..: Spadlé vedení zpožďuje vlaky v Hranicích na Moravě :..

Ilustrační obrázek Hranice na Moravě - Černé dny na českých kolejích pokračují. Po závažných dopravních problémech v Úvalech u Prahy a Českých Budějovicích přicházejí další komplikace - tentokrát nedaleko Hranic na Moravě. Příčinou dnešních problémů je spadlé trakční vedení na trati 280 směrem na Valašské Meziříčí. K závadě došlo přímo nedaleko vlakové stanice. „Vedení strhl okolo 9:30 vlak jedoucí z Púchova do Hranic. Vlaky nyní nemohou jezdit mezi stanicemi Hranice na Moravě město a Hranice na Moravě,“ říká Petr Šťáhlavský z tiskového oddělení ČD.

V současné době by již měl být podle Babitronu úsek v provozu; postižené vlaky (viz. níže) již směřují do svých cílových stanic.

zdroj: Valašský deník


Samir Lepara | 2.6.2008 (15:59)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Nehody a mimořádnosti

More from ČR Moravskoslezský


  1 2      Zpráv na stránku:   
04.06.2008 (23:59)  
leonel: Výborná otázka, jestli to někdo víte, napište...
Stržená trolej někde na 010 je doslova každou chvíli,o hodinových zpožděních vlaků vyšší kvality z tohoto důvodu ani nemluvě (to už je evergreen nejen na 010).Nedávno jsem měl příspěvek na toto téma - o kvalitě trolejového vedení - bylo mi ironicky řečeno, že jsem "odborník". Proto se ptám skutečných odborníků: "Kde se stává chyba?"
04.06.2008 (21:07)  
Já bych také poprosil o pár slov ke strhnutí troleje. Většinou se napíše "vlak XX strhnul trolej" a o příčině už nic napsáno není. Pokud se týká viny "vlaku" tak mne napadá stejně jako VKora jen "stáhni sběrač", "zdvihni sběrač". Jsou nějaké jiné okolnosti jak může lokomotiva vlastní vinou zapříčinit strhnutí troleje?
Registered user VKor 
03.06.2008 (22:46)  
zirecek: Dík. Ale neumím si představit chybu strojvedoucího - leda by nerespektoval nějakou značku nařizující stáhnout sběrač nebo tak. Ale nejsem strojvedoucí, tak o tom toho moc nevím...
Correspondent or Member of ŽelPage Zlámalík  mail  
03.06.2008 (15:53)  
Karel Kovářík: nebyl jsem tam, ale tipuju napěťovou výluku v Heršpicích, řádí se u modřického zhlaví. Ta zamráča tam slouží často. Viz http://www.k-report.net/discus/messages/28/14010.html?1211995665
Registered user Raven  mail  
03.06.2008 (12:45)  
Zpoždění se nevyhnulo ani Albatrosovi na zpáteční cestě z Vrútek.. Z Třebové vyrážel až před půl osmou, když už bylo na felku značně "přestínováno" :-(
Registered user Kakov 
03.06.2008 (10:51)  
prominte, ze pisu sem....
nevite nekdo co se delo v Breclavi popr. mezi Breclavi a Brnem??? mozna byla jen napetova vyluka, ale prekvapilo me, ze rani EC z Vidne privezla nejaka muzejni zamracena, mela stary cislovani, neblejskana.... ale mela novej znak CD.
03.06.2008 (10:45)  
VKor: Krátkodobě se událo nadprůměr nehod ve spojitosti s TV. Jde spíše o porovnání dlouhodobého průměru. Otázkou je konkrétní příčina každé mimořádnosti - jestli byla příčina v TV či na straně strojvedoucího. Ale obecné se dá usoudit - málo peněz do pravidlené údržby stávajícího zařízení infrastruktury v kombinaci s množstvím lidí, kteří se pitvají v nehodách dává současný výsledek.
Registered user VKor 
03.06.2008 (10:19)  
To časté padání trakčního vedení v rozsahu posledních dnů je normální všude ve světě nebo pouze u nás? Poučte, prosím, někdo neinformovaného člověka.
Registered user Qaws 
03.06.2008 (1:00)  
Jiří Průša: Tak to bude asi důvod i zpoždění Brněnskýho draka, na kterýho jsme čekali v Brně s osobákem na TR..
02.06.2008 (21:53)  
A Aby se to nepletlo tak večer zůstal osobní vlak mezi Kolínem a Velimí takže silně omezil dopravu. SC 508 jel odklonem přes Nymburk a Sadskou 126 přes Lysou.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2021 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko