Hranice na Moravě - Černé dny na českých kolejích pokračují. Po závažných dopravních problémech v Úvalech u Prahy a Českých Budějovicích přicházejí další komplikace - tentokrát nedaleko Hranic na Moravě. Příčinou dnešních problémů je spadlé trakční vedení na trati 280 směrem na Valašské Meziříčí. K závadě došlo přímo nedaleko vlakové stanice. „Vedení strhl okolo 9:30 vlak jedoucí z Púchova do Hranic. Vlaky nyní nemohou jezdit mezi stanicemi Hranice na Moravě město a Hranice na Moravě,“ říká Petr Šťáhlavský z tiskového oddělení ČD.
- Ex 128 (Hradčany) - 250 minut
- Ex 120 (Košičan) - 70 minut
- Ex 121 (Košičan) - 35 minut
- R 626 (Emil Zátopek) - 25 minut
zdroj: Valašský deník
Samir Lepara | 2.6.2008 (15:59)
Zusammenhängende Nachrichten

1 2 | Zpráv na stránku: |
04.06.2008 (23:59)
leonel: Výborná otázka, jestli to někdo víte, napište...
Stržená trolej někde na 010 je doslova každou chvíli,o hodinových zpožděních vlaků vyšší kvality z tohoto důvodu ani nemluvě (to už je evergreen nejen na 010).Nedávno jsem měl příspěvek na toto téma - o kvalitě trolejového vedení - bylo mi ironicky řečeno, že jsem "odborník". Proto se ptám skutečných odborníků: "Kde se stává chyba?"
Stržená trolej někde na 010 je doslova každou chvíli,o hodinových zpožděních vlaků vyšší kvality z tohoto důvodu ani nemluvě (to už je evergreen nejen na 010).Nedávno jsem měl příspěvek na toto téma - o kvalitě trolejového vedení - bylo mi ironicky řečeno, že jsem "odborník". Proto se ptám skutečných odborníků: "Kde se stává chyba?"
04.06.2008 (21:07)
Já bych také poprosil o pár slov ke strhnutí troleje. Většinou se napíše "vlak XX strhnul trolej" a o příčině už nic napsáno není. Pokud se týká viny "vlaku" tak mne napadá stejně jako VKora jen "stáhni sběrač", "zdvihni sběrač". Jsou nějaké jiné okolnosti jak může lokomotiva vlastní vinou zapříčinit strhnutí troleje?
03.06.2008 (22:46)
zirecek: Dík. Ale neumím si představit chybu strojvedoucího - leda by nerespektoval nějakou značku nařizující stáhnout sběrač nebo tak. Ale nejsem strojvedoucí, tak o tom toho moc nevím...
03.06.2008 (15:53)
Karel Kovářík: nebyl jsem tam, ale tipuju napěťovou výluku v Heršpicích, řádí se u modřického zhlaví. Ta zamráča tam slouží často. Viz http://www.k-report.net/discus/messages/28/14010.html?1211995665
03.06.2008 (12:45)
Zpoždění se nevyhnulo ani Albatrosovi na zpáteční cestě z Vrútek.. Z Třebové vyrážel až před půl osmou, když už bylo na felku značně "přestínováno" :-(
03.06.2008 (10:51)
prominte, ze pisu sem....
nevite nekdo co se delo v Breclavi popr. mezi Breclavi a Brnem??? mozna byla jen napetova vyluka, ale prekvapilo me, ze rani EC z Vidne privezla nejaka muzejni zamracena, mela stary cislovani, neblejskana.... ale mela novej znak CD.
nevite nekdo co se delo v Breclavi popr. mezi Breclavi a Brnem??? mozna byla jen napetova vyluka, ale prekvapilo me, ze rani EC z Vidne privezla nejaka muzejni zamracena, mela stary cislovani, neblejskana.... ale mela novej znak CD.
03.06.2008 (10:45)
VKor: Krátkodobě se událo nadprůměr nehod ve spojitosti s TV. Jde spíše o porovnání dlouhodobého průměru. Otázkou je konkrétní příčina každé mimořádnosti - jestli byla příčina v TV či na straně strojvedoucího. Ale obecné se dá usoudit - málo peněz do pravidlené údržby stávajícího zařízení infrastruktury v kombinaci s množstvím lidí, kteří se pitvají v nehodách dává současný výsledek.
03.06.2008 (10:19)
To časté padání trakčního vedení v rozsahu posledních dnů je normální všude ve světě nebo pouze u nás? Poučte, prosím, někdo neinformovaného člověka.
03.06.2008 (1:00)
Jiří Průša: Tak to bude asi důvod i zpoždění Brněnskýho draka, na kterýho jsme čekali v Brně s osobákem na TR..
02.06.2008 (21:53)
A Aby se to nepletlo tak večer zůstal osobní vlak mezi Kolínem a Velimí takže silně omezil dopravu. SC 508 jel odklonem přes Nymburk a Sadskou 126 přes Lysou.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info

informacni okenko