přijíždět. Sice by mohla přijet v zápětí po vypravení vlaku, ale aspoň by to nebylo tak těsné...
11.07.2008 (9:19)  
AD Vojtěch Hubr při pohledu na čísla ujetých nohou a rukou a podobných chuťovek je toto hlášení opravdu zbytečné. Osobně si ale myslím že tentokrát je informování o výluce dostatečné.
Ad ujetí o dvě minuty každý bus má přece GPS tak je jasné kde je a zejména v Kolíně nejsou žádné zácpy tak lze přesně odhadnou kdy přijede k nádraží a podle toho čekat,nebo že by to bylo jinak?
Jen stále nevidím jíné k cestujícím přívětivejší řešení, které přece použije konkurenční dopravce.
11.07.2008 (0:17)  
Ajemgud - dneska už můžou ,jak už se zde několikrát psalo ,cestující IC/EC podle libosti a žádný příplatek neplatí.
OPRAVA :správně měla věta být :dneska už můžou ,jak už se zde několikrát psalo ,cestující použít IC/EC podle libosti ....
10.07.2008 (23:40)  
Ajemgud - dneska už můžou ,jak už se zde několikrát psalo ,cestující IC/EC podle libosti a žádný příplatek neplatí. Jen pro zajímavost kdy přesně jsi jel ?
Mouka - nebylo to schválně ,až když jsi to napsal tak jsem si toho všiml.
M.Z. - naprostá pravda. Oznámení mají nejméně týden dopředu. Tak jedu dřív když vím ,že je tam tato situace.
Registered user DenSha  mail  
10.07.2008 (19:55)  
ad Jiří Průša: napadá mě taková vtipná analogie: Proč se ve staničních rozhlasu často hlásí "Při pohybu v kolejišti dbejte své osobní bezpečnosti..."? Což takhle to zrušit, vždyť pravidelní cestující to už musí dobře vědět a těch několik málo ostatních, ty ať vlak klidně rozstřelí, to nás nezajímá...
10.07.2008 (18:04)  
Ad Ajemgut toto je ale řešení pro 1- 2 cestující u tak 2 vlaků za den. Co cestující třeba z Přelouče nebo Týnce do Porican těm taky zastaví EC místo osobního vlaku? Tím že velká část cestujících jezdí pravidelně a vyluka je vyvěšena alespoň týden dopředu a spíš dříve je množství neinformovaných celkem zanedbatelné.
10.07.2008 (17:08)  
Průvodčí v EC byl naštěstí velice rozumný odkudsi z Moravy, který pochopil situaci a ještě říkal, že to bylo správné řešení. :)

Sharky 33 - jak píše výše Vojtěch Hubr - je to defacto chyba ČD a já za to mám ještě platit navíc???? Kde žiješ? :)

Jiří Průša - právě, že řešení se nabízí a to plně elegantní, přesně takové, jako jsem užil já. Stačilo by zahlásit, že cestující jedoucí dále za ZnL mohou využít mimořádně bez příplatku vlak EC do stanice Kolín, kde si přestoupí na Os pokračující do jejich výstupní zastávky. Tohle by bylo řešení hodné vyspělé železniční správy, bohužel ne ČD. :(

november - bylo to v sobotu dopoledne, takt 1 hodina. .)
10.07.2008 (16:40)  
Kubíček : cestující má prostě smůlu, tak jako má smůlu cestující v zahraničí, který nemá internet nebo nemůže oběhávat nádraží hodinu předem, přesneji řečeno jde o cestujícího ze zahraničí ... který je postaven před hotovou věc a nikdo mu nepomůže. Tak to zkrátka funguje i ve švýcarském železničním ráji..., v Rakousku i Německu.

SYN : a co budete dělat s přípojnými vlaky, které mají v Pardubících "ostré" přestupy na "ešus". Ty budete taky překreslovat o několik minut dříve, aby se stihly přestupy v Pardubicích, to znamená, že některé vlaky budou muset jet z Pardubic o několik minut dříve, aby se vyřešilo křižování, s tím uspíšeným vlakem jedoucím do Pardubic na uspíšený odjezd ešusu ... takže zase budte muset uspíšit "ešus" jedoucí od Prahy, aby stihl v Pardubicích přípoj na uspíšený vlak ...

To prostě nejde. Výluka na trati je nutné zlo, které se nepodaří vždy zorganizovat tak, aby se vyhovělo všem.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko