..: Vykolejený vůz s vápencem se projel po pražcích od Merkovky až do Lužné :..

Ilustrační obrázekLužná u Rakovníka - Stěží uvěřitelná nehoda se stala ve čtvrtek 19. června večer u hlásky Merkovka na trati 120. Pravidelnému Pn 65780 s vápencem z Nučic do Kadaně totiž vykolejil sedmý vůz od konce a i v ostrých obloucích nerušeně pokračoval v jízdě po pražcích. Zastavila jej až výměna na zhlaví v Lužné u Rakovníka, kterou už stihl jen posunout o několik desítek centimetrů z její původní osy. Stanice byla de facto paralyzovaná do následujícího dne, kdy se podařilo alespoň s omezeními provoz obnovit.

Nehoda na frekventované jednokolejné trati spustila doslova manévry. Z Prahy vyrazil přes Beroun nehodový vlak tažený 751.004, který zůstal v Lužné až do 20.6.2008. Přední část postižené soupravy s 24 vozy Faccs odjela z Lužné až dopoledne v normální trase, zatímco druhá část se musela vrátit do Řevničova a nakonec i na Kladno. A nehodový vlak se dvěma poškozenými vozy zase vyrazil zpět přes Rakovník a Beroun. Provoz sníženou rychlostí byl obnoven až v pátek ve 12:45.

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

Zdroj: ŽelPage


Honza Beránek / JTB | 21.6.2008 (18:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Anowis 
25.06.2008 (17:44)  
Fajn, to jsem dost ujel. Ta 372 má, ale 3,08 MW. Dle atlasu lokomotiv. Zjištěno dne 25.6 v 17.30.
registrovaný uživatel tenzor 
25.06.2008 (11:37)  
Anowis: hrozne me fascinuji lide jako vy, kteri neco nevi, nedokazou (nebo jsou lini) si to zjistit, ale maji potrebu pronaset sva moudra na diskusich :)
24.06.2008 (13:21)  
to Anowis: Jeden blok elektrarny Pocerady ma vykon 200 MW a el. lok maji vykon opravdu pres tri MW. Napr. 372 ma 3,5 MW.
registrovaný uživatel milos  mail  
23.06.2008 (21:26)  
vousac - ale manik na postrku prece kouka dozadu, ne? to by mozna nestandardni upravu prazcu mohl zaznamenat?
registrovaný uživatel SC Pendolino  mail  
23.06.2008 (19:08)  
V Sudiměřicích u Tábora to jelo asi 50 m, když vypadlo eso 363 s postrkem nz. t. 742, jeden pražec přelomený (jsou tam betonové pražce) a nis se neopravovalo (je to už skoro rok)...
registrovaný uživatel Anowis 
23.06.2008 (18:04)  
To: Vousáč = Trvalý výkon přes 3 MW, nemá ani turbína uhelné elektrárny Počerady u Loun.
registrovaný uživatel helb  mail  
23.06.2008 (13:06)  
milos: Něco přes tři kilometry. A je tam pořádnej oblouk... http://farm4.static.flickr.com/3182/2598775840_80c147d290_o.jpg
23.06.2008 (11:24)  
Vousáč: Puvodne jsem myslel, ze vapenec jel bez postrku. Ale nehoda u Chebu i v Luzny potvrzujou, ze to poznat opravdu nejde. Jeste, ze to nedopadlo hur.
registrovaný uživatel DIS 
23.06.2008 (10:03)  
Podobná nehoda sa stala včera 22.6.2008 medzi stanicami Lúky pod Makytou - Horní Lideč,kde došlo k vykoľajeniu vozňov a k poškodeniu trate v dĺžke asi 1 km.
23.06.2008 (9:48)  
ad František Omáčka:vlastní zkušenost-na postrkové lokomotivě strojvedoucí v takovém případě nepozná nic. Tedy pokud se nejedná o poslední vůz vlaku. Jemu totiž kouká na vysoké zadní čelo,lokomotiva o trvalém výkonu přes 3 MW(jiné se na té trati již od roku cca 1973 nepoužívají) to opravdu lehce zvládne.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko