Praha — (Aktualizace) Podle informací MF Dnes včera generální ředitel Správy železniční dopravní cesty Jan Komárek, stejně jako spravní rádě SŽDC, zaslal ministrovi dopravy svou rezignaci. Podle dnešního tiskového prohlášení SŽDC se cítí Jan Komárek příliš spojen s dosavadní strategií investic společnosti. Tu je nutné v této době předefinovat i s ohledem na zmenšený rozpočet Státního fondu dopravní infrastruktury a tomu nechce Komárek bránit. SŽDC je tak druhou státní organizací spravující infrastrukturu, která během působení nového ministra dopravy přišla o své vedení – již dříve byl Bártou odvolán ředitel Ředitelství silnic a dálnic Alfred Brunclík za sestavení špatného seznamu staveb určených na zastavení. Správní rada SŽDC na Komárkovo místo jmenovala náměstka pro audit Pavla Habartu dosazeného ministrem Bártou do organizace začátkem srpna v rámci vyjednávání o slevách se stavebními firmami.
Zdroj: Správa železniční dopravní cesty, MF Dnes/iDnes
Zajímalo by mě, jestli něco taky vyplave na povrch jako v případě ŘSD (třeba jako rozšíření tunelu na pražském okruhu o 75 cm za třičtvrtě miliardy apod.).
Edit - ale jeste nemaji iPady, tak nechtej zazraky:-)
Je sice mozny, ze se tam Barta pohybuje jako slon v porcelanu, ale uplne jisty je, ze spoustu lidi z "branze" nebetycne sere, protoze jim nabourava jejich leta budovane vazby a nitky...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.