..: Na Kozí dráze už nesmí projet ani kolo :..

Ilustrační obrázek Děčín - Údajně havarijní stav některých úseků se může stát definitivním ortelem pro trať 132 z Děčína do Oldřichova. Na trati je od úterního dopoledne zastaven provoz a je velmi pravděpodobné, že se již opravy nedočká. Důvodem je především havarijní stav dvou mostů v úseku Jílové u Děčína-Libouchec. Až na okrajové části s pravidelnější nákladní dopravou totiž trať leží ladem už od prosince. Ústecký krajský úřad si tehdy neobjednal na trati osobní dopravu a od té doby se na ní konají jen občasné nostalgické akce.

"Považuji to za podraz, minulý týden jsme s drahami jednali o prázdninových jízdách, nikdo nás o havarijním stavu neinformoval. Udělali to naschvál, je to kvůli přivaděči," citoval Děčínský deník starostu Telnice Jaroslava Doubravu. Radikální starosta proti zastavení provozu bojuje už delší dobu. Počátkem roku načrtl v komunistických Haló novinách, jaký scénář v nejbližších měsících "Kozinu" čeká. Teď mu vývoj začíná dávat za pravdu.

V současnosti ale čelí trať akutnějším problémům. "Kromě poškozené samotné trati v některých místech jsou poškozené i dvě mostní konstrukce. Je třeba spočítat finanční náročnost oprav a pak záleží na vlastníkovi, zda trať opraví," řekl mluvčí Český drah Petr Šťáhlavský. Lze ale očekávat, že SŽDC nad tratí vynese brzy definitivní ortel.

Zdroj: Deník


Honza Beránek / JTB | 5.6.2008 (13:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti Jízdní řád

Další z regionu ČR Ústecký


  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel waszyn 
06.06.2008 (12:09)  
MaF:
snažíte se obhajovat ČD no dobrá.
Já vláčky nefotím, já s nimi jezdím, docela dost, ca 20 000 km / ročně. Protože mi to stále přijde jako bezpečnější alternativa na trase Pha-Ova než IAD. To, že jede pár desítek spojů týdně na koridorech narvaných k prasknutí vůbec nevylučuje stanásobek spojů skoroprázdných, takže tady nerozumím v čem si protiřečím.
Jestli jste jel někdy v pátek např.Hutníkem, tak mi prozraďte jak jste se dostal 10 minut před odjezdem na své místo, hlavně před nějakými svátky. Ti lidi Vás tam prostě nepustí a modrá guma na nástupišti s tím nic neudělá, maximálně mně pošle do jídeláku, kde si ale něco musím dát a konzumačku nebo slevu už mi samozřejmě nedá, nebo mi povolí místenku zdarma na příští vlak za tu nevyužitou. Ale pokud chci jet tímto vlakem, nezbývá často nic jiného než zkusit jedničku. Ale rozhodně za ni nejsem ochoten nic platit, pokud mi pověřený zaměstnanec neumožnil usadit se na svém místě ve dvojce.
Prosím poraďte mi, který marketingový guru školí modré gumy na krizové situace takovým způsobem, že tito znechutí zákazníky vždy takovým způsobem, že pokud nejezdí pravidelně=nejsou na ten totalitní přístup zvyklí, příště vlak již nepoužijí. U student agency má člověk při sebemenším problému pocit, že se to řeší a nikdy ho to nestojí nic navíc, spíše ještě dostane slevu na příští cestu, aby měl pocit, že je o něho postaráno a hlavně se příště vrátil..
Toto jsem ještě u ČD nezažil. Po hodinových spožděních, ujetých přípojích, nikdy.. Tak prosím Vás neobhajujte neobhajitelné. ČD na zákazníky z vysoka s*rou a nesmí se proto divit, že jsou politici v sypání peněz takto populární instituci docela opatrní:))
Tímto se omlouvám za svůj OT, ale prostě to, že politik dá peníze radši na obchvat než na lokálku je do velké míry způsobeno i "oblíbeností" železnice a ta je taková jaké jsou ČD, protože téměř nikdo jiný tady nejezdí. A za přivaděč je těch politických bodů prostě víc..
registrovaný uživatel MaF 
06.06.2008 (11:35)  
Předem se moc omlouvám za OT:

waszyn: Je pravda, že je tu hodně "proželezničních fanatiků", někdy je to fakt k pláči. Váš fanatismus z duhého pólu ale není o nic menší. Pravda leží, jako obvykle, někde uprostřed.

"Pravdy" typu "vlakem nejezdi skoro nikdo, zato autem temer kazdy" se vynáší hrozně snadno. Ono co to je "skoro nikdo"? Je až překvapujíci, že "skoro nikdo" vám zasekal vlak tak, že jste se nedostal na své místo.

Máte jistě pravdu, že chování zaměstnanců ČD není rozhodně perfektní a do evropského standardu chování zaměstnance k zákazníkovi má ještě hodně daleko. Ale že by Vaše zaslepení bylo tak velké, že nevidíte žádné zlepšení, to se mi nechce věřit.

Sám asi nebudu objektivní, cestuju vlakem rád, ale v mém okolí je dost lidí, které rozhodně za fandy železnice považovat nemůžu a přesto se setkávám i s pozitivními ohlasy. Vlakem začínají jezdit i ti, u kterých bych to opravdu nečekal.

Ohledně Vaší příhody s jedničkou, jistě by Vám mělo být jako zákazníkovi v přiměřené míře vyhověno. Na druhou stranu, pokud argumentujete tím, že "uzavíráte smlouvu s ČD", najděte mi tam, článek, hovořící o Vašem právu dostat místo v jedničce v případě, že se vám nechce protahovat se uličkou mezi lidmi. Když už argumentujete tou smlouvou.

A ještě k větě "Nic o žádném snažení se někam procpat tam není, tím jsem si jistý". Ano, a také tam není nic o otevírání dveří od kupé, o nastupování do vlaku po schodech nebo o, s prominutím, utírání zadku na toaletě. Tím jsem si také jistý. Vyplývá z toho snad apriori, že máte právo na osobního přenašeče do vlaku, otvírače dveří a utírače zadku?

Víte, i když to ve smlouvě není, může se vám ve vlaku stát, že potkáte jiné lidi, někdy i hodně a někdy budou i překážet v uličce a přesto přepravní smlouva to výslovně neuvádí, budet je muset patrně při cestě na své místo překonat.

Jistě by byla na místě dobrá vůle vlakového personálu, aby vám umožnil pobyt v jedničce, ale je to opravdu o té dobré vůli, zatímco vy máte patrně dojem, že to je vaše svaté právo a dotyčný zaměstnanec je modrá guma.

To by ovšem zase chtělo otevřít oči a nemyslet jen na sebe, abych Vás volně parafrázoval.

Všem se ještě jednou omlouvám za OT a přeju klidné páteční cestování, pokud možno :-)
06.06.2008 (10:37)  
Iwq:Jsi chytrej jak rádio:o)Jdi delat na GŘ a ukaž jak se to má dělat.Ps:Tím neříkám,že je vše ideální, to rozhodně ne.
registrovaný uživatel lwq  mail  
06.06.2008 (8:38)  
2 Martin klouček : stejne co casem dopadne tak, ze CD budou minortni dopravce, pokud nezacnou poradne neco delat - teda nejdrive by se napriklad Vancura (ci jak se jmenoval ten od SA) nesmel nechat odradit komplotem MDCR + CD a hnat tu zalezitost az v mezinarodnimu soudu ...
dopisovatel nebo člen ŽP topič  mail  
06.06.2008 (8:22)  
mates111: Jak jsi přišel na to, že nová vozidla jsou nasazována na tratrě v okolí Prahy? Která vozidla a na které tratě? Jistě to hbitě vyjmenuješ, když to tvrdíš.
registrovaný uživatel bazala68  mail  
05.06.2008 (23:49)  
I já jsem dnes shlédl reportáž v Událostech z regionů.Pominu-li skutečnost, že na záběru z březnové jízdy jsem se v motoráku velice dobře poznal, mám z toho stísněný pocit vítěztví gumové lobby.132 je hezká trať a takový osud si nezaslouží.Trochu mě zarážejí informace o havarijním stavu traťového svršku.Třeba v úseku za Malým Chvojnem je v dokonalém stavu a stavby mostů přes trať byly dokonce subvencovány z fondů EU.Snad tedy moje fotografie, které jsem na této trati pořídil (ta ilustrační), ale třeba i tyto: http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=1089
nebo http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/801119.jpg
nejsou těmi posledními, které jsem na této lokálce pořídil.Doufám, že zvítězí zdravý rozum a nikoli svazky bankovek v kapsách kompetentních.Starosta Telnice je přes svojí snahu v této záležitosti asi jen malý pán s omezenými finančními prostředky.
05.06.2008 (22:43)  
Mates111: V tomto má pravdu; když jsem byl malý tak jsme jezdili s rodiči z Prahy Veleslavína (event. Dejvic) do Kladna, vlakem neb jsme nevlastnili automobil. Osobáky sestávaly z většiny z klasických vozů (Bh, Bt nebo kýho šlaka) nebo jela hydra; to je jiné cestování než nepohodlnou 810 nebo jejím klonem 814... A ty vlaky jezdily PLNÉ... ČD zachrápaly dobu a konkurenti v podobě busů jim vypálila rybník.
05.06.2008 (22:31)  
No když to tady tak pročítám, tak se musím zastat waszyna. ČD sice kupují nová vozidla, ale nasazují je stejně jen na koridory a tratě kolem Prahy. Regionovy jsou možná výjimky, ale ty taky nejsou žádná sláva. Proto pak pohled většinového člověka je, že se vůbec nic na drahách neděje. Sám vidím situaci třeba v České Lípě. Sbíhá se zde 5 tratí a na 4 z nich vozí osobáky pouze 810. roto pohled většinové člověka je, že tím křápem prostě nepojede a sedne radši do auta. A tohle je ten většinový pohled na ČD...
registrovaný uživatel mira 
05.06.2008 (22:20)  
Dale Cooper: V roce 93 zaměstnávaly ČD 110 177 zaměstnanců, v r 2007 to bylo 54 610.
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
05.06.2008 (22:12)  
waszyn: nesrovnavej prosimte nase CD a zapadni zeleznice a klesni trochu na zem! Srovnavej srovnatelene - CD a zeleznicni spravy byvaleho socialistickeho bloku. CD jsou urcite nabidkou spoju (sluzeb) i vozovym parkem mezi nimi na spici, i kdyz to ve srovnani se "zapadem" neni zadna slava. Dovolim si rici, ze mohu srovnavat - projel jsem vlakem celkem 7 zemi byvaleho soc. bloku plus jako 8 Recko.
  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko